Hackman Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik heb vandaag niet echt super veel vrije tijd om te besteden aan de modificatie alleen ik zal proberen om mijn werkje vandaag nog af te krijgen en wanneer ik hem af heb dan zal ik hem via Persoonlijk Bericht terugsturen naar Revolution-Designes, die zal het zaakje dan afhandelen.. Verder wil ik nog even iets zeggen wat tegen Revolution-Designes is bedoelt, in je Persoonlijke Bericht (wat nu natuurlijk niet meer zo persoonlijk is) had je het over een textuur alleen volgens mij bedoel je een soort van signature-achtige wallpaper, of bedoelde je toch wat anders?
Revolution-Designer Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik heb vandaag niet echt super veel vrije tijd om te besteden aan de modificatie alleen ik zal proberen om mijn werkje vandaag nog af te krijgen en wanneer ik hem af heb dan zal ik hem via Persoonlijk Bericht terugsturen naar Revolution-Designes, die zal het zaakje dan afhandelen.. Verder wil ik nog even iets zeggen wat tegen Revolution-Designes is bedoelt, in je Persoonlijke Bericht (wat nu natuurlijk niet meer zo persoonlijk is) had je het over een textuur alleen volgens mij bedoel je een soort van signature-achtige wallpaper, of bedoelde je toch wat anders? Dat plaatje, als je daar een tekst bij doet met een leuk effect kunnen we het als texture importeren om als billboard te gebruiken!
IV trailer Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 In C&C3 is de zee toch helemaal niet groen? Of vergis ik me nou?
Revolution-Designer Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 In C&C3 is de zee toch helemaal niet groen? Of vergis ik me nou? Daar heb je gelijk in, maar ik heb in het boekje van Command and Conquer Tiberian Sun Firestorm gelezen dat Tiberium de zee heeft aangetast. Dus ik dacht: laat ik de zee ook aanpassen.
Remcconen Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn. ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken
Revolution-Designer Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn. ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken Kun je ook wapens maken? Ps. Beginpost weer geupdate! Bewerkt: 24 november 2008 door Revolution-Designes
dutchgod Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Woo dat gas van dat traangas is bruut, Je weet hopelijk wel dat die maan, de aarde is he... Ik heb even een Geïnfecteerd mannetje gemaakt, ziet er ingame veel vetter uit dan hier:
Revolution-Designer Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) Woo dat gas van dat traangas is bruut, Je weet hopelijk wel dat die maan, de aarde is he... Ik heb even een Geïnfecteerd mannetje gemaakt, ziet er ingame veel vetter uit dan hier: *plaatje* Wow! Dat ziet er niet verkeerd uit!! Ik dacht dat die planeet iets anders was. Bewerkt: 24 november 2008 door Revolution-Designes
Tim Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hey Ik heb misschien wat tips voor jullie. Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo. Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid. greetz. Tim
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) HeyIk heb misschien wat tips voor jullie. Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo. Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid. greetz. Tim Goed idee, maar dan lopen we op 1 ding vast. Namelijk, dan zullen we van elk stuk weg de texture moeten vervangen, en dat kan wel ff duren. Maar van dat onkruid, dat kunnen we wel proberen. Heb je misschien een link naar een tut daarvoor? Ps. Beginpost weer geupdate! Bewerkt: 25 november 2008 door Revolution-Designes
Hackman Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik moet zeggen dat alles mooi op rolletjes loopt en ik vind dat alles goed gaat, al zeg ik het zelf.. Jongens, ga vooral zo door! Revolution-Designes, die hoofdpost ziet er echt heel nauwkeurig en overzichtelijk uit vind ik, ook het in-game zetten van mijn textuur is mooi gelukt vind ik en over de rest wat al is gemaakt zoals dat gas onder andere; is misschien een beetje aan de simpele kant, maar ziet er toch erg mooi uit, ook de maan vind ik erg leuk!
Jochem285 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 HeyIk heb misschien wat tips voor jullie. Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo. Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid. greetz. Tim Goed idee, maar dan lopen we op 1 ding vast. Namelijk, dan zullen we van elk stuk weg de texture moeten vervangen, en dat kan wel ff duren. Maar van dat onkruid, dat kunnen we wel proberen. Heb je misschien een link naar een tut daarvoor? Ps. Beginpost weer geupdate! Je kan toch ook de orginele weg texturen vervangen?
Beagle Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 @Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 @Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col. Ik ben geen modelling freak. Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar??
Beagle Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 @Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col. Ik ben geen modelling freak. Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar?? Man Ik zal vanavond exporteren.
Recommended Posts