Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection

Recommended Posts

• Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

144

• Beagle

41

• dutchgod

22

• Twister24

20

Geplaatst:
Zoo, ik heb weer even wat zitten knutsellen

op de deuren van de huizen staan nu:

post-69465-1230909262.jpg

Niet op alle deuren want dat word te veel werk :duh:

cool tof! ziet er echt een leuke mod uit!

Geplaatst:

Bedankt voor alle positieve reacties! ^_^

Ik heb trouwens een poll toegevoegd met de vraag wat jij van deze modificatie vind.

Grtz RD

Geplaatst: (bewerkt)

Tiberium Schacht, nog heel erg WIP dus alsjeblieft.... Wel wil ik graag commentaar over bestaande dingen horen die wél af zijn, en nog eventuele verbeteringen/toevoegingen :engel: Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...

Wat nog komt...

• Onregelmatigheid in de omgeving (Grond)
  • Textures :puh:
  • Meer detail, meer kapotte dingen, enzovoort....
  • Dat Tiberiumblok-dumpgat word nog gedetaileerder
  • Details aan het dak
  • Meer details ín de schacht
  • Tiberium blokken mooier

2cr1q8i.jpg

Overzicht, zoals je ziet is dat gat niet al te mooi... WIP

2lufdae.jpg

Binnenkant van de schacht, zoals je ziet zijn de Tiberium Blokken niet mooi en is er niet veel te zien. Ik heb even een tweede licht toegevoegd anders kon je het niet zien (Zie eerste foto)... WIP

r7w5me.jpg

Klein stukje detail, waar de Tiberium doorgroeit zijn stukken afgebroken en liggen op de grond... WIP

2eknbcy.jpg

Klein stukje detail, een afgebroken pilaar.... WIP

Nog ideeën? Zeg het alsjeblieft :cya:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel :puh:

Geplaatst:
Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel :puh:

Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken :puh:

Tiberium Schacht, nog heel erg WIP dus alsjeblieft.... Wel wil ik graag commentaar over bestaande dingen horen die wél af zijn, en nog eventuele verbeteringen/toevoegingen :engel: Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...

Wat nog komt...

• Onregelmatigheid in de omgeving (Grond)
  • Textures :puh:
  • Meer detail, meer kapotte dingen, enzovoort....
  • Dat Tiberiumblok-dumpgat word nog gedetaileerder
  • Details aan het dak
  • Meer details ín de schacht
  • Tiberium blokken mooier

2cr1q8i.jpg

Overzicht, zoals je ziet is dat gat niet al te mooi... WIP

2lufdae.jpg

Binnenkant van de schacht, zoals je ziet zijn de Tiberium Blokken niet mooi en is er niet veel te zien. Ik heb even een tweede licht toegevoegd anders kon je het niet zien (Zie eerste foto)... WIP

r7w5me.jpg

Klein stukje detail, waar de Tiberium doorgroeit zijn stukken afgebroken en liggen op de grond... WIP

2eknbcy.jpg

Klein stukje detail, een afgebroken pilaar.... WIP

Nog ideeën? Zeg het alsjeblieft :cya:

goed gedaan Beagle tof gevonden! :tu:

maar ik heb geen ideeën nee :7 ik ben geen modder ^_^

Bewerkt: door corneria
Geplaatst:

Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken :puh:

Gebruik het damge model :puh:

@ Corneria, stop met afbeeldingen quoten man. Teveel scrollwerk zo! :duh:

Geplaatst:

Gebruik het damge model :puh:

@ Corneria, stop met afbeeldingen quoten man. Teveel scrollwerk zo! :duh:

Ja goed idee. En ik wilde het ook zeggen, maar een niet-nuttig bericht kon ik beter maar niet plaatsen. Al is dit ook niet een erg nuttig bericht. Ach...

Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...

Ik jou gedwongen?

Natuurlijk niet, ik wilde alleen zien hoe hij eruit zag.

Ps. Vergeet niet te stemmen op GTA: Tiberium Infection!

Je kunt stemmen door naar deze pagina te gaan: >>>Stem!<<<

Daarna moet je op een knop drukken met vote ofzo. :puh:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Komt die krater er misschien zo uit te zien?

Astronomie%20-%20krater%20meteoriet%2002.jpg

Maar dan wat kleiner en met wat tiberium rotzooi op de bodem :) Het gaat om de vorm :)

Bewerkt: door MartyCeha
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...