Remi-X Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Gebruik nou maar gewoon de Windows formattering tijdens het installen. Dat is gewoon de beste optie zodat er ook geen onnodige bestanden zich kunnen zetten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Nou vandaag is het moment. Ik ga straks volleyballen en tijdens het volleyen laat ik mijn PC formatteren. Of tijdens het eten formatteren en dan ff installleren instellen en dan volleyballen. En als ik thuis ben heb ik weer Windows Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Nou vandaag is het moment. Ik ga straks volleyballen en tijdens het volleyen laat ik mijn PC formatteren. Of tijdens het eten formatteren en dan ff installleren instellen en dan volleyballen. En als ik thuis ben heb ik weer Windows Reken er maar niet op, want na het formatteren en tijdens de installatie van Windows "vraagt" de computer nog al wat. Zo moet je bijvoorbeeld de datum en de computernaam ingeven. Dus je kunt het beste er gewoon bij blijven zitten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik heb een probleem... Het formatteren lukt niet Ik kom wel in dde BIOS of bij de CD maar de Formatteer Functie zie ik neit hoor Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Als je gewoon Windows installeerd vraagt hij vanzelf op welk volume je Windows wint installeren, en dan vraagt hij ook of je het volume wilt formatteren. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Als je gewoon Windows installeerd vraagt hij vanzelf op welk volume je Windows wint installeren, en dan vraagt hij ook of je het volume wilt formatteren. Oh op die manier Bedankt. Maar het word ondertussen morgen (het formatteren) want ik moet nu naar bed Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik weet niet of je er wat aan hebt: klik. Maar geloof me, het ziet er moeilijker uit dan het is. Het installeren van de rest is vervelender. Je moet namelijk alle drivers en software die je wilt allemaal installeren. Daar ben je wel een dagje zoet mee. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik weet niet of je er wat aan hebt: klik.Maar geloof me, het ziet er moeilijker uit dan het is. Het installeren van de rest is vervelender. Je moet namelijk alle drivers en software die je wilt allemaal installeren. Daar ben je wel een dagje zoet mee. Al dat installeren heb ik al eens gedaan. Maar nooit met Formatteren erbij. En die Drivers moest ik dan ook weer opnieuw installeren Reageren
The Wizard Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Al dat installeren heb ik al eens gedaan. Maar nooit met Formatteren erbij. En die Drivers moest ik dan ook weer opnieuw installeren Als je windows helemaal opnieuw installeert dan wordt je hardescijf ook geformatteerd. Daarom moet je ook de drivers en software er opnieuw op zetten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Nouja het formatteren is gelukt :) Ik heb alweer internet alleen moet ik nog even de Videokaart installeren en ddan ben ik klaar. Ik ga nu alle overige Drivers installeren en MSN erop zetten Bewerkt: 25 november 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.