Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

Jawel, anders kon je de kraan niet open draaien :Y

kbegrijp de grap niet?

Ik snap jou reactie niet :7

Je moet een kraan open draaien in het speel :Y

Je laat de Joystick vallen? (blijkbaar de grap)

Om in-game een kraan open te draaien?

Ik begrijp 'em niet?

Koop de speel :Y

Je moet met je joystick bewegingen maken om een kraan open te draaien.

En dat lukte mij niet dus mij joystick viel per ongeluk en toen lukte het :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Jawel, anders kon je de kraan niet open draaien :Y

kbegrijp de grap niet?

Ik snap jou reactie niet :7

Je moet een kraan open draaien in het speel :Y

Je laat de Joystick vallen? (blijkbaar de grap)

Om in-game een kraan open te draaien?

Ik begrijp 'em niet?

Koop de speel :Y

Je moet met je joystick bewegingen maken om een kraan open te draaien.

En dat lukte mij niet dus mij joystick viel per ongeluk en toen lukte het :Y

Nou weet ik waarom het niet lukte. :7

Dieko eerst moet je op O (cirkel) drukken dan moet je je controller naar echts draaien dan druk je op L1 en R1 en dan laat je L1 en R1 los je draait je controller terug naar rechts en dan terug en dat doe je dan drie keer. :Y

Je hebt je joystick helemaal niet nodig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke graphics zijn eigenlijk beter? die van CoD 4 of Killzone 2? Killzone 2 lijkt wel nog mooier "wat veel ook zeggen."

Killzone 2 haalt het maximale uit de PS3 voor de graphics.

Bij CoD 4 is dat niet zo.

Killzone 2 heeft zeker betere graphics :Y

Je kan dat totaal niet vergelijken ik zou zeggen COD 5. :Y

Want killzone 2 is qua verhaal totaal niet realistisch.

Nou, dat weet je niet. Het speelt zich natuurlijk heel ver af in de toekomst :puh:

wat nog wel realistisch is is dat je nog moet schieten met kogels en niet met rare wapens

Lol trouwens.. weet je wat pas realistisch zou zijn. Dat alles er precies het zelfde uit zag als nu, maar dan ver in de toekomst :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik alleen niet snap is dat planeet helghan een onbewoonbaar planeet is met een giftige atmosfeer, zelfs de hellghast moet speciale pakken aan doen om te overleven, maar die ISA ofzoiets loopt daar gewoon doodleuk zonder helm of beschermende pak rond, beetje vaag vooral aangezien de hellghast mutaties zijn van gewone mensen aangezien meer dan de helft van hun al bij aankomst overleed en alleen de sterkeren overleefden (als je de eerste deel hebt gespeelt) Heeft iemand hier een uitleg over :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik alleen niet snap is dat planeet helghan een onbewoonbaar planeet is met een giftige atmosfeer, zelfs de hellghast moet speciale pakken aan doen om te overleven, maar die ISA ofzoiets loopt daar gewoon doodleuk zonder helm of beschermende pak rond, beetje vaag vooral aangezien de hellghast mutaties zijn van gewone mensen aangezien meer dan de helft van hun al bij aankomst overleed en alleen de sterkeren overleefden (als je de eerste deel hebt gespeelt) Heeft iemand hier een uitleg over :7

Wss foutje van de makerS? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik alleen niet snap is dat planeet helghan een onbewoonbaar planeet is met een giftige atmosfeer, zelfs de hellghast moet speciale pakken aan doen om te overleven, maar die ISA ofzoiets loopt daar gewoon doodleuk zonder helm of beschermende pak rond, beetje vaag vooral aangezien de hellghast mutaties zijn van gewone mensen aangezien meer dan de helft van hun al bij aankomst overleed en alleen de sterkeren overleefden (als je de eerste deel hebt gespeelt) Heeft iemand hier een uitleg over :7

Euh...

Super humans! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb killzone 2 !!! net de eerste missie uitgespeelt en al 2 trophies :dans:

zo een vet spel,

Was wel moeilijk om te krijgen had overal gezocht maar uiteindelijk ging ik naar de gameshop, moest die man eerst helemaal bellen met hun hoofdvestiging of ze killzone 2 al konden verkopen, natuurlijk was de verkoper helemaal aan mijn kant dus ik heb hem meegekregen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...