Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection


Recommended Posts

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    144

  • Beagle

    41

  • dutchgod

    22

  • Twister24

    20

Geplaatst:

Echt vet :D maar ik heb een paar vraagjes.

wie valt je aan?

En is het een suvivor mode of wat anders?

Voor de rest echt leuk gedaan :Y .

Geplaatst: (bewerkt)
Echt vet :D maar ik heb een paar vraagjes.

wie valt je aan?

En is het een suvivor mode of wat anders?

Voor de rest echt leuk gedaan :Y .

GTA: Tiberium Infection zal een grote modificatie voor GTA San Andreas worden, kijk in de beginpost op pagina 1 voor alle veranderingen.

De trailer word nu op Youtube geupload, morgenochtend kan iedereen hem zien.

De releasedatum zal 30 December 2008 worden.

Dus Dinsdag zal versie 0.1 worden gereleased!

:cya:

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst: (bewerkt)

:dans: GTA: Tiberium Infection Trailer: :dans:

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Filmpje ziet er wel leuk uit, en uk heb even snel een loadscreen in elkaar gezet, moet alleen nog tekst bij:

post-69465-1230467855_thumb.jpg

Geplaatst:

Leuke trailer, ik ben prettig verrast door de recente resultaten van deze mod. Nog wat ideeën die, naar mijn idee, de sfeer in de mod zouden kunnen benadrukken:

-24/7 nacht (timecyc.dat in data-map)

-Nieuwe HUD (download een tool hiervoor van Alexander Blade's site (maker))

-Speciaal voertuig voor de hoofdpersoon (ik zal kijken of ik hier wat mee kan)

-Tiberium mist (effects.fxp in models map)

-Geef elke ped andere animaties, bijvoorbeeld die van bejaarden (animgrp.dat in de data map)

Geplaatst: (bewerkt)
Leuke trailer, ik ben prettig verrast door de recente resultaten van deze mod. Nog wat ideeën die, naar mijn idee, de sfeer in de mod zouden kunnen benadrukken:

-24/7 nacht (timecyc.dat in data-map)

-Nieuwe HUD (download een tool hiervoor van Alexander Blade's site (maker))

-Speciaal voertuig voor de hoofdpersoon (ik zal kijken of ik hier wat mee kan)

-Tiberium mist (effects.fxp in models map)

-Geef elke ped andere animaties, bijvoorbeeld die van bejaarden (animgrp.dat in de data map)

Geweldige ideeën Puma, maar als ik het altijd nacht zou willen hebben moet ik de hele timecyc.dat vervangen en dat is heel veel werk.

Ik zal kijken of ik iets kan doen. :Y

Ik ga in ieder geval animaties veranderen.

Edit: De interface editor laat mijn spel crashen. :duh:

De mist is ook moeilijk te veranderen aangezien effects.fxp zo'n miljoen regels bevat.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

HUD is toch de Rader enzo? Als je een ronde radar maakt in de voer van een kompas dan word het al wat mooier, de prijs van het geld licht groen zoals tiberium ofsoiets. En de wapens misschien groen..

Geplaatst: (bewerkt)
HUD is toch de Rader enzo? Als je een ronde radar maakt in de voer van een kompas dan word het al wat mooier, de prijs van het geld licht groen zoals tiberium ofsoiets. En de wapens misschien groen..

Ja, de HUD is de radar enzo.

Jammer genoeg snap ik niet hoe het programma werkt en de readme legt verder ook niets uit.

Dus dit kan ik niet aanpassen.

Ps. Alle nieuwe ideeën en dingen zullen worden toegevoegd in versie 0.2!

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb afgelopen kwartier wat kleine dingen gedaan. Alle peds lopen nu als bejaarden, om het 'zombie'-effect te benadrukken. Verder vechten ze niet met elkaar maar respecteren ze elkaar. Elke ped zal je meteen aanvallen als je hem/haar iets aandoet en ze doen sneller dingen die volgens de wet van SA niet mogen.

De bestanden die ik veranderd heb zijn "animgrp.dat", "ped.dat" en "pedstats.dat".

Download verdwijderd.

Als 't goed is werkt 't, gewoon alles in de data-map zetten.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb afgelopen kwartier wat kleine dingen gedaan. Alle peds lopen nu als bejaarden, om het 'zombie'-effect te benadrukken. Verder vechten ze niet met elkaar maar respecteren ze elkaar. Elke ped zal je meteen aanvallen als je hem/haar iets aandoet en ze doen sneller dingen die volgens de wet van SA niet mogen.

De bestanden die ik veranderd heb zijn "animgrp.dat", "ped.dat" en "pedstats.dat".

Als 't goed is werkt 't, gewoon alles in de data-map zetten.

Wauw, dat je heb je snel gedaan.

Bedankt Puma, jou naam komt zeker bij de credits. :tu:

Edit: Ik heb het even getest, het geeft een perfecte sfeer.

Niemand houd zich aan de regels, als je iets bij een ander doet mept ie je meteen in elkaar, en iedereen loopt als een oud wijf. :D

De steden zijn een chaos en dat is wat deze mod nodig had! :tu:

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Als je wil kan ik de chaos nog wel erger maken, da's in een paar minuten gedaan. Ook kan ik de peds nog wel sterker/zwakker in aanval/verdediging maken, en de hoeveelheid peds om bepaalde tijden op de straten. Ik zal kijken of ik ergens komende week een speciale auto kan maken.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je wil kan ik de chaos nog wel erger maken, da's in een paar minuten gedaan. Ook kan ik de peds nog wel sterker/zwakker in aanval/verdediging maken, en de hoeveelheid peds om bepaalde tijden op de straten. Ik zal kijken of ik ergens komende week een speciale auto kan maken.

Ik vind het goed! :tu:

Kan je er dan voor zorgen dat er weinig peds overdag lopen en dat de straten 's nachts vol met peds zijn?

Ps. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je in de crew-lijst heb gezet. :D

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:
Als je wil kan ik de chaos nog wel erger maken, da's in een paar minuten gedaan. Ook kan ik de peds nog wel sterker/zwakker in aanval/verdediging maken, en de hoeveelheid peds om bepaalde tijden op de straten. Ik zal kijken of ik ergens komende week een speciale auto kan maken.

Ik vind het goed! :tu:

Kan je er dan voor zorgen dat er weinig peds overdag lopen en dat de straten 's nachts vol met peds zijn?

Da is een leuk idee ja :puh:

Geplaatst:

Dit kan een hele leuke mod worden. :puh: Maar ik vind dat jullie niet te snel dingen moeten releasen. Verbeter de peds, maak missie's en verander de omgeving tot een chaos! :D En nog een puntje: ik snap niet echt wat het nut is van loadingscreens als de mod nog in zijn kinderschoenen staat. En de vermelding in de trailer dat loadingscreens een feature zijn vond ik ook een beetje raar staan. Veel succes iig!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...