Dark_Zemy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hallo, Darkje hier. Ik heb een probleem, als ik iets wil downloaden, in dit geval een mod voor san andreas. Lukt dat, en als ik dan de TXD bestanden in mijn Winrar map heb, kan ik de bestanden niet naar het bureaublad verplaatsen. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding, Deze hier: Weet iemand hoe dit komt? alvast bedankt. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik DENK dat het .rar bestandje beschadigt is....Download het eens opnieuw, als het dan nog niet luk t kun je het ng met winzip proberen. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Neenee, dit krijg ik ook als ik iets anders wil downloaden, een andere mod bijvoorbeeld. Of iets anders waar je hier niet over mag praten. Dus, het ligt denk ik niet aan het bestand, maar, waar dan wel aan? Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Dus als je dingen downloadt, heb je vaak last van corrupte downloads? Zelf heb ik daar ook regelmatig last van, al heb ik bij mij nog niet de bron van het probleem kunnen vinden. Waar je mee zou kunnen starten is een test van het geheugen om te kijken of dat nog in orde is, dat is namelijk vaak het probleem. Zo te zien heb je Vista, dus in dat geval zou je je pc van je Vista-dvd kunnen starten en via "Herstellen" o.i.d. het geheugen laten testen. Voor XP (maar ook voor Vista) zou je de Ultimate Boot cd kunnen downloaden en branden, daarmee je pc opstarten en Memtest86(+) kunnen draaien. Dit moet je wel een paar uur doen, dus het beste is het om het 's nachts te doen. Overigens kan je het programma stoppen wanneer je wilt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Dus als je dingen downloadt, heb je vaak last van corrupte downloads? Zelf heb ik daar ook regelmatig last van, al heb ik bij mij nog niet de bron van het probleem kunnen vinden. Waar je mee zou kunnen starten is een test van het geheugen om te kijken of dat nog in orde is, dat is namelijk vaak het probleem. Zo te zien heb je Vista, dus in dat geval zou je je pc van je Vista-dvd kunnen starten en via "Herstellen" o.i.d. het geheugen laten testen. Voor XP (maar ook voor Vista) zou je de Ultimate Boot cd kunnen downloaden en branden, daarmee je pc opstarten en Memtest86(+) kunnen draaien. Dit moet je wel een paar uur doen, dus het beste is het om het 's nachts te doen. Overigens kan je het programma stoppen wanneer je wilt. Ik heb geen Vista hoor, gewoon XP. Maar dit is de main computer, Dus in de huiskamer. Het zal vast ook niet zo zijn dat mijn vader goedkeurd dat de Pc de hele avond aanstaat. Is er ook geen andere manier? Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hardware controleren kost veel tijd en ondertussen kan je de pc niet gebruiken. Het kan alleen vlak na het opstarten, aangezien Windows standaard geheugen inneemt, wat anders niet gecontroleerd kan worden. Eventueel kan je er andere geheugenchips in plaatsen in plaats van je huidige om te kijken of het daar wel goed mee gaat, maar dan moet je er toevallig wel een paar hebben liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.