Jump to content

ARV


DaRick1993

Recommended Posts

Een ongebruikelijk bestandsformaat zeg. Zeker dat je niet verkeerd gekeken hebt ofzo? Op internet is er vrij weinig over te vinden, maar ik kwam wel deze link tegen, die ene lijstje bevat met potentiële .arv file players. Misschien dat je er eens één kunt proberen. Mocht dat niet werken, dan vraag ik je of je het bestand misschien ergens kunt uploaden (ik weet niet hoe groot het is) zodat we het zelf kunnen bekijken.

Edit: de winkel kan z'n eigen bewakingscamerabestanden niet bekijken!? :7

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een ongebruikelijk bestandsformaat zeg. Zeker dat je niet verkeerd gekeken hebt ofzo? Op internet is er vrij weinig over te vinden, maar ik kwam wel deze link tegen, die ene lijstje bevat met potentiële .arv file players. Misschien dat je er eens één kunt proberen. Mocht dat niet werken, dan vraag ik je of je het bestand misschien ergens kunt uploaden (ik weet niet hoe groot het is) zodat we het zelf kunnen bekijken.

Die ARV players kosten geld. En ik wil ze gewoon gratis kunnen afspelen.

Het is inderdaad een raar videobestand. Maar het is videobeelden van de camara's van een winkel.

Iemand had mijn zus fiets gestolen. En we willen thuis de camarabeelden zien. Dat lukt niet omdat het een ARV bestand. De politie kon het ook niet openen.

Dit is gewoon zo'n raar bestand

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...