Jump to content

ik haat m.n computer


Wickedmen

Recommended Posts

jongens jongens jongens wat haat ik m.n computer vroeger was alles tip top in orde maar nu luistert ie nooit

1. hij wil nooit sevice pack 1 installeren kijk maar de toegevoegde afbeeldingen

2. ik krijg per dag wel zo.n 40 keer per dag reageert niet balkje

3. afsluitne duurt heel lang

wie wil me helpen van dit probleem aftekomen

post-85665-1226098496_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Vista SP1 ook los te downloaden. Onder andere hier is een versie beschikbaar. Je kan proberen deze te downloaden en vervolgens te installeren, misschien gaat dat beter dan via Windows Update.

Over het traag afsluiten: scan je pc eens met een anti-virus en ruim je pc ook op (dus onnodige programma's en bestanden weggooien).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Vista SP1 ook los te downloaden. Onder andere hier is een versie beschikbaar. Je kan proberen deze te downloaden en vervolgens te installeren, misschien gaat dat beter dan via Windows Update.

Over het traag afsluiten: scan je pc eens met een anti-virus en ruim je pc ook op (dus onnodige programma's en bestanden weggooien).

ik heb sp1 ook gedownload maar steeds als ik hem installeer krijg ik steeds een foutmelding dat er een interne fout is
Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs als je account Administrator is, moet je dat bij sommige programma's aanvinken, dus proberen is wel het minste wat je kan doen. :)

oke maar waarom wilt ie dan niet via windows update installeren

Heb je nou al eens gescant?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs als je account Administrator is, moet je dat bij sommige programma's aanvinken, dus proberen is wel het minste wat je kan doen. :)

oke maar waarom wilt ie dan niet via windows update installeren

Heb je nou al eens gescant?

gisteren ben ik gaan scannen op virussen maar toen ben ik gestopt op de helft vandaag ga ik ad-aware laten scannen

edit:hier wat bewijs

post-85665-1226247762_thumb.jpg

Bewerkt: door adilovn
Link to comment
Delen op andere websites

Dat betekend dat je Explorer crasht. Het word wit dat komt door vista. Meestal gebeurt dit als je iets aan het downloaden bent en je wil het openen. Maar in dit geval dus niet. En aangezien je niet op je explorer kan zou je even aan iemand op MSN kunnen vragen of hij de installer van FireFox of Google Chrome wilt sturen om even te kijken of het dan wel wil. (dit is voor explorer) Ik kijk nog even naar de andere problemen D:

Bewerkt: door gta-pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...