Sandra Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Hey, Ik heb zojuist de PC binnengekregen en ik zit alweer met een probleem Ik heb de stroomkabel en de kabel van de monitor aangesloten, de schakelaar aan de achterkant van de kast aangezet. Nu wil ik de PC aanzetten, maar hij valt na ongeveer 10 seconden weer uit, en na 5 seconden gaat hij weer aan, dan weer na 10 seconden uit, na 5 seconden weer aan, enzovoort. Ik krijg ook niets te zien op het beeldscherm. Wat te doen? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Heb je hem zelf in elkaar gezet? Reageren
Sandra Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Nee, door Azerty laten doen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Dan zou ik Azerty even bellen, en even vragen of zij hem getest hebben. En anders vragen wat er aan de hand kan zijn. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ik neem aan dat je alle handleidingen van het moederbord etc. erbij hebt gekregen? Hierin staan error codes die je pc afgeeft door middel van piepjes, hierdoor kun je echter de oorzaak komen. Reageren
Sandra Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Hij piept helemaal niet. Zodra ik hem aanzet, beginnen alle ventilators te draaien, en na ongeveer 10 seconden valt hij uit waarna hij na ongeveer 5 seconden weer opnieuw aan gaat. Ik heb Azerty een mailtje gestuurd, nu nog even wachten op antwoord. Ik ben benieuwd of ze hem uberhaupt aan hebben gezet tijdens assemblage. Bewerkt: 15 april 2009 door =>Sandra<= Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Erg stom als je PC het niet doet, maar je mag hem waarschijnlijk wel terugsturen dan. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik heb hem vandaag teruggebracht naar hun winkel. Bij thuiskomst had ik al een mailtje waarin verteld werd dat hij inderdaad defect bleek te zijn. Er stond niet bij wat nou de oorzaak is, maar ik zie wel dat bij mijn orders nu een nieuwe videokaart is besteld. Dus ik neem aan dat het probleem aan de videokaart lag. Nou, ik hoop dat ie snel gerepareerd is en ik eindelijk gta 4 kan spelen! Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 misschien is er tijdens de verzending wat mis gegaan, dat ze m zelf niet hebben nagekeken zou wel heel amateuristisch zijn.. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Aan de telefoon vertelde ze me dat hij voor verzending wel degelijk werkte. Blijkbaar is dus tijdens het verzenden iets mis gegaan. Oh, en nog een kort vraagje aan degene die hier ervaring mee hebben: Installeren ze bij de volledige systeem-assemblage ook Windows Vista? Of moet ik dat zelf nog doen? Bewerkt: 16 april 2009 door =>Sandra<= Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dat ligt eraan, heb jij er een Windows Vista bijgekocht? Reageren
Sandra Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dat ligt eraan, heb jij er een Windows Vista bijgekocht? Yup Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dan heb je een redelijke kans dat ze die er ook meteen voor je opzetten. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Dan heb je een redelijke kans dat ze die er ook meteen voor je opzetten. Oke, ik heb namelijk mn twijfels aangezien het doosje waarin de vista-cd zat, nog verzegeld was... Ik stuur ze wel ff een mailtje. Heeft iemand dit al eens laten doen? (Hier krijg ik eerder antwoord dan bij Azerty zelf ) Bewerkt: 16 april 2009 door =>Sandra<= Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Aan de telefoon vertelde ze me dat hij voor verzending wel degelijk werkte. Blijkbaar is dus tijdens het verzenden iets mis gegaan.Oh, en nog een kort vraagje aan degene die hier ervaring mee hebben: Installeren ze bij de volledige systeem-assemblage ook Windows Vista? Of moet ik dat zelf nog doen? Dat is een ander pakket. http://azerty.nl/0-255-9448/montage-window...tallatie-1.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.