Jump to content

Nieuwe PC

Recommended Posts

• Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sandra

41

• TaartJJ~!

19

• Djmaddox

10

• Limbolander

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je zou je kast, monitor, spelers etc kunnen behouden, dat scheelt behoorlijk in de kosten.

Dan koop je een moederbord, grafische kaart, geheugen, CPU en voeding

Wat is je budget trouwens?

Geplaatst:

[offtopic] Medion rulzzz XD [/offtopic]

Je processor is zo slecht nog niet eens, mss wat geheugen bijhalen en een andere videokaart erin prikken dan kom je een heel end :)

@ wesley, ik heb bijna dezelfde kast, dit is geen standaard ATX kast dus past geen standaard moederbord in, mocht ze dat willen zal ze er ook een kast bij moeten kopen, of een kleiner mobo kopen...

Geplaatst:
Je processor is zo slecht nog niet eens, mss wat geheugen bijhalen en een andere videokaart erin prikken dan kom je een heel end :)

Die processor is ook niet meer de snelste hoor, dus die zou ik ook meteen upgraden.

Maar ik weet niet hoeveel geld ze erin wil steken? Als we dat weten kunnen we je ook beter helpen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Sorry, ik wacht toch nog even met het aanpassen van mn pc of het kopen van een nieuwe. Ik sprak laatst iemand die zei me dat ik het niet zo nauw moest nemen met de minimale systeemeisen. :{

Zodra Gta 4 uit is, mag ik het spel even van hem lenen om te testen op mn pc. Als die toch blijkt te werken, is een nieuwe pc niet echt nodig.

Tot die tijd doe ik dit topic op slot.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Daar ben ik weer. Ik heb wat zitten rondneuzen op de site van Alternate. Daar heb ik wat dingetjes/onderdelen opgezocht.

Ik heb echt geen verstand van al die dingen dus ik heb geen idee of dit wel goed is en/of in elkaar past.

configyp7.jpg

Nu heb ik nog een moederbord nodig (ik weet niet welke ik moet hebben), werkgeheugen, usb-aansluitingen, cd/dvd-speler/brander en een kast.

Ik heb al toetsenbord/muis/speakers en monitor.

Wie kan me helpen?

Ik wil de pc gebruiken om te gamen (goede kwaliteit). En hou het zo goedkoop mogelijk :puh:

Geplaatst:

hmm.. ik denk dat zo'n p5k bordje idd ook wel een optie is, heb alleen men twijfels over een G31 chipset, denk dat je met een P45 meer prestaties uit je componenten haal, kijk dan eens naar iets uit de P5Q serie van Asus.

over het werkgeheugen, denk dat je hier een end mee kom :)

En je USB aansluitingen zitten al op je moederbord gebakken ;)

Je zou overgens nog kunnen bezuinigen op een minder sterke voeding, met een M520 van Cooler master red je het ook wel :)

Geplaatst:

Oke, dank jullie wel :)

Ik heb nu dit:

post-70241-1231879807.jpg

Nu moet ik nog een kast hebben.

Ik weet alleen niet wat er bedoeld wordt met "5,25" extern" en "3,5" intern" :?

Wat houd dat in?

Geplaatst:
Oke, dank jullie wel :)

Ik heb nu dit:

post-70241-1231879807.jpg

Nu moet ik nog een kast hebben.

Ik weet alleen niet wat er bedoeld wordt met "5,25" extern" en "3,5" intern" :?

Wat houd dat in?

dat is de grootte van je harde schijf, jij hebt dus voor een 3.5 inch gekozen, maar elke kast heeft gewoon plaats voor beiden zowat.

Zou trouwens meteen voor 4gb gaan ( ja ook gewoon met 32bit ) kost toch maar 30 euro extra, wat niks is voor 2gb geheugen.

En mocht je meer gaan gamen raad ik je een sterkere kaart aan dan die 9600gt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet precies of het op jouw moederboard past (heeft die een PCIe slot?) maar anders is de ATI Radeon HD4670 wel een betaalbare kaart (€92,-) waarmee je wel FarCry 2 mee kan draaien. Het is een 1gig kaart van 128 bit.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Ik weet niet precies of het op jouw moederboard past (heeft die een PCIe slot?) maar anders is de ATI Radeon HD4670 wel een betaalbare kaart (€92,-) waarmee je wel FarCry 2 mee kan draaien. Het is een 1gig kaart van 128 bit.

Ja, dat moederbord heeft 1 PCIe slot.

Even een vraagje tussendoor. Waarom is die videokaart van 92euro beter dan een duurdere kaart van 139euro?

Geplaatst: (bewerkt)
En mocht je meer gaan gamen raad ik je een sterkere kaart aan dan die 9600gt.

Zoals? :{

De 9800GT is wel een mooie kaart, en zal zeker nog wel een tijdje meegaan.

Je kan ook een 8800GT nemen als je die toevallig tegenkomt, het is namelijk dezelfde kaart.

EDIT: Ik draai Far Cry 2 op Hoog met 1680 x 1050 4X AA en 40 tot 80 FPS. (met de 9800GT)

Bewerkt: door RyanEnC
Geplaatst:

Ik heb nu dit:

config3rc3.jpg

Ik heb er maar even een behuizing bij gedaan en 2 Coolers.

Nog steeds twijfel over de videokaart. :{

Iedereen hier raad me weer een andere aan :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...