Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

moet je skills hebbe als je de besturing de schuld geeft ben je noobie

Lees mijn mini-review nog maar eens over, dan zie je dat ik de besturing niet de schuld geef. Ik vind de besturing onhandig (dus ik geef die niet de schuld), en ik ga vaak dood door RPG's die plotseling tegen mijn hoofd aan vliegt... Bovendien speel ik op Veteran, omdat ik naar mijn mening toch wel redelijk wat ervaring heb met FPS'.

Het is alleen een kwestie van wennen, toen ik de demo speelde vondt ik het ook slecht, nu speel ik nog steeds de demo en begin ik er aan te wennen.

De demo was goed te doen, even wennen maar goed. In het hele spel kom je na de levels die je in de demo speelt op veel moeilijkere stukken, of je nou gewend bent aan de besturing of niet.

Dus jij vind de controls van KZ2 slecht en stom spelen? Omg, ga Call of Duty spelen wat ZEER onrealistisch is. Dit is gewoon realistisch, als je ooit een wapen hebt vastgehouden weet je wat ik bedoel. Maar nee, we hebben hier een jongetje die denkt dat CoD 4 Hardcore r-l is :7.

ja whahaha idd cod als je op zijn benen schiet gaat ie dood met killzone moet je op zijn hoofd op buik schieten als je hem een beetje wilt afmaken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Ik ben zo verslaaft aan dit spel. ik heb een serieus slaapgebrek. overdag zit ik te maffen en s'nachts speel ik het spel dood :Y

ga naar een dokter als het kan hoeft nu nog niet maar doet dat over een jaartje of zo

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij vind de controls van KZ2 slecht en stom spelen? Omg, ga Call of Duty spelen wat ZEER onrealistisch is. Dit is gewoon realistisch, als je ooit een wapen hebt vastgehouden weet je wat ik bedoel. Maar nee, we hebben hier een jongetje die denkt dat CoD 4 Hardcore r-l is :7.

Oh mijn god, we hebben hier een jongentje die het beter denkt te weten. :N

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat CoD realistischer is dan Killzone, maar het gaat mij om de gameplay. Daarmee bedoel ik dus dat ik het belangrijker vind dat ik leuk een potje kan gamen, dan dat het erg realistisch is. Ik snap niet waarom je denkt dat ik een 'jongetje die denkt dat CoD 4 Hardcore r-l is' ben, want volgens mij begrijpt iedereen wel dat CoD een erg leuke gameplay heeft, zonder al te veel realistische dingen die de gameplay bederven.

ja whahaha idd cod als je op zijn benen schiet gaat ie dood met killzone moet je op zijn hoofd op buik schieten als je hem een beetje wilt afmaken

Hahaha! Dus jij denkt serieus dat Killzone realistischer is omdat je iemand niet kan vermoorden door op de benen te schieten? Ik denk niet dat jij het lang vol houd als je een kogel in je been krijgt, moet je maar eens proberen anders. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij vind de controls van KZ2 slecht en stom spelen? Omg, ga Call of Duty spelen wat ZEER onrealistisch is. Dit is gewoon realistisch, als je ooit een wapen hebt vastgehouden weet je wat ik bedoel. Maar nee, we hebben hier een jongetje die denkt dat CoD 4 Hardcore r-l is :7.

Oh mijn god, we hebben hier een jongentje die het beter denkt te weten. :N

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat CoD realistischer is dan Killzone, maar het gaat mij om de gameplay. Daarmee bedoel ik dus dat ik het belangrijker vind dat ik leuk een potje kan gamen, dan dat het erg realistisch is. Ik snap niet waarom je denkt dat ik een 'jongetje die denkt dat CoD 4 Hardcore r-l is' ben, want volgens mij begrijpt iedereen wel dat CoD een erg leuke gameplay heeft, zonder al te veel realistische dingen die de gameplay bederven.

ja whahaha idd cod als je op zijn benen schiet gaat ie dood met killzone moet je op zijn hoofd op buik schieten als je hem een beetje wilt afmaken

Hahaha! Dus jij denkt serieus dat Killzone realistischer is omdat je iemand niet kan vermoorden door op de benen te schieten? Ik denk niet dat jij het lang vol houd als je een kogel in je been krijgt, moet je maar eens proberen anders. :7

ik heb het spel zelf dus ik weet het wel hoor ik schoot op iemands benen ik moest er 1 magazijn over doen toen hij pas dood ging met de buik moet je iets van 7 kogels en met hoofd 1 2 of 3 en jij hebt het spel niet eens dus wat zeik je :7

Zaahed : is het ook online is gewoon de beste .

Link to comment
Delen op andere websites

ja whahaha idd cod als je op zijn benen schiet gaat ie dood met killzone moet je op zijn hoofd op buik schieten als je hem een beetje wilt afmaken

Hahaha! Dus jij denkt serieus dat Killzone realistischer is omdat je iemand niet kan vermoorden door op de benen te schieten? Ik denk niet dat jij het lang vol houd als je een kogel in je been krijgt, moet je maar eens proberen anders. :7

ik heb het spel zelf dus ik weet het wel hoor ik schoot op iemands benen ik moest er 1 magazijn over doen toen hij pas dood ging met de buik moet je iets van 7 kogels en met hoofd 1 2 of 3 en jij hebt het spel niet eens dus wat zeik je :7

Ik heb het spel wel, ik heb Killzone 1 en 2, en CoD 4. En bovendien zeg ik niet dat je in Killzone wél iemand kan vermoorden door op zijn benen te schieten, want daar heb je inderdaad gelijk in. Als ik in Killzone op de benen schiet zullen ze bijna niet doodgaan, headschots werken wel goed.

Maar wat ik wel zeg is dat het realitischer is als ze wel doodgaan door op de benen te schieten, want dat is in het echt ook zo. Als iemand een aantal kogels in zijn benen krijgt, kan die hoogst waarschijnlijk niet meer lopen, en zal snel dood gaan. Dus is Killzone op dit gebied helemaal niet zo realistisch.

Ik hoop dat je me nu eindelijk begrijpt, lezen is ook een vak. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

TomHagen, je moet gewoon even wennen aan de controls :)

Ik vond het in het begin een kut spel, omdat ik de hele tijd dood ging, en ik was er helemaal niet aan gewend enzo, maar nu vind ik het een redelijk leuk spel (Game Of The Year zou ik het nog niet noemen), overigens kan je ze wel met één schot dood maken in de benen, namelijk met een sniper rifle :puh:

Ook vind ik het vreemd dat de spijkers van de Bolt Gun alleen exploderen als ze niemand hebben geraakt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben alleen bezig met de multiplayer, singleplayer ben ik maar tot missie 5 gekomen en daarna heb ik het helemaal verwaarloosd, wel jammer want het is een goed verhaal, maar ik vind multiplayer veel vetter ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

TomHagen, je moet gewoon even wennen aan de controls :)

Ik vond het in het begin een kut spel, omdat ik de hele tijd dood ging, en ik was er helemaal niet aan gewend enzo, maar nu vind ik het een redelijk leuk spel (Game Of The Year zou ik het nog niet noemen), overigens kan je ze wel met één schot dood maken in de benen, namelijk met een sniper rifle :puh:

Ook vind ik het vreemd dat de spijkers van de Bolt Gun alleen exploderen als ze niemand hebben geraakt

dat is echt lache dan moet je voor een trhopy een helghast in een muur mee boren :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu trouwens korporaal, het is echt vet om nu de mogelijkheid te hebben om van die machinegeweren neer te zetten. als je ze precies op een strategische plek zet bijv een hoek waar veel vijanden op het zelfde moment bij elkaar zijn kun je ze als het ware 'pinnen' Ze worden helemaal op een rijtje doodgeschoten. de voorste kunnen niet terug omdat er achter hun een rij staat en de achterste weet niet wat er voor hun afspeelt omdat ze net achter de bocht zitten. En het is lol om hun helemaal te zien stressen omdat niemand weet waar al die kogels vandaan komen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu trouwens korporaal, het is echt vet om nu de mogelijkheid te hebben om van die machinegeweren neer te zetten. als je ze precies op een strategische plek zet bijv een hoek waar veel vijanden op het zelfde moment bij elkaar zijn kun je ze als het ware 'pinnen' Ze worden helemaal op een rijtje doodgeschoten. de voorste kunnen niet terug omdat er achter hun een rij staat en de achterste weet niet wat er voor hun afspeelt omdat ze net achter de bocht zitten. En het is lol om hun helemaal te zien stressen omdat niemand weet waar al die kogels vandaan komen. _O_

ik ben al sergeant eerste klas en ik kan dat niet ????

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...