Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection


Revolution-Designer

Recommended Posts

Sorry jongens maar ik ga uit de modificatie. Waarom? Omdat er geen enkele voortgang meer is en ik heb ook geen zin om in een modificatie te zitten die al een paar weken dood is. Dat je heel even niet weet hoe je iets ingame moet zetten kan ik begrijpen maar ik (en vast anderen) hebben gewoon gemerkt dat je er al lang niet meer mee bezig bent om het af te krijgen of om er achter te komen hoe je de plant wel succesvol ingame kan krijgen. Ik weet zelfs niet eens zeker of jullie dit bericht wel mee zullen krijgen dus daarom ga ik eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    144

  • Beagle

    41

  • dutchgod

    22

  • Twister24

    20

Sorry jongens maar ik ga uit de modificatie. Waarom? Omdat er geen enkele voortgang meer is en ik heb ook geen zin om in een modificatie te zitten die al een paar weken dood is. Dat je heel even niet weet hoe je iets ingame moet zetten kan ik begrijpen maar ik (en vast anderen) hebben gewoon gemerkt dat je er al lang niet meer mee bezig bent om het af te krijgen of om er achter te komen hoe je de plant wel succesvol ingame kan krijgen. Ik weet zelfs niet eens zeker of jullie dit bericht wel mee zullen krijgen dus daarom ga ik eruit.

Ik vind dat deze gast boven mij gelijk heeft, er veranderd niet veel aan de mod, ik bekijk dit onderwerp al een maand en er zijn echt niet veel nuttige posts geweest.

En als jullie nog iemand nodig hebben voor de models te maken call me!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jongens maar ik ga uit de modificatie. Waarom? Omdat er geen enkele voortgang meer is en ik heb ook geen zin om in een modificatie te zitten die al een paar weken dood is. Dat je heel even niet weet hoe je iets ingame moet zetten kan ik begrijpen maar ik (en vast anderen) hebben gewoon gemerkt dat je er al lang niet meer mee bezig bent om het af te krijgen of om er achter te komen hoe je de plant wel succesvol ingame kan krijgen. Ik weet zelfs niet eens zeker of jullie dit bericht wel mee zullen krijgen dus daarom ga ik eruit.

Ik vind dat deze gast boven mij gelijk heeft, er veranderd niet veel aan de mod, ik bekijk dit onderwerp al een maand en er zijn echt niet veel nuttige posts geweest.

En als jullie nog iemand nodig hebben voor de models te maken call me!

Jullie hebben gelijk. :-(

Maar ik wil er graag mee verder, maar ik heb iemand gevraagd maar die geeft geen antwoord en Beagle heeft het te druk dus ik weet even niet wat ik moet doen...

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het spijt me dat ik niet veel tijd voor jullie heb, maar je moet begrijpen dat wat jij vraagt, mij wel 10x achter elkaar word gevraagd. Ik wil graag iedereen helpen, maar ik heb er geen tijd voor. Ik moet voor de ene iets doen en voor de andere. Ik ben vandaag niet eens op MSN gekomen, omdat ik opkeek tegen alle vensters met vragen. Gelukkig is het Kerstvakantie, dus kan ik misschien wat tijd vrijmaken :dans:

@Hackman & Mr. Psycho: Ik begrijp dit wel. Waarom? Omdat ik ook begrijp dat je geen energie gaat steken in een mod die geen toekomst heeft. Laat ik wel even duidelijk stellen, dat het niet mijn mod is. Dit zeg ik maar even voor de eerste zin van deze alinea :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het spijt me dat ik niet veel tijd voor jullie heb, maar je moet begrijpen dat wat jij vraagt, mij wel 10x achter elkaar word gevraagd. Ik wil graag iedereen helpen, maar ik heb er geen tijd voor. Ik moet voor de ene iets doen en voor de andere. Ik ben vandaag niet eens op MSN gekomen, omdat ik opkeek tegen alle vensters met vragen. Gelukkig is het Kerstvakantie, dus kan ik misschien wat tijd vrijmaken :dans:

@Hackman & Mr. Psycho: Ik begrijp dit wel. Waarom? Omdat ik ook begrijp dat je geen energie gaat steken in een mod die geen toekomst heeft. Laat ik wel even duidelijk stellen, dat het niet mijn mod is. Dit zeg ik maar even voor de eerste zin van deze alinea :puh:

Misschien dat als jullie weer serieus aan de slag gaan dat ik wel weer terug kom. Het is gewoon zo dat ik niet wil deelnemen aan een modificatie waar niks aan gebeurt wat ik ook al in mijn eerdere post in dit topic vermeldde. Beagle is trouwens niet de enige die kan modificeren qua ingame zetten, er zijn nog veel meer vrijwilligers wiens brievenbus je lekker kan volstoppen met Persoonlijke berichten zoals Puma bijvoorbeeld. Vertel hem alleen niet dat ik jullie naar hem heb verwezen!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien die Tiberium plant dus helemaal niet lukt laten we die achterwege.

Maar om nieuw leven in de mod te willen blazen ben ik daarnet eventjes bezig geweest.

Ik heb nu een paar loadscreens gemaakt, op de screens kun je ook gelijk de dingen zien die ik daarnet heb gemaakt.

Ik zal ze even op een rijtje zetten:

1. Het schiet effect van een wapen. (Dit zit nu op elk wapen)

2. Door tiberium geïnfecteerde voetgangers.

3. Politieagenten hebben nu cyborg ogen en zijn inmiddels ook geïnfecteerd.

De loadingscreens:

De eerste:

lscreen1ee0.jpg

(Ik moet de grootte van de letters nog even aanpassen.)

De tweede:

lscreen2py1.jpg

De derde:

lscreen3mv3.jpg

De vierde:

lscreen4sj5.jpg

De overige 10 screens komen binnenkort!

Ik zal binnenkort de beginpost eens even opschonen en dan is alles weer up-to-date.

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Big Update!

Ik ben weer bezig geweest en heb een paar mooie nieuwe dingen gemaakt!

Nieuwe satchel charges:

bom1pn3.jpg

Politieagenten die op een motor rijden zijn aangepast:

police2fz9.jpg

NOD politieauto's:

policecar1xz8.jpg

En nog een:

policecar2ja5.jpg

(Op deze kun je het NOD logo op de wagen goed zien.)

Een nieuwe loadscreen:

lscreen6cp6.jpg

(Hierop word aangegeven hoe ver de Infectie al is.)

Dit waren ze, binnenkort komen er nog nieuwe billboards en meer geïnfecteerd voetgangers!

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die wagens wel stoer!

Alleen die Geinfecteerde mensen en polities vind ik dan weer Uber-lelijk..Ik wil ze wel voor je aanpassen moet je alleen even sturen hoe die bestanden heten ^_^

Bedankt ^_^

Ik wil volgende week een versie 0.1 uitbrengen van de mod, dus hou de downloaddatabase in de gaten!

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat jullie weer goed bezig zijn. Misschien dat ik nog wat TXD-Files kan bewerken met Photoshop? Ik vind namelijk dat zo'n Politie-ventje er nogal lelijk uitziet met de textuur, namelijk deze:

police2fz9.jpg

Misschien dat jullie mij het plaatje ervan geven en dat ik hem bewerk. Vervolgens importeren jullie het plaatje naar TXD Workshop (of een andere programma die dit kan) en dan hebben we dus een nieuwe (hopelijk mooie) textuur voor een van onze Politie-mannekes! Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, anders leg ik het nog wel even beter uit als jullie dat even vragen.

Nogmaals, we zijn goed bezig! Ik begon serieus te denken dat de modificatie dood was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat jullie weer goed bezig zijn. Misschien dat ik nog wat TXD-Files kan bewerken met Photoshop? Ik vind namelijk dat zo'n Politie-ventje er nogal lelijk uitziet met de textuur, namelijk deze:

-plaatje-

Misschien dat jullie mij het plaatje ervan geven en dat ik hem bewerk. Vervolgens importeren jullie het plaatje naar TXD Workshop (of een andere programma die dit kan) en dan hebben we dus een nieuwe (hopelijk mooie) textuur voor een van onze Politie-mannekes! Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, anders leg ik het nog wel even beter uit als jullie dat even vragen.

Nogmaals, we zijn goed bezig! Ik begon serieus te denken dat de modificatie dood was.

Wij snappen wel wat je bedoelt, maar het kan veel simpeler: Jij verandert het plaatje gewoon. Waarom zouden wij het plaatje moeten exporteren en naar jou toe sturen in plaats van dat jij het zelf exporteert, verandert en weer importeert in de TXD?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat jullie weer goed bezig zijn. Misschien dat ik nog wat TXD-Files kan bewerken met Photoshop? Ik vind namelijk dat zo'n Politie-ventje er nogal lelijk uitziet met de textuur, namelijk deze:

Ik ben ook nog maar een beginneling met photoshop. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij snappen wel wat je bedoelt, maar het kan veel simpeler: Jij verandert het plaatje gewoon. Waarom zouden wij het plaatje moeten exporteren en naar jou toe sturen in plaats van dat jij het zelf exporteert, verandert en weer importeert in de TXD?

Omdat ik niet beschik over GTA: San Andreas voor de Pc. Enkel voor de Playstation 2 wat dus geheel nutteloos is. Dat wil dus zeggen dat ik de TXD Files niet heb dus ik kan niet zonder jullie hulp een TXD File bewerken. Misschien dat ik GTA: San Andreas in de toekomst nog ga kopen maar dat weet ik nog niet voor 100% zeker aangezien ik dan de files van een computer moet halen waar geen internet is dus dan is het veel makkelijker dat jullie de plaatjes (niet de TXD) aan mij geven en dat jullie die later dan importeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij snappen wel wat je bedoelt, maar het kan veel simpeler: Jij verandert het plaatje gewoon. Waarom zouden wij het plaatje moeten exporteren en naar jou toe sturen in plaats van dat jij het zelf exporteert, verandert en weer importeert in de TXD?

Omdat ik niet beschik over GTA: San Andreas voor de Pc. Enkel voor de Playstation 2 wat dus geheel nutteloos is. Dat wil dus zeggen dat ik de TXD Files niet heb dus ik kan niet zonder jullie hulp een TXD File bewerken. Misschien dat ik GTA: San Andreas in de toekomst nog ga kopen maar dat weet ik nog niet voor 100% zeker aangezien ik dan de files van een computer moet halen waar geen internet is dus dan is het veel makkelijker dat jullie de plaatjes (niet de TXD) aan mij geven en dat jullie die later dan importeren.

Oke, dan sturen we de plaatjes wel over.

Ps. Maar eigenlijk hebben we al iemand voor de textures van de politie ventjes, namelijk dutchgod.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

:dans:Update! :dans:

De loadscreens zijn klaar en ik heb weer wat dingen aangepast!

Hier is een nieuwe loadscreen te zien:

lscreen14te2.jpg

(Je ziet hier een police maverick en wat politieauto's.)

Hier zie je de nieuwe enforcer:

enforcer1ak2.jpg

Ook de police maverick heeft een nieuw kleurtje maar die kon je al op de eerste screen zien in deze post.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...