Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je de downloadbase van GTAForum in gaat, bij Minor Tweaks, vind je de BC7 Mod. Daar kan je missies mee laden en veel meer. Voor alleen missielader staat er ook een scriptje bij.

Geplaatst:

Bedoel je je eigen missies maken? Dat kan iig niet met een mod (dat wordt het resultaat) maar wel met een programma genaamd Sannybuilder dacht ik te menen. Verder weet ik niks van hoe dat in zijn werking gaat alleen er zijn vast genoeg andere mensen die er wel heel veel van weten. ;)

Geplaatst:
Bedoel je je eigen missies maken? Dat kan iig niet met een mod (dat wordt het resultaat) maar wel met een programma genaamd Sannybuilder dacht ik te menen. Verder weet ik niks van hoe dat in zijn werking gaat alleen er zijn vast genoeg andere mensen die er wel heel veel van weten. ;)

Als je de .scm aanpast, modificeer je iets. Je maakt dus een modificatie voor missies :7

Als je je eigen missie wilt maken, heb je zeker veel geduld nodig. Missies maken gaat door middel van SCM, een zeer complexe taal. Heb je er genoeg tijd en geduld voor, raad ik je aan deze tutorials door te lezen (ja, dit gaat met SCM). Verder kan je in dit topic even zoeken op 'SCM scripting'. Vanaf daar vind je een aantal tutorials voor SCM (waaronder die ik zonet gaf ook).

Voor Cleo (ook een soort van SCM) zijn er op het moment twee tutorials (hier op 't forum dan, elders op het internet zijn er vast wel meer), maar daar kan je nog niet een hele missie mee maken. Links: voertuig spawn en paths maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...