Revolution-Designer Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Update! (alweer ) Ik heb nu 7 models geëxporteerd, deze 7 models gaan (waarschijnlijk) in-game komen. Ik zet ze even op een rijtje: Voertuigen: Orca (zal de Hydra vervangen): Harvester (zal de Combine Harvester vervangen): NOD Apache (zal de Hunter vervangen): NOD Light Tank (zal de Rhino vervangen): Wapens: Assault Rifle (zal de M4 vervangen): Chaingun (zal de Minigun vervangen): Overige: NOD Soldier (zal waarschijnlijk de soldaten vervangen): Dit waren ze, ik heb nog meer models binnengekregen maar dat zal te veel werk worden om allemaal in SA te zetten. Grtz RD
MFCL Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? Bewerkt: 2 februari 2009 door MFCL
NickyHendriks Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet ) en de wapens ook zoals de voertuigen
Exoit Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet ) en de wapens ook zoals de voertuigen peds zijn heel makkelijk en wapens ook
NickyHendriks Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet ) en de wapens ook zoals de voertuigen peds zijn heel makkelijk en wapens ook Dan zullen voertuigen dan ook heel makkelijk gaan. Maar het gaat om ingame zetten he. Het converteren enzo. Het installeren zal niet zo moeilijk zijn
Exoit Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 En weet je ook HOE je dat ingame gaat krijgen? Ped Editor voor die poppetje... De voertuigen gewoon ingame zetten volgens de normale manietr (weet die niet ) en de wapens ook zoals de voertuigen peds zijn heel makkelijk en wapens ook Dan zullen voertuigen dan ook heel makkelijk gaan. Maar het gaat om ingame zetten he. Het converteren enzo. Het installeren zal niet zo moeilijk zijn voertuigen zijn moeilijk
Vercetti24 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Op jou plaats zou ik de textures van voetuigen verbeteren, want gewone SA textures zien er beter uit (ze hebben wel minder details, maar ze zien er toch beter uit). En de NOD Apache ziet blokkerig uit. Voor de Apache zou je gewoon het model van de Hunter kunnen gebruiken, beetje veranderen en een NOD skin erop zetten. Bewerkt: 2 februari 2009 door Vercetti24
Beagle Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Even alle reacties een beetje verbeteren: Moeilijkheidsgraad van ingame zetten: Soort Moeilijkheidsgraad Wapens 1/3 Voertuigen 2/3 Peds 3/3 Wapens is heel makkelijk: Je hoeft het alleen goed te positioneren, en soms nog een "gunflash" goed plaatsten (bijv. bij de M4). Voertuigen zijn al een stuk lastiger, je moet daar verschillende onderdelen hebben, de goede namen geven, en het goed in de hiërarchie plaatsen. Natuurlijk ook goed positioneren & schalen. En dan zegt iedereen "peds is makkelijkst". Hoe komen jullie erbij? Jullie weten niet eens hoe dit moet, jullie hebben geen idee. Ik zal je vertellen: Peds ingame zetten vreet meer tijd dan dit allemaal bij elkaar. Je moet namelijk een bottenstelsel importeren van het orginele model. Dan moet je je pedmodel ongeveer even groot zijn als het bottenstelsel. Dan moet je de botten aan de skin vast maken. En dan komt het lastige: Je moet aangeven welk bot welk stuk "vlees" in zijn macht heeft. Als je dit niet goed doet, zal je ped heel raar "deformen", wat inhoud: Het gaat helemaal raar kreukelen als het beweegt, er klopt niks van. Dit is ook het meest frustrerende, het is behoorlijk lastig. @Vercetti24: San Andreas texturen zijn de slechtste texturen die er zijn. En dat de Apache blokkerig is maakt niet uit, als je dit in een spel zet zie je dit bijna niet meer. Aangezien Red Alert 3 (daar is het toch uit? ) het niet nodig heeft om hoog gedetailleerde modellen te hebben voor deze voertuigen & poppetjes (omdat het een strategy is waarmee je de modellen van boven af bestuurt). Daarom zijn ze al niet high-poly, maar in SA zullen ze er best uit zien. Waar ik me alleen druk om maak, is dat de voertuigen geen losse onderdelen hebben, omdat dit in RA niet nodig is. Dus die moeten we zelf gaan maken, en kan nog wel even duren... @Hieronder: Epic Fail voor Co-Leader. Bewerkt: 2 februari 2009 door Beagle
Revolution-Designer Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Bedankt voor de reacties. @MFCL: We zijn met een team van 5 mensen, we gaan het samen doen en dan lukt het ons wel. @Beagle: Correctie, ze komen uit Renegade. Grtz RD
MFCL Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 PEDS ZIJN MAKKELIJK??!! Je moet alle botten plaatsen en verbinden en stuff en dat gaan niet mer te pededitor sjaakies
Revolution-Designer Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Kleine update, We hebben alweer een model binnengekregen, namelijk de NOD officer uit Renegade. Screen: Vandaag zal waarschijnlijk een van de gedoneerde modellen in-game staan! Grtz RD
Revolution-Designer Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) We worden overspoeld met models, hier zijn er nog een paar die met de hand gemaakt zijn door een lid van Moddb. Misschien komt de Sam site in-game, maar de rest waarschijnlijk niet. Laser turret: Turret: Sam site: Grtz RD Bewerkt: 3 februari 2009 door Revolution-Designer
Timske Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Laat je ze ook bewegen ofso? Rondjes draaien? Het ziet er niet slecht uit, ga zo door
Revolution-Designer Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) @Hierboven: Dankje! We zouden de Sam site kunnen vervangen met de raket-lanceerders die je in de legerbasis aantreft. Release datum versie 0.2 bekend! Ik wil vandaag graag bekend maken dat we versie 0.2 van GTA: Tiberium Infection willen gaan releasen op deze datum: 21 Februari 2009 Na hard aan de mod gewerkt te hebben, hebben we weer een paar mooie toevoegingen! - Nieuwe textures - Nieuwe data - 1 nieuw missie - Nieuwe intro filmpjes - 7 nieuwe hoge kwaliteit modellen Ik hoop dat jullie er net zoveel naar uitkijken als mij en de crew! Grtz RD Bewerkt: 3 februari 2009 door Revolution-Designer
Recommended Posts