Jump to content

Muzieklegendes


The Outlaw

Recommended Posts

welke groepen, of zangers, danwel zangeressen hebbben vind jij veel bijgedragen aan de hedendaagse pop of rock?

Voor mij zijn dat toch wel de Rolling stones en de Beatles, en niet te vergeten Michael "wacko" Jackson op pop gebied, want zij waren denk ik wel de 1e die wereld wijd een enorme aanhang kregen(wacht ik vergeet Queen!)

Op Rock gebied heb ik maar 1 antwoord: Metallica!

die hebben echt onwijs meegedragen aan de enorme heisa rond rock, net zoals Guns N Roses eigenlijk en niet te vergeten Aerosmith.

Metalllica heeft zich duidelijk onsterfelijk gemaakt mede onder andere door de enorme Rock Ballad: When Nothing else Matters.

en nu jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dr. Dre en 2 Pac..

Eminem heeft ook veel invloed overal hoor :)

dre en 2 pac ben ik met je eens, die hebben veel voor de hip hop scene gedaan van Eminem moet ik nog zien of hij echt zo goed is en een anwinst is, want 12 keer F**k zeggen kan ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

voor de algehele muziek?

Ik speel zelf al zo'n 15 jaar gitaar en al 10 jaar in een band, even denken op welke artiesten veel nummers are based (weet 't NLse woord niet)

Elvis Presley (als blanke bracht zwarte muziek bij blanke mensen)

Beatles (hoewel ik 't niks vond)

The Rolling Stones (3x een concert , perfect)

Black Sabbath (met Ozzy)(de eerste met ECHTE hardrock met distortion, was nieuw toen, elke heavy metal of hardrock band heeft hun copied)

Michael Jackson (vcor de videoclip en als eerste (toen nog) zwarte voor blanke publiek)

In Nederland:

De Golden Earring (ook 35x naar een optreden geweest, saterdag gaat helaas niet door)

Herman Brood

hiphop weet ik niks van, daar kan ik geen 2sec naar luisteren

m'n alltime favorites are:

Aerosmith, AC/DC, Guns, Iggy Pop (!!), Ozzy (met/zonder black sabbath) de Stones, Jimi Hendrix

Link to comment
Delen op andere websites

Dr. Dre en 2 Pac..

Eminem heeft ook veel invloed overal hoor :)

dre en 2 pac ben ik met je eens, die hebben veel voor de hip hop scene gedaan van Eminem moet ik nog zien of hij echt zo goed is en een anwinst is, want 12 keer F**k zeggen kan ik ook.

Dan vraag ik jou om binnen 1 maand even een cd te fixen, die net zo goed verkoopt als Em...

Eminem hoort zeker in het rijtje met Muzieklegende's ...

Ook Madonna verdient een plaatsje :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wacko Jacko ''Jackson''

The beatles

Queen

2pac

Dr Dre (vader van alle beroemde rappers ter wereld Bv snoop dogg)

Marco borsato, Andre hazes Nederlandse muziek

Dre vader van alle rappers uh ni waar

Dj Kool Herc is begonnen met Dj-en

En Afrika Bambaata was de vader van alle rappers hij is allereerste begonnen met rappen <_<

Bewerkt: door Royce Da 5'9''
Link to comment
Delen op andere websites

Dr. Dre en 2 Pac..

Eminem heeft ook veel invloed overal hoor 

dre en 2 pac ben ik met je eens, die hebben veel voor de hip hop scene gedaan van Eminem moet ik nog zien of hij echt zo goed is en een anwinst is, want 12 keer F**k zeggen kan ik ook.

Nou ja natuurlijk Dr. Dre... die binnenkort spijtig zijn (waarschijnlijk) laatste album uitbrengt.. :(

Snoop Dogg vond ik heel vet alleen die nieuwe styl van hem vind ik niet echt goed.

Eminem: Ofc.. :D

Enne gozer als je goed luistert dan hoor je wel meer dan alleen maar fuck...

Hij rapt over zijn leven, dochter, ex vrouw, en nog veel meer...

Succes met de opdracht die je van se7en hebt gekregen met je album.. :puh:

Nou jullie hebben de meeste namen wel genoemd maare die boeien mij niks.. Want ik hou van Hiph-hop.. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Quote Se7en: Dan vraag ik jou om binnen 1 maand even een cd te fixen, die net zo goed verkoopt als Em...

die Neem ik aan! Welk Genre? mag het ook mijn genre zijn, ik weet zeker dat ik een cd op de markt kan brengen, alleen het word dan wel voor de wat oudere generatie, Jaren 80 he!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, een 'fuck'-cd (zoals jij het noemt hé)

Probeer maar effe het succes van Eminem te bereiken ;)

Als Eminem er niet in hoort, dan horen de Rolling Stones, Elvis Presley, Michael Jackson en al die anderen er ook niet in.

Eminem is momenteel zeker één van de beste vertegenwoordigers van Rap, en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...