Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de eerste screen van jou post erg mooi gemaakt :klap: (Ik bedoel, met al die politie enzo).

Je hebt toch geen Camhack gebruikt he :puh:

• Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

144

• Beagle

41

• dutchgod

22

• Twister24

20

Geplaatst:
Ik vind de eerste screen van jou post erg mooi gemaakt :klap: (Ik bedoel, met al die politie enzo).

Je hebt toch geen Camhack gebruikt he :puh:

Jawel, anders kun je nooit aan die mooi beelden komen. :7

Geplaatst: (bewerkt)

WIP: TiberiumCops..Najaa eigenlijk zijn het een soort robot/cyborg

Iemand nog suggesties om wat te veranderren?

Edit: Hieronder, Oke bedankt! ^_^

Bewerkt: door dutchgod
WIP: TiberiumCops..Najaa eigenlijk zijn het een soort robot/cyborg

Iemand nog suggesties om wat te veranderren?

Je moet niet de hele youtube link tussen tags zetten maar alleen het gedeelte achter de =

Cool filmpje!

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Hoezo doet dutchgod nu de textures? Ik dacht namelijk te menen dat ik die deed. En wat zou ik anders nog kunnen doen dan?

Geplaatst:
Hoezo doet dutchgod nu de textures? Ik dacht namelijk te menen dat ik die deed. En wat zou ik anders nog kunnen doen dan?

Dutchgod zorgt ook voor de textures maar hij had eerder gevraagd om die mannetjes te maken, maar ik weet nog wel iets waar jij voor geschikt bent. :)

Ik heb trouwens weer iets nieuws gemaakt, de motor van de politie is veranderd:

copbike1pm2.jpg

Ik ga morgen inderdaad een trailer maken van de mod, en wil graag volgende week versie 0.1 van de mod uitbrengen.

@Hackman: Ik weet niet of ik jou texture wil gebruiken, aangezien je me bedreigt met dingen zoals: ''Ik kan je warn bezorgen op het forum.''

Een moderator of admin zal zelf beslissen wat mijn straf zou zijn.

Hackman, je bent officieel verwijderd uit deze mod en je zult niet meer aangenomen worden, gelieve geen posts meer posten.

Geplaatst:
Ik ga morgen inderdaad een trailer maken van de mod, en wil graag volgende week versie 0.1 van de mod uitbrengen.

@Hackman: Ik weet niet of ik jou texture wil gebruiken, aangezien je me bedreigt met dingen zoals: ''Ik kan je warn bezorgen op het forum.''

Hackman, je bent officieel verwijderd uit deze mod en je zult niet meer aangenomen worden, gelieve geen posts meer posten.

Ja, omdat jij nu mijn textuur hebt en vervolgens gooi je me eruit waar ik dus beslist niet blij mee ben. Vind je het dan een wonder dat ik kwaad wordt? Jij wachtte gewoon eerst op de Skin en toen had je me niet meer nodig. En ik kan je wel een warn bezorgen. Door de administrators te vertellen wat je hebt gedaan.

Verder succes met de modificatie trouwens, als jullie het ooit ingame krijgen.

Ja, omdat jij nu mijn textuur hebt en vervolgens gooi je me eruit waar ik dus beslist niet blij mee ben. Vind je het dan een wonder dat ik kwaad wordt? Jij wachtte gewoon eerst op de Skin en toen had je me niet meer nodig. En ik kan je wel een warn bezorgen. Door de administrators te vertellen wat je hebt gedaan.

Hackman luister, ik heb jou skin allang weg gegooit omdat ik hem ten eerste niet mooi vond en ten tweede, je wou achter mijn rug om met de eer gaan strijken.

En het is trouwens een wonder dat je geen scheldwoorden in je post gebruikt.

En btw, de mod is al in-game. :duh:

:cya:

Ps. Voor mensen die zijn geïnteresseerd in wat Hackman daarnet zei:

dutchgod zegt:

je kan ook vragen of revo niet wat weet wat jij kan doen

Hackman zegt:

ik hoef niks te doen

Hackman zegt:

ik doe niks en als ik me stil hou kom ik nog bij de credits ook

Hackman zegt:

dus kan ik wel met de eer strijken als jullie het voor mekaar krijgen

Hackman zegt:

ik heb PSD dus ik kan ervoor zorgen dat je 20 tot 40% krijgt als ik niet in de credits kom

Revolution-Designes zegt:

20 tot 40 van wat

Hackman zegt:

Warn op gtaforum

dus als ik die army gebruik en jou niet in de credits zet

dan kan ik 20 to 40 warn krijgen

Hackman zegt:

ja

1. Hij heeft de textuur al weggegooit.

2. Vind jij het gek dat wij jou er uit gooien? Na wij hoorden wat jij had zitten klagen:

Dutchgod zegt:

je kan ook vragen of revo niet wat weet wat jij kan doen

[c=#808000]Hackman[/c] zegt:

ik hoef niks te doen

ik doe niks en als ik me stil hou kom ik nog bij de credits ook

dus kan ik wel met de eer strijken als jullie het voor mekaar krijgen

3. Het was fout van Revolution-Designes om eerst te wachten op de skin. Maar hij heeft het echt weggegooit.

4. Wij hadden je niet meer nodig, nadat we puntje 2 gehoord hadden en ik jou niet helemaal vertrouw door het geval van Remi-X: Je had in zijn MSN ingebroken, wat jij in een PB gesprek hebt toegegeven.

Ontopic: Ik ga de plant ingame zetten.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Laten we het gedoe met Hackman maar acher de rug houden en weer serieus aan het werk gaan! :)

Kleine update:

Ik heb de FBI en de Army aangepast:

Army:

army1ku6.jpg

FBI:

fbi1xs3.jpg

Binnekort komt de Swat!

Edit:

Nieuwe tank:

lscreen16my0.jpg

Bedankt dutchgod, jouw politieagenten zien er ook gelikt uit! :tu:

Ik heb nog een update, namelijk de introscreen is klaar! :dans:

De introscreen:

titelpceutb1.jpg

Iemand nog reacties?

Want dat zou ik heel fijn vinden. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...