S-te-Fan Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hallo allemaal, Ik weet dat er hier de laatste tijd nogal veel topics over zijn maar het zo heel erg cool zijn als leute mij kunnen assisteren met het samenstellen van een nieuwe personal computer. Het budget ligt zo ongeveer tegen het maximum van 1100 Euro (Inc. BTW + Verzendkosten). Het moet een gamers pc worden. Dit had ik zo ongeveer zelf voorgesteld: Samsung Spinpoint F1 1000GB 8 GB DDRII RAM 800 Mhz (3D Studio MAX moet er wel fatsoenlijk op kunnen draaien) Q9550 (voor het renderen) Het liefst een Nvidia kaart. Inc. kast muis en toetsenbord (draadloos), dus geen speakers of monitor. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 ik zit dan wel iets over je budget heen maar je kan hier natuurlijk nog het 1 en ander aapassen En voor je toetsenbord en muis naar de lokale mycom/dynabite/whatever voor een Logitech MX3200 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ik denk niet dat het moederbord in die richting gaat . Ik heb het liefst gewoon een no-nonsense mainstream board waarmee ik een tijdje vooruit kan. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 dan zal je met een knap bordje tegen een P5Q oid aanzitten, die zijn ongeveer tussen de 100 en 150 euro Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Ik heb toch maar besloten voor een i7. Aangezien ik denk dat ongeveer alle toekomstige processoren op deze socket worden gebouwd. Ik wil hem z.s.m. bestellen. En uhm.. lokale electronica winkel is hier 15 km vandaan . Bewerkt: 3 december 2008 door stefaneke Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 das dan opeens een heel ander plaatje ziet er igg netjes uit, en waarschijnlijk kan je bij azerty ook wel een MX3200 halen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Ik ga hem vanavond bestellen ^^. Jammer van da duur moederbord. Hoelang zal het duren voordat ie binnen is? En ik kan denk ik gewoon de boxed cooler houden of niet? Bewerkt: 4 december 2008 door stefaneke Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Ik ga hem vanavond bestellen ^^. Jammer van da duur moederbord. Hoelang zal het duren voordat ie binnen is? En ik kan denk ik gewoon de boxed cooler houden of niet? Boxed cooler kan je inderdaad houden, maar het heeft als gevolg dat als je wilt overclocken je toch een stevigere cooler moet nemen. Kijk eens voor een Zalman cooler. Want neem aan dat je die i7 toch wel even flink gaat overclocken, want dat is anders wel zonde voor je geld als je die processor neemt.. vind ik dan Bewerkt: 9 december 2008 door Nemean^inf Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 zou toch even wachten met de nieuwere generaties i7 maarja zelf weten hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.