Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

het is ook een tactische shooter, met zomaar als een soort rambo iedereen neerknallen red je het niet.

Je moet achter iets schuilen, de situatie inschatten en een voor een de vijanden neerknallen met welgemikte schoten :Y

Mijn soort game _O_

Link to comment
Delen op andere websites

het is ook een tactische shooter, met zomaar als een soort rambo iedereen neerknallen red je het niet.

Je moet achter iets schuilen, de situatie inschatten en een voor een de vijanden neerknallen met welgemikte schoten :Y

Mijn soort game _O_

jep ben nu bij 5de missie :)

en ik heb kz2 liminited edition steelbox _O_

Link to comment
Delen op andere websites

het is ook een tactische shooter, met zomaar als een soort rambo iedereen neerknallen red je het niet.

Je moet achter iets schuilen, de situatie inschatten en een voor een de vijanden neerknallen met welgemikte schoten :Y

Mijn soort game _O_

jep ben nu bij 5de missie :)

en ik heb kz2 liminited edition steelbox _O_

vet man ik wouw da tik hem al had

Link to comment
Delen op andere websites

het is ook een tactische shooter, met zomaar als een soort rambo iedereen neerknallen red je het niet.

Je moet achter iets schuilen, de situatie inschatten en een voor een de vijanden neerknallen met welgemikte schoten :Y

Mijn soort game _O_

jep ben nu bij 5de missie :)

en ik heb kz2 liminited edition steelbox _O_

vet man ik wouw da tik hem al had

woon jij in belgie ? dan komt ie pas 27ste uit idd

Link to comment
Delen op andere websites

het is ook een tactische shooter, met zomaar als een soort rambo iedereen neerknallen red je het niet.

Je moet achter iets schuilen, de situatie inschatten en een voor een de vijanden neerknallen met welgemikte schoten :Y

Mijn soort game _O_

jep ben nu bij 5de missie :)

en ik heb kz2 liminited edition steelbox _O_

vet man ik wouw da tik hem al had

woon jij in belgie ? dan komt ie pas 27ste uit idd

Ik ben ook Belg en ik heb hem hier ook al gevonden. :Y

Ow ja ik zit bij een stuk vast van de derde missie:

Bij de derde missie moet je zo'n stuk verdedigen en dat lukt wel tot na ee tijd dan komt er versterken waaronder twee heavy soldaten. :S

Maar ik kan die heavy gasten niet uitschakelen:

Eerst schiet ik op zijn kop dan draait die zich om en schiet ik gewoon los op zijn rug maar toch gaat die ni dood.

Moet ik op een speciaale plek schieten? :?[/font]

En nog iets als ik online wil spelen krijg ik een lijst met lobby's maar ik kan niet naar beneden scrollen.

En ik kan ook niet meedoen want als ik op X druk gebeurt er niks. :duh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

het is ook een tactische shooter, met zomaar als een soort rambo iedereen neerknallen red je het niet.

Je moet achter iets schuilen, de situatie inschatten en een voor een de vijanden neerknallen met welgemikte schoten :Y

Mijn soort game _O_

jep ben nu bij 5de missie :)

en ik heb kz2 liminited edition steelbox _O_

vet man ik wouw da tik hem al had

woon jij in belgie ? dan komt ie pas 27ste uit idd

Ik ben ook Belg en ik heb hem hier ook al gevonden. :Y

Ow a ik zit bij een stuk vast van de derde missie:

Bij de derde missie moet je zo'n stuk verdedigen en dat lukt wel tot na ee tijd dan komt er versterken waaronder twee heavy soldaten. :S

Maar ik kan die heavy gasten niet uitschakelen:

Eerst schiet ik op zijn kop dan draait die zich om en schiet ik gewoon los op zijn rug maar toch gaat die ni dood.

Moet ik op een speciaale plek schieten? :?[/font]

En nog iets als ik online wil spelen krijg ik een lijst met lobby's maar ik kan niet naar beneden scrollen.

En ik kan ook niet meedoen want als ik op X druk gebeurt er niks. :duh:

je moett op de tank bij zijn reet schieten :puh: beeetje witte rode ding . iets van 10 kogels erop en hij verbrandt in de hell .ik heb die missie ook net af vond hem wel leuk ben nu bij een missie dat je een brug moet verdedige en dat je mortierpits moet uitschakelen .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe draai je die ding bij de eerste missie?

Het lukt me niet :7

En online lukt ook al niet meer opeens :duh:

moet je dat dingen stapje voor stapje deze kant op draaien : <--- en niet helemaal klein stukje en dan R1 en L1 loslaten . en dan weer hetzelfde doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...