Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection


Revolution-Designer

Recommended Posts

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    144

  • Beagle

    41

  • dutchgod

    22

  • Twister24

    20

Dutchgod, ze hadden al waarschijnlijk iets, ook mooiers, dat de soldaat vervangt. ^_^

Ik heb Dutchgod de opdracht gegeven om deze texture te maken.

De oude texture was niet mooi en was lelijk dus heeft Dutchgod een nieuwe gemaakt.

@Dutchgod: Mooi gedaan!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine Update

Ik heb een nieuw laadmuziekje in-game, je kunt hem horen wanneer je een save game load of new game start.

Hij is hier te beluisteren: >Klik<

Ook heb ik een nieuw pictogram gemaakt:

pictoze1.jpg

Zoals je hierboven al kon zien is er dus ook een nieuwe texture voor de leger soldaten:

gallery65aj3.jpg

Er is nogal wat vertraging met de models, maar daar werken we nu aan!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is één van de weinige mods waar ik veel vertrouwen in heb.

Ga zo door man het ziet er geweldig uit!

Apple-Mac

Bedankt Apple-Mac, ik hoop dat onze mod zal slagen en niet dood zal gaan! :7

Ik ga hem zeker downloaden want ik ben een huge fan van C&C

KUTGW

Bedankt Soulreaver. :)

Ik wil eventjes een klein overzichtje maken voor waar we mee bezig zijn:

Revolution-Designer: Ikzelf ben momenteel bezig met het aanpassen van een vrachtwagen, ik probeer hier een soort kas op te zetten met tiberium planten erin.

Beagle: Beagle is momenteel bezig met het maken van het eerste missie en hij helpt mij met het maken van de vrachtwagen.

Puma: Puma is bezig met de gedoneerde modellen, aangezien hij het nogal druk heeft is er iet wat vertraging.

Dutchgod: Dutchgod is bezig met het maken van nieuwe textures, momenteel met die van de FBI.

BC7: BC7 is momenteel nergens mee bezig, maar hij gaat binnenkort beginnen met het scripten van de nieuwe intro.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

maare ik heb een idee...

Dien vuilniswagen modden naar harvester?

Dan kunnen we beter de originele harvester uit San Andreas vervangen.

We kunnen trouwens niet veel models meer gebruiken aangezien ze uit Renegade komen, ik zal eerst toestemming van EA games moeten krijgen om de models te gebruiken voor de mod. :(

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Update!

Ik heb zojuist met de hulp van Timske de minigun in-game gekregen!

Screen:

minigun1nf4.jpg

Er moeten alleen nog textures op en de stand moet goed gezet worden.

Morgen meer updates!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een onverwachte PM:

Vandaag zal TI stoppen, een reden daarvan is dat ikzelf niet ervaren genoeg ben om een mod zoals deze te leiden. Ik ben nog te groen achter de oren om dit te kunnen doen, ik heb aan een goede vriend, Beagle, gevraagd of hij de verantwoordelijkheid op zich wou nemen. Maar jammer genoeg heeft Beagle daar geen tijd voor. Verder wil ik duidelijk maken dat ik niet de crew van TI in de steek wil laten, ik wil namelijk op deze manier laten zien dat ik het niet kan. Misschien zal er ooit op een dag een nieuw begin komen voor de mod of zal de mod worden doorgezet. Maar tot die dag wil ik Tiberium Infection graag met waarde laten archiveren. Misschien zal ik de mod doorzetten wanneer ik meer ervaring heb, daarom zal ik de komende tijd werken aan mijn modding ervaring. Ik hoop dat het vanaf nu wel zal meezitten en misschien zal RD ook ''terugkomen''. Ik hoop dat het duidelijk is voor jullie allemaal. En nogmaals: Ik wil niet de crew van TI in de steek laten maar ik wil ze op een goede manier duidelijk maken dat ik er niet klaar voor ben.

Op verzoek van de leaders: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...