KillerZero86 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Recommended: 2.4 GHz You Have: 1.61 GHz Performance Rated at 2.80 GHz dit staat er als ik op can you run it mij specs check voor battlefield 2 (en trouwens ook voor andere spellen). Bij mijn weten is mijn proccessor namenlijk niet overclocked, en toch istie 1,20 ghz sneller als dat erop staat?? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Wat voor processor heb jij? Als je een multi-core,hyper threated,amd en vast nog wel andere soorten hebt kan de performance anders zijn. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Recommended: 2.4 GHz You Have: 1.61 GHz Performance Rated at 2.80 GHzdit staat er als ik op can you run it mij specs check voor battlefield 2 (en trouwens ook voor andere spellen). Bij mijn weten is mijn proccessor namenlijk niet overclocked, en toch istie 1,20 ghz sneller als dat erop staat?? ik heb PRECIES het zelfde...heb jij toevallig een AMD Sempron Processor 2800+ ??? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 2800+ is gelijk aan een 2.8 ghz pentium 4(waarmee srtest rekent) dus dat zou goed mogelijk kunnen zijn. Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Aanvulling: Jouw 2.8 Ghz is de Quantispeed, dus niet de echte snelheid. Quantispeed is ontstaan in het Athlon XP tijdperk. De Athlon XP concurreerde namelijk met de eerste Pentium 4's. Hoewel de processoren van AMD een lagere kloksnelheid hadden (minder Mhz), presteerden ze beter dan de processoren van Intel. Daarom werd de snelheid van Athlon XP's niet uitgedrukt in kloksnelheden (Ghz), maar in quantispeed. Bijvoorbeeld, een Athlon XP 1700+ was te vergelijken met een Pentium 4 1,7GHz, terwijl de kloksnelheid 1,4 MHz is. Dus jouw CPU werkt op 1.61 Ghz, en de prestaties van jouw CPU zijn hetzelfde als die van een 2.8 Ghz Pentium 4 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) goh, jah ik heb inderdaat een amd Sempron 2800+ grappig. Als ik nu een nieuw spel koop kan ik dan in plaats van 1,61 ghz mijn proccessor zien als 2.80 ghz? of werkt dat nu ook weer niet zo gemakkelijk? reden edit: geen athlon, maar sempron Bewerkt: 12 november 2008 door KillerZero86 Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Ik heb ook Athlon XP 2800+ Prima processor, helaas werken veel reken-intensieve programma's(BV Adobe After Effects CS3) niet omdat hij geen SSE2 support heeft. Bewerkt: 12 november 2008 door timmyhawky Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 goh, jah ik heb inderdaat een amd Sempron 2800+ grappig. Als ik nu een nieuw spel koop kan ik dan in plaats van 1,61 ghz mijn proccessor zien als 2.80 ghz? of werkt dat nu ook weer niet zo gemakkelijk?reden edit: geen athlon, maar sempron Ja moet er natuurlijk wel rekening mee houden of het spel meerder cores ondersteund. Als het spel niet gemaakt is op multicore, maar bijvoorbeeld op duo dan blijf je hangen op je ouwe 1,61 Ghz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.