Jump to content

Hoe werkt de towtruck?


GTA:SAN ANDREAS

Recommended Posts

De Towtruck kun je idd gebruiken om auto's aan het touw te meeslepen. Hiervoor moet het touw omlaag zijn en dan moet je achteruit tegen de voorkant van een auto rijden. Als de haak vast zit moet je het touw weer omhoog doen en de auto zal aan de haak meerijden. De besturing van de Towtruck vind je >>hier<<. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft het touw toch niet persé omhoog te doen? Normaal rijd die ook al mee. Ik vroeg me trouwens af. Als ik dat touw zeg maar omhoog zet en dan weer naar beneden.. ontkoppelt die opeens de auto. Weten jullie misschien hoe dit komt?

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft het touw toch niet persé omhoog te doen? Normaal rijd die ook al mee. Ik vroeg me trouwens af. Als ik dat touw zeg maar omhoog zet en dan weer naar beneden.. ontkoppelt die opeens de auto. Weten jullie misschien hoe dit komt?

Ja, omdat dat zo geprogrammeerd is. Om de auto erop te krijgen moet je het touw omlaag doen en dan omhoog. En om hem eraf te krijgen weer andersom :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat iets leuks is: als je een vrachtwagen met aanhangwagen voor trekt met Towtruck dan gaat het bij de PS2 versie hartstikke fout in de bochten!

Ook wel iets leuks om te proberen!

Rijd met je Towtruck rond in het gebied van TransFender etc. in Los Santos. En neem de eerste de beste limo achterop. Ga dan lekker snel rijden en neem een paar gekke bochten. Zo knalt de limo met een beetje geluk de hele tijd tegen andere auto's aan. Ook leuk is om dit uit te proberen met een politieauto! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat iets leuks is: als je een vrachtwagen met aanhangwagen voor trekt met Towtruck dan gaat het bij de PS2 versie hartstikke fout in de bochten!

Ook wel iets leuks om te proberen!

Rijd met je Towtruck rond in het gebied van TransFender etc. in Los Santos. En neem de eerste de beste limo achterop. Ga dan lekker snel rijden en neem een paar gekke bochten. Zo knalt de limo met een beetje geluk de hele tijd tegen andere auto's aan. Ook leuk is om dit uit te proberen met een politieauto! :tu:

Inderdaad.

Maar ik doe het meestal met me homie's of soms ga ik een politie Jeep van de bos slepen naar Los Santos maar dan gaat hij soms weer terug naar het bos.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kun je een towtruck vinden. Voor de rest rijden ze veel rond in industriële gebieden, zoals Ocean Docks, Easter Bay en LVA Freight Depot :)

EDIT: Zu spät...

Ik wil erbij toevoegen dat ik ze ook vaak tegenkom in de buurt van de vliegvelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...