Danoontje_nl Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Heej ik ben bezig met een Casemod.dus het leek me leuk voor de mensen(die het verhaal willen volgens hoe die er later uit komt te zien willen volgen) 1ste was de computer helemaal geschuurd 2de met verf. de man die hem eerst had had hem ook gespoten hem ook gespoten was erg rommelig.zaterdag word hij gespoten! Bewerkt: 12 november 2008 door danoontje_nl Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Is goed te zien... De foto's zijn een beetje erg vaag Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 weet het gemaakt met mijn mobiel Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Doe nu maar met een fotocamera Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) ahhh...één van mn forumleden....leuk gedaan, foto's zijn wel een beetje vaag...ik hou het zelf bij mijn mooie lelijke norrod kast . Bewerkt: 12 november 2008 door gta master 1 Reageren
ArticLight Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Komt er ook zo'n hippe fan met van die verkleurende LED lichtjes in? Die zijn echt stoer Veel succes anyway! Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 bedankt!.jep er komt een led fan in.verder heb ik wat dingen gemaakt usb klepje kan weer omhoog die aan/uit knop blijft niet meer haken.alles gaat nog goed Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Er is iets niet fijn gebeurt.de verf begon los te komen.dus ik ben overnieuw begonnen.foto's komen nog. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Heb je de kast wel ontvet? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ja gedaan het was namelijk k*t verf.had eergisteren even Motip primer en hoogglans en het resultaat ziet er erg mooi uit!!nu alleen nog wachten op acryl glas noen videokaart en voeding!foto's Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ziet er nice uit, alleen jammer van de witte cd en floppy drive. Die zou je eigenlijk ook zwart moeten maken. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ziet er nice uit, alleen jammer van de witte cd en floppy drive. Die zou je eigenlijk ook zwart moeten maken. Waarom haal je de floppy drive er niet gewoon uit ? Worden nooit meer gebruikt. Voor de rest ziet het er goed uit, in ieder geval voor zover je kan zien. Foto's zijn erg wazig. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 morgen ga ik met een foto camera de foto's maken.ik laat de floppy erin zetten en misschien maak ik ze nog zwart.want dat witte staat niet zo nee Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik heb zojuist de dvd en floppy zwart gemaakt.het resultaat is stukken beter!foto Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Dat ziet er echt goed uit, hij glanst ook lekker mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.