.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Zoo, ik heb weer even wat zitten knutsellenop de deuren van de huizen staan nu: Niet op alle deuren want dat word te veel werk cool tof! ziet er echt een leuke mod uit!
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Bedankt voor alle positieve reacties! Ik heb trouwens een poll toegevoegd met de vraag wat jij van deze modificatie vind. Grtz RD
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ik vind hem gewoonweg geweldig goed werk jongens
arjan123nl Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Gewelidg gestemt . Maar die deuren zien er echt gaaf uit.
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Tiberium Schacht, nog heel erg WIP dus alsjeblieft.... Wel wil ik graag commentaar over bestaande dingen horen die wél af zijn, en nog eventuele verbeteringen/toevoegingen Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid... Wat nog komt... Onregelmatigheid in de omgeving (Grond) Textures Meer detail, meer kapotte dingen, enzovoort.... Dat Tiberiumblok-dumpgat word nog gedetaileerder Details aan het dak Meer details ín de schacht Tiberium blokken mooier Overzicht, zoals je ziet is dat gat niet al te mooi... WIP Binnenkant van de schacht, zoals je ziet zijn de Tiberium Blokken niet mooi en is er niet veel te zien. Ik heb even een tweede licht toegevoegd anders kon je het niet zien (Zie eerste foto)... WIP Klein stukje detail, waar de Tiberium doorgroeit zijn stukken afgebroken en liggen op de grond... WIP Klein stukje detail, een afgebroken pilaar.... WIP Nog ideeën? Zeg het alsjeblieft Bewerkt: 2 januari 2009 door Beagle
arjan123nl Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Leuk verzonen waar gaat die misschien staan?
Timske Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Tiberium Schacht, nog heel erg WIP dus alsjeblieft.... Wel wil ik graag commentaar over bestaande dingen horen die wél af zijn, en nog eventuele verbeteringen/toevoegingen Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid...Wat nog komt... Onregelmatigheid in de omgeving (Grond) Textures Meer detail, meer kapotte dingen, enzovoort.... Dat Tiberiumblok-dumpgat word nog gedetaileerder Details aan het dak Meer details ín de schacht Tiberium blokken mooier Overzicht, zoals je ziet is dat gat niet al te mooi... WIP Binnenkant van de schacht, zoals je ziet zijn de Tiberium Blokken niet mooi en is er niet veel te zien. Ik heb even een tweede licht toegevoegd anders kon je het niet zien (Zie eerste foto)... WIP Klein stukje detail, waar de Tiberium doorgroeit zijn stukken afgebroken en liggen op de grond... WIP Klein stukje detail, een afgebroken pilaar.... WIP Nog ideeën? Zeg het alsjeblieft goed gedaan Beagle tof gevonden! maar ik heb geen ideeën nee ik ben geen modder Bewerkt: 2 januari 2009 door corneria
Timske Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken Gebruik het damge model @ Corneria, stop met afbeeldingen quoten man. Teveel scrollwerk zo!
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Leuk gedaan Beagle, ziet er al goed uit! Misschien kun je een jeep met 3 wielen erlangs zetten. Dus dat 1 wiel eraf is en een steen houd dan de wagen recht als je snapt wat ik bedoel Leuk idee! Ik kan een Sandking uit SA importeren, beetje tunen (Dat het 3DS Max renderbaar is) en kapot maken Gebruik het damge model @ Corneria, stop met afbeeldingen quoten man. Teveel scrollwerk zo! Ja goed idee. En ik wilde het ook zeggen, maar een niet-nuttig bericht kon ik beter maar niet plaatsen. Al is dit ook niet een erg nuttig bericht. Ach...
Revolution-Designer Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Revolution-Designes heeft me gedwongen het te posten, vandaar de zwaar wipheid... Ik jou gedwongen? Natuurlijk niet, ik wilde alleen zien hoe hij eruit zag. Ps. Vergeet niet te stemmen op GTA: Tiberium Infection! Je kunt stemmen door naar deze pagina te gaan: >>>Stem!<<< Daarna moet je op een knop drukken met vote ofzo. Bewerkt: 3 januari 2009 door Revolution-Designes
MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Komt die krater er misschien zo uit te zien? Maar dan wat kleiner en met wat tiberium rotzooi op de bodem Het gaat om de vorm Bewerkt: 3 januari 2009 door MartyCeha
Recommended Posts