MFCL Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 ik dacht alleen maar ik help wel ff ps: de texture heeft geen rare lijnen ofzo... hij loopt netjes over
Revolution-Designer Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Jochem285 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar..
dutchgod Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar.. Of je heb je spel nog niet gepatchd..lijkt me een beetje sterk, maar t kan...
Revolution-Designer Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar.. Of je heb je spel nog niet gepatchd..lijkt me een beetje sterk, maar t kan... Ik heb niks met scm gedaan. Ik heb gewoon MEd 0.32 gebruikt. (Map Editor) Gepatchd? Ik heb gewoon versie 1.0 Ps. Dit zijn de Tiberium plantjes in de Map Editor: Bewerkt: 29 november 2008 door Revolution-Designes
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar.. Jij hebt er blijkbaar geen verstand van... Onomkeerbaar...: Als je de Main.SCM mod, moet je altijd een nieuwe game startten, anders loopt SA vast, en het laatste wat je in je scherm ziet is "Loading... please Wait...". Als je de main.scm weer schoonmaakt, wat betekent dat je wat je gemod hebt weer weghaald/standaard maken, zou je savegame het gewoon weer moeten doen. Het probleem ligt niet aan een SCM. Het ligt niet aan de dff. Het kan zijn dat COL3 niet werkt. Dan zou COL2 wel moeten werken. het kan liggen aan de map editor, de IPL en IDE. Het kan overal aan liggen. Misschien heeft Revo de bestanden niet goed toegevoegd? Misschien heeft hij niet Gerebuild. Misschien heeft hij beide COL bestanden in de GTA.IMG geknalt. Revo, wat zal het zijn?
Revolution-Designer Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar.. Jij hebt er blijkbaar geen verstand van... Onomkeerbaar...: Als je de Main.SCM mod, moet je altijd een nieuwe game startten, anders loopt SA vast, en het laatste wat je in je scherm ziet is "Loading... please Wait...". Als je de main.scm weer schoonmaakt, wat betekent dat je wat je gemod hebt weer weghaald/standaard maken, zou je savegame het gewoon weer moeten doen. Het probleem ligt niet aan een SCM. Het ligt niet aan de dff. Het kan zijn dat COL3 niet werkt. Dan zou COL2 wel moeten werken. het kan liggen aan de map editor, de IPL en IDE. Het kan overal aan liggen. Misschien heeft Revo de bestanden niet goed toegevoegd? Misschien heeft hij niet Gerebuild. Misschien heeft hij beide COL bestanden in de GTA.IMG geknalt. Revo, wat zal het zijn? Revo-BlahBlah zal uitleggen wat hij allemaal heeft gedaan. Ten eerste heb ik de dus de dff, de txd en col2 toegevoegd. Toen heb ik deze tut van Puma gevolgd. Toen wou ik dus een save game loaden maar dat werkte niet een new game ook niet. Maar ik snap niet dat ik die col in gta3.img moest zetten want die hoefde ik toch niet te gebruiken in de map editor. Dat was het, meer heb ik niet gedaan. Ps. Ik heb mijn gta3.img wel gerebuild! Bewerkt: 30 november 2008 door Revolution-Designes
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb de Tiberium planten in-game maar er is nog 1 probleempje, hij loopt vast tijdens het loaden van een savegame. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? heb je iets veranderd in je main? dan is het onomkeerbaar.. Jij hebt er blijkbaar geen verstand van... Onomkeerbaar...: Als je de Main.SCM mod, moet je altijd een nieuwe game startten, anders loopt SA vast, en het laatste wat je in je scherm ziet is "Loading... please Wait...". Als je de main.scm weer schoonmaakt, wat betekent dat je wat je gemod hebt weer weghaald/standaard maken, zou je savegame het gewoon weer moeten doen. Het probleem ligt niet aan een SCM. Het ligt niet aan de dff. Het kan zijn dat COL3 niet werkt. Dan zou COL2 wel moeten werken. het kan liggen aan de map editor, de IPL en IDE. Het kan overal aan liggen. Misschien heeft Revo de bestanden niet goed toegevoegd? Misschien heeft hij niet Gerebuild. Misschien heeft hij beide COL bestanden in de GTA.IMG geknalt. Revo, wat zal het zijn? Revo-BlahBlah zal uitleggen wat hij allemaal heeft gedaan. Ten eerste heb ik de dus de dff, de txd en col2 toegevoegd. Toen heb ik deze tut van Puma gevolgd. Toen wou ik dus een save game loaden maar dat werkte niet een new game ook niet. Maar ik snap niet dat ik die col in gta3.img moest zetten want die hoefde ik toch niet te gebruiken in de map editor. Dat was het, meer heb ik niet gedaan. Ps. Ik heb mijn gta3.img wel gerebuild! Beste Revo,Je mag kiezen; Wil je Revo-BlahBlah genoemd worden, of gewoon Revo? Mijn voorkeur gaat naar Revo. Je had **** niet zo'n moeilijke naam moeten nemen. Of je verzint zelf een snellere naam, of het word Revo. Met Niet zo'n vriendelijke groet, Beagle De col: De col zorgt ervoor dat je een object kan voelen, dat je er tegen aan kan lopen, dat je er op kan lopen. Zonder Collision File loopt SA vast. Waarom de Map Editor niet om een aparte naam vraagt van de Col, is omdat de Col altijd hetzelfde moet heten als de Dff. Mijn Collision Files moet je dus hernoemen naar dezelfde naam als de DFF, én toevoegen aan GTA3.img. Probeer alsjeblieft allebei de Col bestanden.
Revolution-Designer Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Je mag kiezen; Wil je Revo-BlahBlah genoemd worden, of gewoon Revo? Mijn voorkeur gaat naar Revo. Je had **** niet zo'n moeilijke naam moeten nemen. Of je verzint zelf een snellere naam, of het word Revo.Met Niet zo'n vriendelijke groet, Beagle Noem me maar Revo, dat is snel genoeg he?
MFCL Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) zo ik heb ff een betere texture gemaakt gewoon voor de fun (moet je ff met photoshop groen maken want dat lukt mij steeds niet ) Bewerkt: 30 november 2008 door MFCL
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 zo ik heb ff een betere texture gemaakt gewoon voor de fun (moet je ff met photoshop groen maken want dat lukt mij steeds niet ) Je hebt een beter Texture met PS gemaakt, en het lukt je niet om het groen te maken
.Senne Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) CTRL + U mischien? Bewerkt: 30 november 2008 door senneken
Hackman Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Ik heb die van MFCL maar even snel aangepast om toch maar iets te doen.. Zoals je ziet heb ik 2 plaatjes met verschillende kleuren zodat jullie zelf een kunnen kiezen, maar jullie kunnen ze natuurlijk ook wel allebei gebruiken aangezien het me saai lijkt als je alleen maar dezelfde plant ziet. Bewerkt: 30 november 2008 door Hackman
Revolution-Designer Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb die van MFCL maar even snel aangepast om toch maar iets te doen.. Zoals je ziet heb ik 2 plaatjes met verschillende kleuren zodat jullie zelf een kunnen kiezen, maar jullie kunnen ze natuurlijk ook wel allebei gebruiken aangezien het me saai lijkt als je alleen maar dezelfde plant ziet. Goed idee, deze kunnen we voor versie 2 van de plant gebruiken. (Als ik de plant ooit nog in-game krijg )
Hackman Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Misschien is het ook een idee om die blauwe textuur te gebruiken op de plaatsen waar het in GTA: San Andreas wat kouder is, er moeten gewoon zoveel mogelijk versies zijn zodat het resultaat er meteen ook wat realistischer uitziet want in het echt kom je toch ook niet slechts 2 kleuren planten tegen?
Recommended Posts