wesley123 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Het kwam op het nieuws. Ikzelf gebruik ook AVG. Volgens mij ligt het gwn aan de mensen zelf. xD Dat weet ik zo net nog niet, het bestand word hoe dan ook onbruikbaar als hij weer eens een false positive vind Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 nod32 heeft er helemaal niks mee te maken anders zou nu mijn pc het niet meer doen dus nod32 gewoon goed en dat avg dat gebruik ik liever niet hij zegt steets dat ik een virus heb en dan scan ik mijn pc met nod32 malwarebyte en niks gevonden dus ik ben echt geen AVG fan Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 AVG heeft inderdaad een grove fout gemaakt, er zijn onderhand al een hoop schadeclaims richting het hoofdkantoor gegaan.. doordat avg user32.dll als virus zag zet hij die in qarantaine en kan je pc niet meer booten. Ik werk zelf in een computer winkeltje dus we hebben er al genoeg gehad , voor degene die er nog last van hebben, avg heeft een recovery cd gemaakt waarbij het bestand teruggezet kan worden, ik kan hem zelf ff neit vinden maar kweet dat ie eris Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.