Jump to content

[WIP|REL] GTA: Tiberium Infection

Recommended Posts

Geplaatst:

rev ik heb CnC:renegade dus ik kan als je wilt screens maken.

Een screen van het complete wapen?

Ik heb Renegade ook maar niet geïnstalleerd. :7

• Reacties 374
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

144

• Beagle

41

• dutchgod

22

• Twister24

20

Geplaatst: (bewerkt)

Hier de versie die af is!

RATING!!!

Bewerkt: door gta-freak-24

Gta freak dat lijkt net zon tiberium silo KUTGW

Shotgun

big_shotgun.jpg

flamethrower1141706617.jpg

Vlammen werper

Westwood heeft aan de andere kant precies het zelfde gedaan dus als je weet hoe 1 kant eruit ziet dan weet je ook de andere kant.

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Die kas is zeker mooi gemaakt, zou je misschien dat NOD teken kunnen veranderen met het GDI teken?

Want als ik het in Area 51 zet is het wel zo logisch dat het GDI is. :D

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Op die kas zit een rood logo, dat is het logo van de NOD als je nou ff op google zoekt naar het GDI logo dan zie je een figuur met een vogel erin.

Geplaatst:

Nou fijn dat mijn reactie word genegeerd, maar aan die kas is niks knaps, dat ding komt rechtstreekst van internet. die uzi vind ik ook maar matig, ook al is het een WIP

Geplaatst:

Doe normaal, ik heb het hardstikke veranderd, jonge, jij reageerd alleen maar negatief :N:?:cry:

Geplaatst:

Hey

Als je de wegentexture wilt veranderen hoef je niet ieder stukje opnieuw te texturen (ik nem aan dat je het texturen van polies in 3ds max bedoeld)

Het is simpel een kwestie van een goede wegtexture uitzoeken, en deze vervangen voor de orginele wegtextures.

Dan komt het goed.

greetz. Tim

Geplaatst:
Nou fijn dat mijn reactie word genegeerd, maar aan die kas is niks knaps, dat ding komt rechtstreekst van internet. die uzi vind ik ook maar matig, ook al is het een WIP
Doe normaal, ik heb het hardstikke veranderd, jonge, jij reageerd alleen maar negatief :N:?:cry:

Geen ruzie maken, daar is het topic niet voor geopend. ^_^

Geplaatst:

Geen ruzie maken, daar is het topic niet voor geopend. ^_^

Nee wil ik ook niet, alleen dit is gewoon kopiër plak werk, daarna textures een beetje vervangen voor de rest heeft hij er niks aan gedaan..type zelf maar tiberium in bij die warehouse, eerste pagina nog, en je ziet dat hij aan dit model HELEMAAL NIKS heb gedaan behalve de textures..

Oh nou sorry hoor meneertje betweter

Hier nog een stukje verder van me uzi, vindt hem best goed lukken!

Maar ik moet gaan!

Laterzz

Bewerkt: door gta-freak-24
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...