Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Die uzi gaat wel lekker. Weet je wat, als je nou die kas/silo ff opnieuw maakt.
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Dat je gewoon zelf een silo of kas maakt en niet een van zo'n site.
Twister24 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ja oke, deze had ik ff snel gemaakt omdat ik wou laten zien wat mn idee was, maar ik heb hem wel veranderd hoor DUTCHGOD, n00bje
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 DUTCHGOD, n00bje *Zucht*
Twister24 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Maar ik ga, laterzzz PS als ik morgen uit school kom, denk ik niet dat ik met sketchup verder ga, veel huiswerk namelijk! Bewerkt: 25 november 2008 door gta-freak-24
dutchgod Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hier nog een stukje verder van me uzi, vindt hem best goed lukken![Plaatje] Haha, dan ben je denk de enigste voor mij en vele anderre nog geen 2minuten werk..maar je begint net dus mischien nog wel redelijk gedaan. Zie mijn opmerkingen niet als betwetig, maar gewoon als opmerking dat je zulke dingen niet moet doen, en dan zeker niet zeggen van hij is goed gelukt he want jij heb hem niet gemaakt
Twister24 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 kut een eind op man, ik heb me best op die uzi gedaan en dan ga jij hem afkraken, nou bedankt,
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Dutchgod, hoe gaat het trouwens met de straat?
dutchgod Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Dutchgod, hoe gaat het trouwens met de straat? Ben een beetje aan het testen wat het mooiste asfalt is...morgen show ik me textures wel
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik vind het geniaal grz Dankje keessie! Dutchgod, hoe gaat het trouwens met de straat? Ben een beetje aan het testen wat het mooiste asfalt is...morgen show ik me textures wel Ik ben benieuwd
Twister24 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Stuurt hij (Dutchgod) me een PM met een hele lijst scheldwoorden en zo... hoezo kinderachtig Goed zo, doe nog meer van dat soort dingen en je bent echt een kleuter
dutchgod Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Stuurt hij (Dutchgod) me een PM met een hele lijst scheldwoorden en zo...hoezo kinderachtig Goed zo, doe nog meer van dat soort dingen en je bent echt een kleuter haha wat lul jij nou weer, er zat geen enkel scheldwoord in:p ik zij alleen dat je je rustig moest houden dat de krititek die ik geef alleen is omdat je geen dingen moet posten wat je zelf niet gemaakt heb, en succes met je huiswerk morgen(Rekenen en taal)kleuter.. maar waar maak je je boos over, als ik zeg dat ik hem niet mooi vind en jij vind hem wel mooi. dan trek je je daar toch niks van aan maarja ONTOPIC NU
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Allebei stoppen of ik laat dit topic sluiten en dan is deze mod dood en dan is het jullie schuld!!! :@
Recommended Posts