Jump to content

AVG ziet systeembestand aan voor virus!


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    10

  • Zaahed

    6

  • MegaPilot

    4

  • Visser23

    3

Nu ik dit hoor ga ik geen AVG meer installeren.

AVG is prima, dit is gewoon een 'klein' foutje.

Ow gelukkig anders moest ik naar een andere Virus Scanner zoeken.

Malwarebyte Antimalware is wel een fijne :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

AVG is zwaar kut, volgens mij is dit niet de eerste keer dat zoiets bij AVG gebeurt. AVG staat bekend om het geven van false positives, bij mij slechts 10 op een dag, dat hij mijn OS niet als een virus aanzag is een wonder. Heb AVG er maar snel weer afgehaald en mcafee erop gezet, bij de eerste scan vond die meteen al 10 virussen die AVG niet zag, ik ben blij dat ik er vanaf ben

Link to comment
Delen op andere websites

AVG is zwaar kut, volgens mij is dit niet de eerste keer dat zoiets bij AVG gebeurt. AVG staat bekend om het geven van false positives, bij mij slechts 10 op een dag, dat hij mijn OS niet als een virus aanzag is een wonder. Heb AVG er maar snel weer afgehaald en mcafee erop gezet, bij de eerste scan vond die meteen al 10 virussen die AVG niet zag, ik ben blij dat ik er vanaf ben

Raar dat heb ik nooit mee gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Poh zeg, ben ik even blij dat ik Avg er al eerder vanaf heb geflikkerd, kut virusscanner.

Eerst was AVG ofzo toch gehacked waardoor de automatische update juist virussen verzond naar de gebruikers pc?

Zoiets heb ik eens gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Poh zeg, ben ik even blij dat ik Avg er al eerder vanaf heb geflikkerd, kut virusscanner.

Eerst was AVG ofzo toch gehacked waardoor de automatische update juist virussen verzond naar de gebruikers pc?

Zoiets heb ik eens gehoord.

O vandaar maar op zo download site stond het wel 1ste bij de beste virusscanners.

Maar updaten vind ik zo irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

AVG is zwaar kut, volgens mij is dit niet de eerste keer dat zoiets bij AVG gebeurt. AVG staat bekend om het geven van false positives, bij mij slechts 10 op een dag, dat hij mijn OS niet als een virus aanzag is een wonder. Heb AVG er maar snel weer afgehaald en mcafee erop gezet, bij de eerste scan vond die meteen al 10 virussen die AVG niet zag, ik ben blij dat ik er vanaf ben

Raar dat heb ik nooit mee gemaakt.

Ik heb avg zelf nooit kunnen proberen om te zorgen dat hij beter liep, de instellingen zijn immers vaag verstopt, ik heb die nooit kunnen vinden.

Het grappige was nog wel toen ik hem de-installeerde, ik kreeg iets dat ik moet invullen, mooi dacht ik, kan ik mooi vertellen dat die avg kut is. de derde vraag was of ik er tevreden mee was, ik drukte op nee en ineens was de pagina weg. Stom toeval of opzet? Dat bewijst dus alleen hoe het komt dat AVG zo hoog gerated word.

@Galiorix; zon 'klein' foutje vind ik het niet, hoeveel mensen gebruiken die troepAVG? Van die mensen heeft zeker 20% er last van gehad omdat ik nu al 3 topics over dit 'kleine' foutje heb gezien. Dat 'foutje' heeft er wel voor gezorgt dat de meeste mensen al hun bestanden kwijt zijn of dat ze weetikveel hoeveel euros aan een reparateur of zelfs een nieuwe pc kwijt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja dan ga ik wel een andere virusscanners zoeken.

En bij de-installeren wel de vragenlijst invullen he.

Kun je lachen..

En dan zie je meteen waardoor avg zo hoog gerated word

Aan vragenlijsten heb ik een hekel aan moet ik dit antwoorden en dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja dan ga ik wel een andere virusscanners zoeken.

En bij de-installeren wel de vragenlijst invullen he.

Kun je lachen..

En dan zie je meteen waardoor avg zo hoog gerated word

Aan vragenlijsten heb ik een hekel aan moet ik dit antwoorden en dat.

Als je er ontevreden over was zijn het er maar 3

Moet je echt doen, is lachen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...