Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection


Revolution-Designer

Recommended Posts

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    144

  • Beagle

    41

  • dutchgod

    22

  • Twister24

    20

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Hopelijk heb je er plezier van! :)

Link to comment
Delen op andere websites

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Hopelijk heb je er plezier van! :)

Sh!@#t ik heb alles in de mappen gezet maar ik wil het spel starten ik zie de loadscreens van de mod aan het begin en dan krijg ik niet verzenden error wat is hier aan te doen?

PS: de effecten doen het wel en de politie ook daarna had ik alles acherelkaar gedaan dus niet meer getest.

Bewerkt: door arjan123nl
Link to comment
Delen op andere websites

:dans:RELEASE! :dans:

De mod is toegevoegd aan de download database, maar het zal een paar dagen duren voordat je het kunt downloaden. :duh:

Maar niet getreurd, ik heb de mod geupload op Rapidshare zodat iedereen hem kan downloaden!

Download!

Grtz RD

yes :tu::dans::tu::dans:

Hopelijk heb je er plezier van! :)

Sh!@#t ik heb alles in de mappen gezet maar ik wil het spel starten ik zie de loadscreens van de mod aan het begin en dan krijg ik niet verzenden error wat is hier aan te doen?

PS: de effecten doen het wel en de politie ook daarna had ik alles acherelkaar gedaan dus niet meer getest.

Heb je alles goed geïnstalleerd?

Ik zal nog even kijken of er een fout in de readme staat.

Grtz RD

Edit: Volgens mij komt de crash door de tiberium plant.

Je moet gewoon de map ti, die te vinden is in de plant map, in de map waar ook je GTA_SA.exe staat stoppen.

Daarbij moet je in de data map de gta.dat vervangen.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel tijdens het laden crashed, is er iets mis met de data-bestanden, als het spel ingame crashed is er iets mis met een object/model. Ik heb de plant ingame gezet en geloof me: hij werkt. Zorg dat je de map "ti" en "gta.dat" als volgt in je "Grand Theft Auto San Andreas"-map hebt staan:

ddafdasyt6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel tijdens het laden crashed, is er iets mis met de data-bestanden, als het spel ingame crashed is er iets mis met een object/model. Ik heb de plant ingame gezet en geloof me: hij werkt. Zorg dat je de map "ti" en "gta.dat" als volgt in je "Grand Theft Auto San Andreas"-map hebt staan:

ddafdasyt6.jpg

Bedankt voor de screen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel tijdens het laden crashed, is er iets mis met de data-bestanden, als het spel ingame crashed is er iets mis met een object/model. Ik heb de plant ingame gezet en geloof me: hij werkt. Zorg dat je de map "ti" en "gta.dat" als volgt in je "Grand Theft Auto San Andreas"-map hebt staan:

ddafdasyt6.jpg

Bedankt voor de screen ^_^ .

Werkt ie nu wel goed? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste update voor versie 0.2! :)

Ik heb alvast een begin gemaakt aan de grote tiberium velden.

Ik heb de oude kleine velden uit versie 0.1 verwijderd en een paar grote nieuwe velden in-game gezet.

Ik ben ook bezig aan de blauwe tiberium kristallen, deze zullen in kleine velden zelden te vinden zijn in San Andreas.

Hier is nog een screen van een groot tiberium veld in-game:

bigtiberiumfield1lf0.jpg

(Ze worden verder uitgebreid.)

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk en ja hij doet het echt goed gedaan :dans::tu: .

Kan niet wachten tot 0.2 nu al :D .

ps:ik zou hier een paar screenshots kunnen plaatsen als jullie het goed vinden?

Bewerkt: door arjan123nl
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk en ja hij doet het echt goed gedaan :dans::tu: .

Kan niet wachten tot 0.2 nu al :D .

ps:ik zou hier een paar screenshots kunnen plaatsen als jullie het goed vinden?

Bedankt.

En je mag gerust screens posten. ^_^

Ik zal alles wat in versie 0.2 gaat komen op een rijtje zetten:

- De start van een nieuwe verhaallijn

- Meer en grotere tiberium velden

- Een paar bug fixes

- Meer nieuwe texturen

- Meer nieuwe stats

- Steden zullen een chaos zijn!

- Blauw tiberium kristal wordt toegevoegd

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk jongens :tu: Het mooie van deze mod is dat het doel niet te hoog gegrepen is en dat er ook echt werk van gemaakt wordt. In tegenstelling tot... Andere mods. Mijn complimenten :)

Misschien kunnen jullie bij die Tiberium christallen lichten plaatsen zodat het lijkt alsof ze licht geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk jongens :tu: Het mooie van deze mod is dat het doel niet te hoog gegrepen is en dat er ook echt werk van gemaakt wordt. In tegenstelling tot... Andere mods. Mijn complimenten :)

Misschien kunnen jullie bij die Tiberium christallen lichten plaatsen zodat het lijkt alsof ze licht geven :)

Bedankt MartyCeha, aan de lichten hadden we al aan gedacht, we gaan hier binnenkort mee beginnen.

Ik heb zojuist de textures van de tiberium planten aangepast zodat ze al iets lichter zijn want ze waren nogal donker.

Zie hier de nieuwe texture:

gallery51rs9.jpg

Reacties, tips of commentaar zijn altijd welkom!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi plantje, alleen is tiberium niet groot? Misschien kun je een hele grote maken en op een afgelegen plek zetten. Ik weet niet maar het kan :puh:

Zoals de tiberium nu in-game staat is de grootte perfect.

Ikzelf zat te denken aan ergens midden in de country op een open plaats een gat te maken van de meteorietinslag.

Met hierin een ingeslagen meteoriet met een groot tiberiumveld eromheen.

Want tiberium is op aarde terechtgekomen door een meteoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi plantje, alleen is tiberium niet groot? Misschien kun je een hele grote maken en op een afgelegen plek zetten. Ik weet niet maar het kan :puh:

Zoals de tiberium nu in-game staat is de grootte perfect.

Ikzelf zat te denken aan ergens midden in de country op een open plaats een gat te maken van de meteorietinslag.

Met hierin een ingeslagen meteoriet met een groot tiberiumveld eromheen.

Want tiberium is op aarde terechtgekomen door een meteoriet.

Ik kan misschien wel een tiberium-krater maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...