Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) @Revo-Blahblah: Wrom heb je overal een tut voor nodig ? De col aanpassen is makkelijk; Je importeert het orginele DFF model, past het zo aan met bobbels en gedoe, en je exporteert het als *.col. Ik ben geen modelling freak. Heb je trouwens die plant eindelijk eens klaar?? Man Ik zal vanavond exporteren. :dans: EINDELIJK! :dans: Bewerkt: 25 november 2008 door Revolution-Designes
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Niet huilen hoor, daar kan ik niet tegen. Ontopic: Als Beagle zich aan de afspraak houd kan ik vanavond aan de tiberium velden beginnen!!
Beagle Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Niet huilen hoor, daar kan ik niet tegen. Ontopic: Als Beagle zich aan de afspraak houd kan ik vanavond aan de tiberium velden beginnen!! *snik* Ik hu...il n...niet h..oo..r *snik* Welke afspraak Nee grapje, ik *kuch**kuch*houd me er aan*kuch**kuch*
dutchgod Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik vond dat idee van de wegen aanpassen echt een goeie.. nu heb ik dus de hele middag aan een texture voor de wegen gewerkt. deze heb ik ingame gezet, maar alleen nog maar in de Grove. Aanschouw dit Bitch :
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik vond dat idee van de wegen aanpassen echt een goeie..nu heb ik dus de hele middag aan een texture voor de wegen gewerkt. deze heb ik ingame gezet, maar alleen nog maar in de Grove. Aanschouw dit Bitch : *Plaatje* Van zulke textures kan ik alleen nog maar dromen.
Honkbal95 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Komt er een mammoth Mk3 op wieltjes?
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Komt er een mammoth Mk3 op wieltjes? Ik heb er wel eens aan gedacht maar om zo'n tank in elkaar te zet heb je veel modelling ervaring nodig denk ik. Ps. Misschien zijn er mensen die willen helpen om deze tank te maken! Edit: Er is al een Mammoth Mk3 gemaakt: Bewerkt: 25 november 2008 door Revolution-Designes
Twister24 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Willen jullie er ook huizen, auto's of zo erbij? Ik ben nieuw met Sketchup, maar ik kan er best mee goed overweg! EDIT: Misschien nog iets ervoor: Of deze OF deze is ook wel cool: Bewerkt: 25 november 2008 door gta-freak-24
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Willen jullie er ook huizen, auto's of zo erbij?Ik ben nieuw met Sketchup, maar ik kan er best mee goed overweg! Ik heb een idee voor een vliegtuig, maar ik weet niet of je die kunt maken, zie hier de Orca:
Remcconen Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn. ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken Kun je ook wapens maken? Ps. Beginpost weer geupdate! Wapensmaken gaat denk ik wel lukken als ik een paar plaatjes heb..
Twister24 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Revolution is die voor mij bedoeld?
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik zou ook wel willen helpen. Dan zou ik wel Ketchup Moddeler willen worden als je nog wat mooie groene models nodig bent voor je stad Als je, je models in-game kunt krijgen dan kun je ons wel helpen. Beetje laat. Maar IG zetten kan ik nog niet maar met een TUT moet het niet zo heel moeilijk zijn. ALs je me dan wat textures stuurt die jij/andere moddelers van de MOD ook gebruiken, en mij een opdracht geeft ga ik wel wat moois maken Kun je ook wapens maken? Ps. Beginpost weer geupdate! Wapensmaken gaat denk ik wel lukken als ik een paar plaatjes heb.. Ik ben nu op zoek naar een plaatje van dat wapen, maar ik kan hem niet zo snel vinden.
Remcconen Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Revolution is die voor mij bedoeld? Denk het wel. Jou quote staat er namelijk bij. P.S.: GTA-Freak-24: Als je jou schans zo maakt spring hij de lucht al in voordat hij aan het eind is..die van jou is nog al hoekig. Als je de tool gebruik om bogen te maken wordt hij mooi rond
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Remcconen: Ik heb een plaatje maar daar zie je het wapen maar voor 3 kwart ongeveer. Maar als je goed in het groene gedeelte onderin kijkt kun je de achterkant ook zien. Bewerkt: 25 november 2008 door Revolution-Designes
Recommended Posts