GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Hoi, hoe werkt de towtruck, of kan je er niks mee doen, ik bedoel, HOE kan je dingen aan je touw doe? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 De Towtruck kun je idd gebruiken om auto's aan het touw te meeslepen. Hiervoor moet het touw omlaag zijn en dan moet je achteruit tegen de voorkant van een auto rijden. Als de haak vast zit moet je het touw weer omhoog doen en de auto zal aan de haak meerijden. De besturing van de Towtruck vind je >>hier<<. Reageren
paul007 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Je hoeft het touw toch niet persé omhoog te doen? Normaal rijd die ook al mee. Ik vroeg me trouwens af. Als ik dat touw zeg maar omhoog zet en dan weer naar beneden.. ontkoppelt die opeens de auto. Weten jullie misschien hoe dit komt? Bewerkt: 10 november 2008 door paul007 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Je hoeft het touw toch niet persé omhoog te doen? Normaal rijd die ook al mee. Ik vroeg me trouwens af. Als ik dat touw zeg maar omhoog zet en dan weer naar beneden.. ontkoppelt die opeens de auto. Weten jullie misschien hoe dit komt? Ja, omdat dat zo geprogrammeerd is. Om de auto erop te krijgen moet je het touw omlaag doen en dan omhoog. En om hem eraf te krijgen weer andersom Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat iets leuks is: als je een vrachtwagen met aanhangwagen voor trekt met Towtruck dan gaat het bij de PS2 versie hartstikke fout in de bochten! Reageren
paul007 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat iets leuks is: als je een vrachtwagen met aanhangwagen voor trekt met Towtruck dan gaat het bij de PS2 versie hartstikke fout in de bochten! Ook wel iets leuks om te proberen! Rijd met je Towtruck rond in het gebied van TransFender etc. in Los Santos. En neem de eerste de beste limo achterop. Ga dan lekker snel rijden en neem een paar gekke bochten. Zo knalt de limo met een beetje geluk de hele tijd tegen andere auto's aan. Ook leuk is om dit uit te proberen met een politieauto! Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat iets leuks is: als je een vrachtwagen met aanhangwagen voor trekt met Towtruck dan gaat het bij de PS2 versie hartstikke fout in de bochten! Ook wel iets leuks om te proberen! Rijd met je Towtruck rond in het gebied van TransFender etc. in Los Santos. En neem de eerste de beste limo achterop. Ga dan lekker snel rijden en neem een paar gekke bochten. Zo knalt de limo met een beetje geluk de hele tijd tegen andere auto's aan. Ook leuk is om dit uit te proberen met een politieauto! Inderdaad. Maar ik doe het meestal met me homie's of soms ga ik een politie Jeep van de bos slepen naar Los Santos maar dan gaat hij soms weer terug naar het bos. Reageren
Houstyn Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik wist niet eens dat je dat touw kon gebruiken Kan iemand zeggen waar veel towtrucks zijn? dan kan ik het uitproberen! Reageren
Feye Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik wist niet eens dat je dat touw kon gebruiken Kan iemand zeggen waar veel towtrucks zijn? dan kan ik het uitproberen! Hier kun je er een vinden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Hier kun je een towtruck vinden. Voor de rest rijden ze veel rond in industriële gebieden, zoals Ocean Docks, Easter Bay en LVA Freight Depot EDIT: Zu spät... Bewerkt: 11 november 2008 door MartyCeha Reageren
paul007 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hier kun je een towtruck vinden. Voor de rest rijden ze veel rond in industriële gebieden, zoals Ocean Docks, Easter Bay en LVA Freight Depot EDIT: Zu spät... Ik wil erbij toevoegen dat ik ze ook vaak tegenkom in de buurt van de vliegvelden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.