gybrus Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Explorer crasht niet zomaar dus ik weet 100% zeker dat er virussen op zitten Elk programma crashed wel eens of loopt voor een bepaalde tijd vast.. Dit hoeft niet gelijk te betekenen dat er een virus op zit. Eerder heeft de pc even een geheugen tekort. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voor Maar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen. Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register Reageren
Wickedmen Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voorMaar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen. Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register echt thansx m.n computer doet het weer helemaal door cclenaer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.