Jump to content

Call of Duty World at War


GTAgangsta

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb er lang na uitgekeken, maar sinds vandaag heb ik cod5 gekocht.

Maar gelijk een probleem na het installeren:

post-31662-1226862639.jpg

Ik heb toen een paar dingen gedaan:

- Opnieuw geinstalleerd

- Treyarch.bik veranderd van naam (bijv. Treyarch.old)

- map 'video' veranderd in iets anders

- het bestand binkw32.dll vervangen door een andere binkw32.dll

- EDIT: patch 1.1 werkt niet

geen een van deze dingen werkten. dus ik weet niet meer wat ik moest doen.

Mijn PC zou het spel aan moeten kunnen.

Greetzz

GTAgangsta

p.s: Is de Campaign/Coop hetzelfde als single player?

Bewerkt: door GTAgangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Campaign is Singleplayer ja, Coop weet ik helaas niet. :N Maar het is vandaag Zondag. Zondag zijn de winkels toch niet open? Dus kan je volgens mij niet aan COD5 komen vandaag, BTW. je hebt je hele spel opnieuw geïnstalleerd? En dan een paar dingen veranderd, je kon hem meteen beter spelen na de installatie en als ie het dan nog doet moet je eens kijken of je PC het aankan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Campaign is Singleplayer ja, Coop weet ik helaas niet. :N Maar het is vandaag Zondag. Zondag zijn de winkels toch niet open? Dus kan je volgens mij niet aan COD5 komen vandaag, BTW. je hebt je hele spel opnieuw geïnstalleerd? En dan een paar dingen veranderd, je kon hem meteen beter spelen na de installatie en als ie het dan nog doet moet je eens kijken of je PC het aankan. :)

Bij ons was het anders koopzondag vandaag..

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, denk eens na voordat je iemand beschuldigd van downloaden. Ooit gehoord van online aankopen doen? Tientallen euro's goedkoper. Of koopzondag zoals hierboven gepost. :V

Probeer eens Patch 1.1 erop te gooien :D

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Campaign is Singleplayer ja, Coop weet ik helaas niet. :N Maar het is vandaag Zondag. Zondag zijn de winkels toch niet open? Dus kan je volgens mij niet aan COD5 komen vandaag, BTW. je hebt je hele spel opnieuw geïnstalleerd? En dan een paar dingen veranderd, je kon hem meteen beter spelen na de installatie en als ie het dan nog doet moet je eens kijken of je PC het aankan. :)

Het is in sommige plaatsen koopzondag he ;). Ik heb het hele spel opnieuw geinstalleerd. Ik heb hem gespeeld voor ik dingen veranderde, anders zou ik geen dingen veranderen. Ik heb er bij gezet dat mn pc het aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...