Wickedmen Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 jongens jongens jongens wat haat ik m.n computer vroeger was alles tip top in orde maar nu luistert ie nooit 1. hij wil nooit sevice pack 1 installeren kijk maar de toegevoegde afbeeldingen 2. ik krijg per dag wel zo.n 40 keer per dag reageert niet balkje 3. afsluitne duurt heel lang wie wil me helpen van dit probleem aftekomen Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Volgens mij is Vista SP1 ook los te downloaden. Onder andere hier is een versie beschikbaar. Je kan proberen deze te downloaden en vervolgens te installeren, misschien gaat dat beter dan via Windows Update. Over het traag afsluiten: scan je pc eens met een anti-virus en ruim je pc ook op (dus onnodige programma's en bestanden weggooien). Reageren
Wickedmen Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Volgens mij is Vista SP1 ook los te downloaden. Onder andere hier is een versie beschikbaar. Je kan proberen deze te downloaden en vervolgens te installeren, misschien gaat dat beter dan via Windows Update.Over het traag afsluiten: scan je pc eens met een anti-virus en ruim je pc ook op (dus onnodige programma's en bestanden weggooien). ik heb sp1 ook gedownload maar steeds als ik hem installeer krijg ik steeds een foutmelding dat er een interne fout is Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Heb je je pc al gescant want ik weet 100% zeker dat daar het probleem ligt Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Probeer de installatie is als admin uittevoeren dus -->Rechtemuisknop op snelkoppeling--> als Administrator uitvoeren Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Probeer de installatie is als admin uittevoeren dus -->Rechtemuisknop op snelkoppeling--> als Administrator uitvoeren ik ben administrator van mijn pc dus dat hoeft niet Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Zelfs als je account Administrator is, moet je dat bij sommige programma's aanvinken, dus proberen is wel het minste wat je kan doen. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Zelfs als je account Administrator is, moet je dat bij sommige programma's aanvinken, dus proberen is wel het minste wat je kan doen. oke maar waarom wilt ie dan niet via windows update installeren Reageren
gta_rulez Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik zou gewoon je pc formatteren. >>> Door Thundercover: Enige onderbouwing voor deze drastische ingreep is wel gewenst.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Zelfs als je account Administrator is, moet je dat bij sommige programma's aanvinken, dus proberen is wel het minste wat je kan doen. oke maar waarom wilt ie dan niet via windows update installeren Heb je nou al eens gescant? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Zelfs als je account Administrator is, moet je dat bij sommige programma's aanvinken, dus proberen is wel het minste wat je kan doen. oke maar waarom wilt ie dan niet via windows update installeren Heb je nou al eens gescant? gisteren ben ik gaan scannen op virussen maar toen ben ik gestopt op de helft vandaag ga ik ad-aware laten scannen edit:hier wat bewijs Bewerkt: 9 november 2008 door adilovn Reageren
Wickedmen Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ik zie dat niemand reageert dus kunnen jullie me helpen Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Heeft de scanner dan wat gevonden? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Dat betekend dat je Explorer crasht. Het word wit dat komt door vista. Meestal gebeurt dit als je iets aan het downloaden bent en je wil het openen. Maar in dit geval dus niet. En aangezien je niet op je explorer kan zou je even aan iemand op MSN kunnen vragen of hij de installer van FireFox of Google Chrome wilt sturen om even te kijken of het dan wel wil. (dit is voor explorer) Ik kijk nog even naar de andere problemen D: Bewerkt: 11 november 2008 door gta-pilot Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Explorer crasht niet zomaar dus ik weet 100% zeker dat er virussen op zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.