DaRick1993 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Nou, de titel zegt het al. Wat is dit voor soort bestand voor te kunnen openen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Misschien heb je HIER wat aan? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Misschien heb je HIER wat aan? Daar heb ik niks aan. Ik moet een camarabeelden kunnen afspelen. Maar dat is een ARV bestand. Hoe kan ik dat afspelen? Reageren
K.O. Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Een ongebruikelijk bestandsformaat zeg. Zeker dat je niet verkeerd gekeken hebt ofzo? Op internet is er vrij weinig over te vinden, maar ik kwam wel deze link tegen, die ene lijstje bevat met potentiële .arv file players. Misschien dat je er eens één kunt proberen. Mocht dat niet werken, dan vraag ik je of je het bestand misschien ergens kunt uploaden (ik weet niet hoe groot het is) zodat we het zelf kunnen bekijken. Edit: de winkel kan z'n eigen bewakingscamerabestanden niet bekijken!? Bewerkt: 22 november 2008 door K.O. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Een ongebruikelijk bestandsformaat zeg. Zeker dat je niet verkeerd gekeken hebt ofzo? Op internet is er vrij weinig over te vinden, maar ik kwam wel deze link tegen, die ene lijstje bevat met potentiële .arv file players. Misschien dat je er eens één kunt proberen. Mocht dat niet werken, dan vraag ik je of je het bestand misschien ergens kunt uploaden (ik weet niet hoe groot het is) zodat we het zelf kunnen bekijken. Die ARV players kosten geld. En ik wil ze gewoon gratis kunnen afspelen. Het is inderdaad een raar videobestand. Maar het is videobeelden van de camara's van een winkel. Iemand had mijn zus fiets gestolen. En we willen thuis de camarabeelden zien. Dat lukt niet omdat het een ARV bestand. De politie kon het ook niet openen. Dit is gewoon zo'n raar bestand Reageren
Dvt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Misschien als je het hernoemd naar .avi of een ander bekend video bestand? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Misschien als je het hernoemd naar .avi of een ander bekend video bestand? Het ik al geprobeerd Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 MPEG! Of kijk in de handleiding. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Het is nu gelukt Ik heb een ARV viewer gekregen van iemand Maar bedankt voor de reacties. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Of gebruik gewoon VLC. Die speelt het waarschijnlijk ook wel af aangezien die 99% van alle formaten ondersteunt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.