Beagle Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Het filmpje is erg mooi geworden Alleen waarom gebruik je de "Tiberium Infection Theme Song" er niet bij (Die ook op MDDB staat)? Overigens vind ik dat het iets té lang duurt voordat je ziet wat er staat, dit moet je iets inkorten anders kijkt niemand het intro Omdat de theme song iets van 4 minuten duurt en de intro 24 seconden. Je kan het mooiste stukje eruit knippen.
ArticLight Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Om eerlijk te zijn...Ik vind die cursor niet zo bijzonder... Ik zou iets anders doen, is een beetje te simpel. Ik probeerde inderdaad een kristal als cursor, maar dit lukte echter niet. Ik heb het ook voor de lol gedaan. Sorry dat ik het zeg hoor, maar hoe moeilijk is nou om een cursor te vervangen? Gewoon een nieuw textuurtje en alpha. En btw, moeten jullie bij echt ieder klein dingetje zoals een 'veranderde' cursor een post maken?
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Om eerlijk te zijn...Ik vind die cursor niet zo bijzonder... Ik zou iets anders doen, is een beetje te simpel. Ik probeerde inderdaad een kristal als cursor, maar dit lukte echter niet. Ik heb het ook voor de lol gedaan. Sorry dat ik het zeg hoor, maar hoe moeilijk is nou om een cursor te vervangen? Gewoon een nieuw textuurtje en alpha. En btw, moeten jullie bij echt ieder klein dingetje zoals een 'veranderde' cursor een post maken? Eigenlijk niet, we hebben al een mooi nieuwe cursor, gemaakt door de enige echte Puma! Ook is het menu bijna helemaal aangepast, maar dit zal een verrassing worden voor versie 0.2.
Timske Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Om eerlijk te zijn...Ik vind die cursor niet zo bijzonder... Ik zou iets anders doen, is een beetje te simpel. Ik probeerde inderdaad een kristal als cursor, maar dit lukte echter niet. Ik heb het ook voor de lol gedaan. Sorry dat ik het zeg hoor, maar hoe moeilijk is nou om een cursor te vervangen? Gewoon een nieuw textuurtje en alpha. En btw, moeten jullie bij echt ieder klein dingetje zoals een 'veranderde' cursor een post maken? Eigenlijk niet, we hebben al een mooi nieuwe cursor, gemaakt door de enige echte Puma! Ook is het menu bijna helemaal aangepast, maar dit zal een verrassing worden voor versie 0.2. Screens?
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Om eerlijk te zijn...Ik vind die cursor niet zo bijzonder... Ik zou iets anders doen, is een beetje te simpel. Ik probeerde inderdaad een kristal als cursor, maar dit lukte echter niet. Ik heb het ook voor de lol gedaan. Sorry dat ik het zeg hoor, maar hoe moeilijk is nou om een cursor te vervangen? Gewoon een nieuw textuurtje en alpha. En btw, moeten jullie bij echt ieder klein dingetje zoals een 'veranderde' cursor een post maken? Eigenlijk niet, we hebben al een mooi nieuwe cursor, gemaakt door de enige echte Puma! Ook is het menu bijna helemaal aangepast, maar dit zal een verrassing worden voor versie 0.2. Screens? Ik geef 2 screens anders worden het er teveel: Hier de tweede: Grtz RD
Exoit Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 leuk! maar hoe zit dan nou met die krater?
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 leuk!maar hoe zit dan nou met die krater? Op het moment is de .Dff van de krater in orde. De textures moeten alleen nog goed gezet worden en de .Col werkend maken. Grtz RD
Nissan Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik kom wat progress posten over mijn aandeel in de Mod. Ik ondervind wat problemen omdat ik geen werkende Covertpro kan krijgen voor de Infantry. Kheb nu een Nod Tank af. Binnenkort een ingame screen ervan als ik daarvoor kan zorgen.
Revolution-Designer Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik kom wat progress posten over mijn aandeel in de Mod.Ik ondervind wat problemen omdat ik geen werkende Covertpro kan krijgen voor de Infantry. Kheb nu een Nod Tank af. Binnenkort een ingame screen ervan als ik daarvoor kan zorgen. Ik ben benieuwd! Ziet de NOD Tank er in-game net zo gedetailleerd uit als in Renegade? Grtz RD
Nissan Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Je moet het maar zo noemen. Op bepaalde vlakten is de San Andreas Engine toch beter dan die van Renegade. Ik moet hem zelf wat bijschaven om het er niet al te blokkig uit te laten zien.
Revolution-Designer Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Je moet het maar zo noemen. Op bepaalde vlakten isde San Andreas Engine toch beter dan die van Renegade. Ik moet hem zelf wat bijschaven om het er niet al te blokkig uit te laten zien. Oke, dan weten we dat ook weer. Nog bedankt voor deze ''donatie'' voor Tiberium Infection, we zijn je erg dankbaar. Grtz RD
Exoit Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Heb je er misschien ook al ingame screens van?
Timske Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Heb je er misschien ook al ingame screens van? Zie de hoofdpost
Revolution-Designer Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Heb je er misschien ook al ingame screens van? Zie de hoofdpost Je bedoelt een van de posts hierboven van Cuban Gangster. Ik kom wat progress posten over mijn aandeel in de Mod.Ik ondervind wat problemen omdat ik geen werkende Covertpro kan krijgen voor de Infantry. Kheb nu een Nod Tank af. Binnenkort een ingame screen ervan als ik daarvoor kan zorgen.
Recommended Posts