Jump to content

Download probleem.


Dark_Zemy

Recommended Posts

Hallo, Darkje hier.

Ik heb een probleem, als ik iets wil downloaden, in dit geval een mod voor san andreas. Lukt dat, en als ik dan de TXD bestanden in mijn Winrar map heb, kan ik de bestanden niet naar het bureaublad verplaatsen.

Als ik dit doe krijg ik een foutmelding, Deze hier: Downpro.jpg

Weet iemand hoe dit komt? alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je dingen downloadt, heb je vaak last van corrupte downloads? Zelf heb ik daar ook regelmatig last van, al heb ik bij mij nog niet de bron van het probleem kunnen vinden. Waar je mee zou kunnen starten is een test van het geheugen om te kijken of dat nog in orde is, dat is namelijk vaak het probleem. Zo te zien heb je Vista, dus in dat geval zou je je pc van je Vista-dvd kunnen starten en via "Herstellen" o.i.d. het geheugen laten testen. Voor XP (maar ook voor Vista) zou je de Ultimate Boot cd kunnen downloaden en branden, daarmee je pc opstarten en Memtest86(+) kunnen draaien. Dit moet je wel een paar uur doen, dus het beste is het om het 's nachts te doen. Overigens kan je het programma stoppen wanneer je wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je dingen downloadt, heb je vaak last van corrupte downloads? Zelf heb ik daar ook regelmatig last van, al heb ik bij mij nog niet de bron van het probleem kunnen vinden. Waar je mee zou kunnen starten is een test van het geheugen om te kijken of dat nog in orde is, dat is namelijk vaak het probleem. Zo te zien heb je Vista, dus in dat geval zou je je pc van je Vista-dvd kunnen starten en via "Herstellen" o.i.d. het geheugen laten testen. Voor XP (maar ook voor Vista) zou je de Ultimate Boot cd kunnen downloaden en branden, daarmee je pc opstarten en Memtest86(+) kunnen draaien. Dit moet je wel een paar uur doen, dus het beste is het om het 's nachts te doen. Overigens kan je het programma stoppen wanneer je wilt.

Ik heb geen Vista hoor, :) gewoon XP.

Maar dit is de main computer, Dus in de huiskamer. Het zal vast ook niet zo zijn dat mijn vader goedkeurd dat de Pc de hele avond aanstaat. Is er ook geen andere manier?

Link to comment
Delen op andere websites

Hardware controleren kost veel tijd en ondertussen kan je de pc niet gebruiken. Het kan alleen vlak na het opstarten, aangezien Windows standaard geheugen inneemt, wat anders niet gecontroleerd kan worden.

Eventueel kan je er andere geheugenchips in plaatsen in plaats van je huidige om te kijken of het daar wel goed mee gaat, maar dan moet je er toevallig wel een paar hebben liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...