Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection


Revolution-Designer

Recommended Posts

Misschien is het ook een idee om die blauwe textuur te gebruiken op de plaatsen waar het in GTA: San Andreas wat kouder is, er moeten gewoon zoveel mogelijk versies zijn zodat het resultaat er meteen ook wat realistischer uitziet want in het echt kom je toch ook niet slechts 2 kleuren planten tegen? :7

In de echte Command And Conquer zijn er 2 soorten Tiberium.

1. Green Tiberium Crystal

2. Blue Tiberium Crystal

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    144

  • Beagle

    41

  • dutchgod

    22

  • Twister24

    20

weet je die straat mod van ...weetnietwie... lijkt wel heel erg op mountainroad

kijk maar op txd workshop daar zie je het

kan ook zijn dat ik het verkeerd gezien heb

Verkeer gezien denk ik, heb deze textures gewoon van internet en met photoshop bewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, allemaal leuk en aardig alleen lukt het ingame zetten al want ik heb stiekem het gevoel dat alles stil ligt en dat terwijl ik serieus dacht dat deze modificatie nooit dood zou gaan. :N Misschien zit ik er ook wel naast en zijn jullie er druk mee bezig alleen ik vind dat er nogal weinig voortgang hier wordt gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, allemaal leuk en aardig alleen lukt het ingame zetten al want ik heb stiekem het gevoel dat alles stil ligt en dat terwijl ik serieus dacht dat deze modificatie nooit dood zou gaan. :N Misschien zit ik er ook wel naast en zijn jullie er druk mee bezig alleen ik vind dat er nogal weinig voortgang hier wordt gepost.

Naïeve instelling :7

Link to comment
Delen op andere websites

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom duurt het zo enorm lang voor een doodgewone plant ingame te zetten.

Verder hebben jullie eigenlijk niet erg veel. Ik zou liever hebben dat er updates gepost worden i.p.v wie wat moet doen en hoe.. Doe dat via email of msn. En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

:sigaar: Tom

PS: Dit is niet negatief bedoeld, gewoon opbouwende kritiek. En als het jullie niet lukt om die plant ingame te zetten, wil ik het wel doen. Stuur me maar een PB-tje of voeg me toe of msn.

Link to comment
Delen op andere websites

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Link to comment
Delen op andere websites

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Voor dat je commentaar gaat zitten leveren moet je eerst het eerst even lezen, want Revo krijgt na een hoop proberen de plant gewoon niet ingame, dit kan gebeuren. daarbij als hij eenmaal ingame is kan je hem zo vaak kopiëren en plakken als je wil. Als ik het goed begrepen heb, is dit een van de enigste objecten die in-game komen dus we zitten nog niet met een probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Niet gelijk zo negatief ik vraag alleen maar aan Beagle of hij wou proberen die plant in-game te krijgen.

Jij denkt gelijk dat ik niks kan en dat ik anderen alles maar laat doen! :@

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom duurt het zo enorm lang voor een doodgewone plant ingame te zetten.

Verder hebben jullie eigenlijk niet erg veel. Ik zou liever hebben dat er updates gepost worden i.p.v wie wat moet doen en hoe.. Doe dat via email of msn. En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

:sigaar: Tom

PS: Dit is niet negatief bedoeld, gewoon opbouwende kritiek. En als het jullie niet lukt om die plant ingame te zetten, wil ik het wel doen. Stuur me maar een PB-tje of voeg me toe of msn.

Sorry hoor, maar was het niet zo dat Crackhead_ jouw dubbelaccount was? Ik had het toen ook in je topic gepost (P'rongeluk) en toen zei je zelf nog dat het wel zo fijn is om weg te halen. Nu doe je het zelf.

Wat gij niet wil dat u geschiedt,

Doe dat ook een ander niet.

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

No Problemo.

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Het is wel zo, dat veel teamleiders van TC of MC's geen ervaren modders zijn. Deze mods gaan vrij snel dood. Het is wel waar, maar deze mensen betalen vanzelf de tol (Wat de tol dan ook is :puh: ). Het is niet onaardig bedoeld Revo, en ik hoop ook dat je je hier niks van aantrekt. Ga gewoon door waar je mee bezig bent.

Voor dat je commentaar gaat zitten leveren moet je eerst het eerst even lezen, want Revo krijgt na een hoop proberen de plant gewoon niet ingame, dit kan gebeuren. daarbij als hij eenmaal ingame is kan je hem zo vaak kopiëren en plakken als je wil. Als ik het goed begrepen heb, is dit een van de enigste Enige objecten die in-game komen dus we zitten nog niet met een probleem.

Helemaal mee eens.

Niet gelijk zo negatief ik vraag alleen maar aan Beagle of hij wou proberen die plant in-game te krijgen.

Jij denkt gelijk dat ik niks kan en dat ik anderen alles maar laat doen! :@

Ik zal het proberen. Nu houden we op met deze nutteloze discussie, het ontmoedigd alleen maar. En jullie willen toch niet de veroorzakers zijn van een dooie mod?

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

Hoe kom je daar dan bij?

Ik heb geen dubbelaccounts.

Waarom duurt het zo enorm lang voor een doodgewone plant ingame te zetten.

Verder hebben jullie eigenlijk niet erg veel. Ik zou liever hebben dat er updates gepost worden i.p.v wie wat moet doen en hoe.. Doe dat via email of msn. En Jopper of Joppie, is Revolution-Designes jouw dubbelaccount? :-(

:sigaar: Tom

PS: Dit is niet negatief bedoeld, gewoon opbouwende kritiek. En als het jullie niet lukt om die plant ingame te zetten, wil ik het wel doen. Stuur me maar een PB-tje of voeg me toe of msn.

Sorry hoor, maar was het niet zo dat Crackhead_ jouw dubbelaccount was? Ik had het toen ook in je topic gepost (P'rongeluk) en toen zei je zelf nog dat het wel zo fijn is om weg te halen. Nu doe je het zelf.

Wat gij niet wil dat u geschiedt,

Dat dat ook een ander niet.

De mod zou veel vooruitgang kunnen maken als ik die rot plant in-game kan krijgen! :@

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem zonder crashes in-game krijg.

Beagle, jij hebt die plant in elkaar gezet, kun jij niet even proberen om hem in-game te krijgen?

No Problemo.

Kun je dat zelf niet? Waarom ben je dan begonnen met een project als je niet eens weet hoe je een object op een goede manier ingame kan zetten? Als dit je niet lukt, hou wou je dan alle andere objecten ingame zetten die nog gaan komen? Wou je dat ook anderen laten doen, want dat lijkt me een beetje onnozel tegenover degene die het dan doet..

Misschien dat het alleen met deze plant niet goed gaat, dat hoop ik, anders komen we namelijk nergens. :N

Het is wel zo, dat veel teamleiders van TC of MC's geen ervaren modders zijn. Deze mods gaan vrij snel dood. Het is wel waar, maar deze mensen betalen vanzelf de tol (Wat de tol dan ook is :puh: ). Het is niet onaardig bedoeld Revo, en ik hoop ook dat je je hier niks van aantrekt. Ga gewoon door waar je mee bezig bent.

Voor dat je commentaar gaat zitten leveren moet je eerst het eerst even lezen, want Revo krijgt na een hoop proberen de plant gewoon niet ingame, dit kan gebeuren. daarbij als hij eenmaal ingame is kan je hem zo vaak kopiëren en plakken als je wil. Als ik het goed begrepen heb, is dit een van de enigste Enige objecten die in-game komen dus we zitten nog niet met een probleem.

Helemaal mee eens.

Niet gelijk zo negatief ik vraag alleen maar aan Beagle of hij wou proberen die plant in-game te krijgen.

Jij denkt gelijk dat ik niks kan en dat ik anderen alles maar laat doen! :@

Ik zal het proberen. Nu houden we op met deze nutteloze discussie, het ontmoedigd alleen maar. En jullie willen toch niet de veroorzakers zijn van een dooie mod?

Mooie post Beagle, _O_

Laten we inderdaad ophouden met deze ''nutteloze discussie''.

BTW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En gasten nog iets nodig van tiberium kristal dingetje? heb nog iets teruggevonden van in een grotje dat ik es moest maken voor een schoolprojectje

[PIC]

tiberiumdj6.png

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

En gasten nog iets nodig van tiberium kristal dingetje? heb nog iets teruggevonden van in een grotje dat ik es moest maken voor een schoolprojectje

Eigenlijk hebben we al een plantje maar die staat nog niet in-game.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...