GTAgangsta Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb er lang na uitgekeken, maar sinds vandaag heb ik cod5 gekocht. Maar gelijk een probleem na het installeren: Ik heb toen een paar dingen gedaan: - Opnieuw geinstalleerd - Treyarch.bik veranderd van naam (bijv. Treyarch.old) - map 'video' veranderd in iets anders - het bestand binkw32.dll vervangen door een andere binkw32.dll - EDIT: patch 1.1 werkt niet geen een van deze dingen werkten. dus ik weet niet meer wat ik moest doen. Mijn PC zou het spel aan moeten kunnen. Greetzz GTAgangsta p.s: Is de Campaign/Coop hetzelfde als single player? Bewerkt: 18 november 2008 door GTAgangsta Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Campaign is Singleplayer ja, Coop weet ik helaas niet. Maar het is vandaag Zondag. Zondag zijn de winkels toch niet open? Dus kan je volgens mij niet aan COD5 komen vandaag, BTW. je hebt je hele spel opnieuw geïnstalleerd? En dan een paar dingen veranderd, je kon hem meteen beter spelen na de installatie en als ie het dan nog doet moet je eens kijken of je PC het aankan. Reageren
Naudin Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Campaign is Singleplayer ja, Coop weet ik helaas niet. Maar het is vandaag Zondag. Zondag zijn de winkels toch niet open? Dus kan je volgens mij niet aan COD5 komen vandaag, BTW. je hebt je hele spel opnieuw geïnstalleerd? En dan een paar dingen veranderd, je kon hem meteen beter spelen na de installatie en als ie het dan nog doet moet je eens kijken of je PC het aankan. Bij ons was het anders koopzondag vandaag.. Reageren
ikt Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) Dude, denk eens na voordat je iemand beschuldigd van downloaden. Ooit gehoord van online aankopen doen? Tientallen euro's goedkoper. Of koopzondag zoals hierboven gepost. :V Probeer eens Patch 1.1 erop te gooien Bewerkt: 16 november 2008 door Thundercover Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Campaign is Singleplayer ja, Coop weet ik helaas niet. Maar het is vandaag Zondag. Zondag zijn de winkels toch niet open? Dus kan je volgens mij niet aan COD5 komen vandaag, BTW. je hebt je hele spel opnieuw geïnstalleerd? En dan een paar dingen veranderd, je kon hem meteen beter spelen na de installatie en als ie het dan nog doet moet je eens kijken of je PC het aankan. Het is in sommige plaatsen koopzondag he . Ik heb het hele spel opnieuw geinstalleerd. Ik heb hem gespeeld voor ik dingen veranderde, anders zou ik geen dingen veranderen. Ik heb er bij gezet dat mn pc het aankan. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 weet niemand iets?? Reageren
Kloep Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 weet niemand iets?? Kan je PC het sowieso wel aan. Ik zou even kijken of je het aankan. Anders is het natuurlijk nogal logisch dat je PC niet werkt. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Mijn specs: AMD Athlon XP 3000+, 2.2GHz 1.5GB RAM Nvidia Geforce 7600GT, 256MB de AMD 64 3200+ zit op 2.0GHz Bewerkt: 19 november 2008 door GTAgangsta Reageren
Kloep Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Kijk anders hier eens. Kijk in de lijst bij Call Of Duty World At War. En kijk dan of je hem aankan ^^ Succes Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Hij zegt dat de processor niet voldoet,, zal het daar wel aan liggen. Wil binnenkort toch een nieuwe kopen ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.