Jump to content

GTA 3 beter afgewerkt dan Vice City???


jos2

Vind je GTA 3 beter afgewerkt dan GTA Vice City???  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je GTA 3 beter afgewerkt dan GTA Vice City???

    • Nee, natuurlijk niet!
      18
    • Nee, Vice City is gewoon de beste!
      21
    • Ja, Vice City is minder uitgebreid.
      14
    • Ja, Vice City deugt niet!
      8


Recommended Posts

Zowel GTA3 als GTA Vice City zijn niet goed afgewerkt!

In GTA3 zit op het eerste eiland in het noorden bij de sloop een vaag gedeelte wat ze niet hebben afgemaakt.

In GTA Vice City is bij downtown dat rare stukje strand niet afgewerkt en die gebouwen er omheen.

Ik hoop echt dat de volgende GTA beter wordt uitgewerkt!

ja wie niet in gta 3 bij de triads buurt zie je vaak allemaal witte strepen door de weg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    4

  • marillion

    2

  • Joriz

    1

  • jos2

    1

Al maar dan ook echt al deze bugs dingen en andere shit word in gta san andreas innageval weg gehaalt alleen daar komen denk ik waraschijnlijk weer andere dingen voor terug!

bugs kan je er gewoon niet uithalen als je denkt dat je ze er allemaal uit hebt geef je het spel uit en ineens weer allemaal bugs

Link to comment
Delen op andere websites

True mooier idd de graphics in gta 3 waren get bagger vond ik heb je die handen welles gezien in die filmpjes zoo héé :puh: tog is gta 3 veel leuker om te spelen vind i GTA VC verveel zooo gauw vind ik :/ GTA 3 vind ik ook gaver om in autos te rijden ik weet neit waarom eigenlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

allebij plus en minpunten

Ik vind in GTA 3 dat et veeeeeel te vaak regent.

In VC is et vaker mooier weer

Maar GTA 3 kun je wel lekker mensen uit elkaar schieten...maar in VC kunne de bande weer lek...en zo kan ik no wel ff door gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

als je het hebt over auto's is gta vc de best maar qua omgeving zoals little italy in gta 3 vind ik mooi ondanks dat ej de huizen niet inkunt

de rijke buurt is ook erg mooi en leuk om daar street fights te houden.

nadeel is van gta 3 dat de auto's niet echt speciaal zijn en de tank is zowel in VC als 3 lelijk.

Gta 3 heeft ook een leuker verhaal dan vice city dat je eerst voor iemand werkt die jou dan opeens weg wil hebben

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik vind GTA III toch iets meer 'gangster'-sfeer hebben dan Vice City. Waarschijnlijk komt dat door Liberty City wat natuurlijk een echte gangster-stad is. Vice City vind ik af en toe een beetje saai + GTA III is veel groter :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...