Jump to content

Stefaneke's nieuwe pc :D


S-te-Fan

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik weet dat er hier de laatste tijd nogal veel topics over zijn maar het zo heel erg cool zijn als leute mij kunnen assisteren met het samenstellen van een nieuwe personal computer. Het budget ligt zo ongeveer tegen het maximum van 1100 Euro (Inc. BTW + Verzendkosten). Het moet een gamers pc worden. Dit had ik zo ongeveer zelf voorgesteld:

Samsung Spinpoint F1 1000GB

8 GB DDRII RAM 800 Mhz (3D Studio MAX moet er wel fatsoenlijk op kunnen draaien)

Q9550 (voor het renderen)

Het liefst een Nvidia kaart.

Inc. kast muis en toetsenbord (draadloos), dus geen speakers of monitor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

GTAF.jpg

Ik heb toch maar besloten voor een i7. Aangezien ik denk dat ongeveer alle toekomstige processoren op deze socket worden gebouwd. Ik wil hem z.s.m. bestellen.

En uhm.. lokale electronica winkel is hier 15 km vandaan :7.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem vanavond bestellen ^^. Jammer van da duur moederbord. Hoelang zal het duren voordat ie binnen is? En ik kan denk ik gewoon de boxed cooler houden of niet?

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem vanavond bestellen ^^. Jammer van da duur moederbord. Hoelang zal het duren voordat ie binnen is? En ik kan denk ik gewoon de boxed cooler houden of niet?

Boxed cooler kan je inderdaad houden, maar het heeft als gevolg dat als je wilt overclocken je toch een stevigere cooler moet nemen. Kijk eens voor een Zalman cooler. Want neem aan dat je die i7 toch wel even flink gaat overclocken, want dat is anders wel zonde voor je geld als je die processor neemt.. vind ik dan

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...