Jump to content

Danoontje_nl's casemod het begin


Danoontje_nl

Recommended Posts

Hier is al tijden niet gereageerd dus ik reageer weer even :puh:.hebben mensen nog goede ideeen voor decasemod?ben namelijk beetje uit mijn ideeen.heb zojuist net mijn azerty spullen gekregen.zaterdag komt er weer een update met window noen en meer!als jullie nog ideen hebben vor de mod post het dan effe.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Lichtjes :D

Speciaal voor kerst. En dan nog wat rotjes in de buurt van je gekookte grafische kaart. Dan ga je middernacht even GTA IV op Xtra high spelen terwijl je PC dat niet aan kan en dan komen er wat knallen :D:schater:

Dan klikken die rotjes dus weer je aansteker aan, die een sterretje aanmaakt uit je pc gaat, een 1000 klapper in je huis laat afgaan die daarna weer terug gaat in je pc, nog 200 te gaan.

Hopelijk overleeft je pc het, maar alhoewel er een stom verhaal van is gemaakt kan het wel ideeën opdoen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn nieuwe hardware zit erin raam gemaakt fan erin gedaan noen geplaats.nu moet ik alleen het acryl op maat zagen het gat in het paneel mooi afwerken en dan volgende stap fan het blowhole maken.eerst moet ik wachten op mijn dremel.fóto's komen nog.

Link to comment
Delen op andere websites

volgende keer ff bij imageshack onderaan, op het plusje drukken van advanced linking, en dan die link erneer zetten, zodat je niet die onzin van imageshack erbij krijgt maar gewoon de foto alleen : http://img55.imageshack.us/img55/3198/spa0106oe6.jpg ;)

Tevens wel leuk project, jammer dat die Kast niet zo erg speciaal is, je kan wel zon losse frames halen mocht dat passen en die voorin zetten en de standaard drive bay plaatjes eruit halen, dan daarachter een 80mm LED fan plaatsen van een kleur die je wilt, denk niet dat een 120mm voorin gaat passen, tevens kun je nog je zijpaneel uitzagen en er plexiglas achter zetten, wat ook wel leuk is om te doen, ben er zelf ook over aan het nadenken maar aangezien zoveel mensen dat al hebben wil ik toch wat anders verzinnen.

Wat ook wel leuk is is cable management, dus zo goed mogelijk je kabels verstoppen in de kast dmv tightwraps en misschien wat gaten boren om zoveel mogelijk bekabeling achter je moederbord oid te verstoppen, gl ermee!

ben zelf ook bezig met mijn redelijk casemod project: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=88594

voordeel van zon oude kast is dat je wel goed alles kan oefenen erop ( was het zelf eigenlijk ook van plan maar toen wou me zus die computer hebben en ze houdt niet zo van al die lichtjes etc ^^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...