Jump to content

zwaailichten veranderen


Bjorntjuhgta

Recommended Posts

Zou het je in Vice City wel gelukt zijn dan? Daar zou ik zeerzeker van onder de indruk zijn. Het is namelijk zo goed als onmogelijk om de zwaailichten te veranderen. Oftewel iefen, post gewoon niet als je geen bijdrage kan leveren. Zaken als de frequentie van waarmee de zwaailichten omwisselen of de intensiteit van het licht dat ze produceren zijn vrijwel onmogelijk aan te passen, ongeacht welke GTA je gebruikt. Voor San Andreas is dit net zo onmogelijk als voor Vice City.

Wat je wel relatief eenvoudig kunt doen is het veranderen van het geluid dat wordt geproduceerd van de sirene. Hier heb je een bepaald programma voor nodig waarmee je de geluidsbestanden kunt veranderen. In de Master Tutorial List staat een tutorial van mijzelf waarin ik uitleg hoe je dit vrij eenvoudig kunt doen. Kijk maar eens bij 'audio modden' in de MTL.

Edit @ Beagle: nou wil ik niet heel onbeleefd overkomen ofzo, maar wat in jouw post is dan nuttig voor de topicstarter? :7

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Wacht eens even. Ik heb nooit gezegd dat het niet mogelijk is de ambulance te modden. Natuurlijk wel! Dat is gewoon een voertuig net zoals alle anderen en die modellen kun je gewoon bewerken in 3D programma's als 3D Studio Max. Ook de textures kun je gewoon bewerken in je beeldbewerkingsprogramma naar keuze. Voor die dingen kun je tientallen tutorials vinden in de Master Tutorial List. Ik zei alleen dat het vrijwel onmogelijk is om dingen aan de zwaailichten zelf te veranderen, zoals de frequentie van het omschakelen van de twee lichten. Aangezien de topicstarter het had over 'stroboscoopeffecten' ging ik er van uit dat dit zijn doel was. Het bewerken hiervan is vrijwel onmogelijk. Het bewerken van bijna alle andere aspecten van een voertuig met zwaailichten is echter hetzelfde als bij andere voertuigen. Daarvoor kun je dus gewoon de tutorials in de Master Tutorial List gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...