PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 moet je korporaal voor zijn. en dan bij opties-speler engineer kiezen. wat wel k*t is is dat je starterwapen een shotgun is. in sommige levels is dat wel goed maar in die wijde open levels is het echt nutteloos Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ja klopt. Ik heb al heel veel wapens geunlocked maar ik speel nog steeds met de isa startwapen. vind dat toch het beste. betrouwbaar, snel herlaadbaar, goede vizier. heb aardig veel kills met die wapen gedaan. ik kan gewoon niet werken met die andere wapens. vooral niet die light machine gun. die is echt enorm en duurt wel 10 seconden om het helemaal te herladen en dan ben je al dood. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 de shotgun gebruik ik wel in één map, als je dan moet verdedigen Anders gebruik ik de startwapens (ik kan met allebei goed omgaan) Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik ga zo de demo ervan downloaden. Het lijkt me een geweldig spel. Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. Ja jij hebt ook gecheat hé! Reageren
Thesoldier Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 ja klopt. Ik heb al heel veel wapens geunlocked maar ik speel nog steeds met de isa startwapen. vind dat toch het beste. betrouwbaar, snel herlaadbaar, goede vizier. heb aardig veel kills met die wapen gedaan. ik kan gewoon niet werken met die andere wapens. vooral niet die light machine gun. die is echt enorm en duurt wel 10 seconden om het helemaal te herladen en dan ben je al dood. sta-11 machinepistool van helghasts is ook mooi snel schieten kan ie en hij is accuraat Reageren
Thesoldier Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. nee nooit je rankte bots Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. nee nooit je rankte bots Als ik niet bukkend schoot op de bots, dan was ik waarschijnlijk bezig. En die bots waren ook niet zo makkelijk, ze waren constant in beweging. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. nee nooit je rankte bots Als ik niet bukkend schoot op de bots, dan was ik waarschijnlijk bezig. En die bots waren ook niet zo makkelijk, ze waren constant in beweging. Ik kan zo ook wel binnen 24 uur bovenaan de top staan als ik ga cheaten met bots Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. nee nooit je rankte bots Als ik niet bukkend schoot op de bots, dan was ik waarschijnlijk bezig. En die bots waren ook niet zo makkelijk, ze waren constant in beweging. Ik kan zo ook wel binnen 24 uur bovenaan de top staan als ik ga cheaten met bots Doe dan Nadat ze erachter kwamen kon het niet meer. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. nee nooit je rankte bots Als ik niet bukkend schoot op de bots, dan was ik waarschijnlijk bezig. En die bots waren ook niet zo makkelijk, ze waren constant in beweging. Ik kan zo ook wel binnen 24 uur bovenaan de top staan als ik ga cheaten met bots Doe dan Nadat ze erachter kwamen kon het niet meer. Ik heb Killzone 2 niet eens, ik zeg toch ook niet dat ik het doe? Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb weer wat gespeeld en ben nu kapitein. nog 4 of 5 ranks en ik ben generaal Ik geef je een tip. Als je schiet moet je bukkend schieten Zo krijg je meer kills, daardoor was ik in 2 dagen generaal. nee nooit je rankte bots Als ik niet bukkend schoot op de bots, dan was ik waarschijnlijk bezig. En die bots waren ook niet zo makkelijk, ze waren constant in beweging. Ik kan zo ook wel binnen 24 uur bovenaan de top staan als ik ga cheaten met bots Tja dan zou het spel wel wat makkelijker zijn als je ging cheaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.