Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag niet echt super veel vrije tijd om te besteden aan de modificatie alleen ik zal proberen om mijn werkje vandaag nog af te krijgen en wanneer ik hem af heb dan zal ik hem via Persoonlijk Bericht terugsturen naar Revolution-Designes, die zal het zaakje dan afhandelen.. :puh:

Verder wil ik nog even iets zeggen wat tegen Revolution-Designes is bedoelt, in je Persoonlijke Bericht (wat nu natuurlijk niet meer zo persoonlijk is) had je het over een textuur alleen volgens mij bedoel je een soort van signature-achtige wallpaper, of bedoelde je toch wat anders? :puh:

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    144

  • Beagle

    41

  • dutchgod

    22

  • Twister24

    20

Geplaatst:
Ik heb vandaag niet echt super veel vrije tijd om te besteden aan de modificatie alleen ik zal proberen om mijn werkje vandaag nog af te krijgen en wanneer ik hem af heb dan zal ik hem via Persoonlijk Bericht terugsturen naar Revolution-Designes, die zal het zaakje dan afhandelen.. :puh:

Verder wil ik nog even iets zeggen wat tegen Revolution-Designes is bedoelt, in je Persoonlijke Bericht (wat nu natuurlijk niet meer zo persoonlijk is) had je het over een textuur alleen volgens mij bedoel je een soort van signature-achtige wallpaper, of bedoelde je toch wat anders? :puh:

Dat plaatje, als je daar een tekst bij doet met een leuk effect kunnen we het als texture importeren om als billboard te gebruiken!

Geplaatst:
In C&C3 is de zee toch helemaal niet groen? Of vergis ik me nou?

Daar heb je gelijk in, maar ik heb in het boekje van Command and Conquer Tiberian Sun Firestorm gelezen dat Tiberium de zee heeft aangetast.

Dus ik dacht: laat ik de zee ook aanpassen. ^_^

Geplaatst:
Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad

Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. :)

Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn.

ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken :D

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad

Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. :)

Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn.

ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken :D

Kun je ook wapens maken? :D

Ps. Beginpost weer geupdate!

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Woo dat gas van dat traangas is bruut, ^_^

Je weet hopelijk wel dat die maan, de aarde is he... :duh:

Ik heb even een Geïnfecteerd mannetje gemaakt, ziet er ingame veel vetter uit dan hier:

post-69465-1227556898.jpg

Geplaatst: (bewerkt)
Woo dat gas van dat traangas is bruut, ^_^

Je weet hopelijk wel dat die maan, de aarde is he... :duh:

Ik heb even een Geïnfecteerd mannetje gemaakt, ziet er ingame veel vetter uit dan hier:

*plaatje*

Wow! Dat ziet er niet verkeerd uit!! :tu:

Ik dacht dat die planeet iets anders was. :D

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Hey

Ik heb misschien wat tips voor jullie.

Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo.

Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid.

greetz. Tim

Geplaatst: (bewerkt)
Hey

Ik heb misschien wat tips voor jullie.

Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo.

Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid.

greetz. Tim

Goed idee, maar dan lopen we op 1 ding vast.

Namelijk, dan zullen we van elk stuk weg de texture moeten vervangen, en dat kan wel ff duren. :D

Maar van dat onkruid, dat kunnen we wel proberen.

Heb je misschien een link naar een tut daarvoor? :D

Ps. Beginpost weer geupdate! :puh:

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat alles mooi op rolletjes loopt en ik vind dat alles goed gaat, al zeg ik het zelf.. Jongens, ga vooral zo door! :Y:) Revolution-Designes, die hoofdpost ziet er echt heel nauwkeurig en overzichtelijk uit vind ik, ook het in-game zetten van mijn textuur is mooi gelukt vind ik en over de rest wat al is gemaakt zoals dat gas onder andere; is misschien een beetje aan de simpele kant, maar ziet er toch erg mooi uit, ook de maan vind ik erg leuk! :)

Geplaatst:
Hey

Ik heb misschien wat tips voor jullie.

Het zal ontzettend cool zijn als jullie de textures van de wegen en de stoep veranderen, in vieze, kapotte textures, dus veel barsten enzo.

Ook is het vet als jullie dmv de collision files, de wegen bezaaien met onkruid.

greetz. Tim

Goed idee, maar dan lopen we op 1 ding vast.

Namelijk, dan zullen we van elk stuk weg de texture moeten vervangen, en dat kan wel ff duren. :D

Maar van dat onkruid, dat kunnen we wel proberen.

Heb je misschien een link naar een tut daarvoor? :D

Ps. Beginpost weer geupdate! :puh:

Je kan toch ook de orginele weg texturen vervangen?

Geplaatst:

@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Geplaatst:
@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Ik ben geen modelling freak. :D

Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar??

Geplaatst:
@Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig :puh: ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col.

Ik ben geen modelling freak. :D

Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar??

Man :puh: Ik zal vanavond exporteren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...