Nstyle08Z Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb op een website die elke dag nieuws brengt (HLN, Het Laatste Nieuws) in krant en op het net het volgende gezien: http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia/ar...anden-aan.dhtml Is het waar dat AVG en NOD32 je computer kapot maken? Ik zelf heb niet zo lang NOD32 trial gedownload en direct na de download, nadat ik mijn computer herstartte, en NOD32 opende begon heel mijn systeem vast te lopen, ik moest dan naar configuratiescherm gaan>>>software>>>... Reageren
FerryN Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb op een website die elke dag nieuws brengt (HLN, Het Laatste Nieuws) in krant en op het net het volgende gezien: http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia/ar...anden-aan.dhtml Is het waar dat AVG en NOD32 je computer kapot maken? Ik zelf heb niet zo lang NOD32 trial gedownload en direct na de download, nadat ik mijn computer herstartte, en NOD32 opende begon heel mijn systeem vast te lopen, ik moest dan naar configuratiescherm gaan>>>software>>>... Klikkie, Nod weet ik zo zeker niet. Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Lees dit topic even goed door. Want AVG heeft met een update ervoor gezorgd dat er een belangrijk bestand van Windows als virus wordt gezien en wordt verwijderd, waardoor de PC niet meer opstart. Tenminste, zoiets was het. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Lees dit topic even goed door. Want AVG heeft met een update ervoor gezorgd dat er een belangrijk bestand van Windows als virus wordt gezien en wordt verwijderd, waardoor de PC niet meer opstart. Tenminste, zoiets was het. AVG is dus in ieder geval niet vertrouwbaar. EDIT: Maar hoe zit het nou met NOD32? Bewerkt: 11 november 2008 door Nstyle08Z Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Nod maakt van hetzelfde virus systeem als AVG dus Nod gebruikers hebben van hetzelfde last gehad. Reageren
The Wizard Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Inmiddels heeft AVG een nieuwe update die wel goed is. En NOD32 daar heb ik geen ervaring mee Reageren
Lazou Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Yééé AVG is wel nog betrouwbaar Gebruik dat al 2 jaar nog nooi problemen mee gehad Heb die update zelf nie gedaan kwas ip een fete Reageren
vice Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 AVG had inderdaad een foutje waardoor die je pc zou kunnen laten crashen, maar er waren geen slechte bedoelingen mee, het was gewoon een foutje, ik weet niet of het nu al opgelost is of niet, maar het was echt niet expres gedaan. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Dus AVG heeft een update gemaakt waardoor alles prima werkt? Maar hoe zit het eigenlijk met NOD32? Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Beide programma's zijn prima anti-virusprogramma's, elk heeft z'n voor- en nadelen. Als ze Windows-bestanden aan zouden passen, waarom zouden dan zoveel mensen ze dan nemen? Dat van AVG was een fout en is inmiddels hersteld, maar dat had ook met andere programma's kunnen gebeuren. Maar Windows-bestanden aanpassen doen ze niet. Ik zou ook niet weten waarom, want wat is het nut ervan? De kans op een fout in zo'n bestand wordt dan alleen maar groter. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Dus is er geen probleem meer als je AVG of NOD32 hebt? Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Dus is er geen probleem meer als je AVG of NOD32 hebt? Nee, ik zou niet weten welk probleem. Reageren
moechy Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Het kwam op het nieuws. Ikzelf gebruik ook AVG. Volgens mij ligt het gwn aan de mensen zelf. xD Reageren
FerryN Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Dus is er geen probleem meer als je AVG of NOD32 hebt? Nee, ik zou niet weten welk probleem. Avg zou een windows bestand als virus aanzien, wat het dus niet was. En het grote nadeel aan avg is, als je heal doet, werkt niet, en word het bestand onbruikbaar, en de rest van die functies werken amper, als je 'ignore' doet werkt het bestand niet meer. Door deze fout kon windows niet meer opstarten. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Die fout is inmiddels verholpen en zoals ik al eerder zei: buiten dat hebben ze beide hun voor- en nadelen. Maar daar gaat het topic verder niet over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.