Timske Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ooit van gehoord om hem eruit te weg te sturen van de mod.. En die uzi is niet mooi.. Gebruik details dan berijk je meer
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Ooit van gehoord om hem eruit te weg te sturen van de mod.. GTA-Freak-24, je bent officieel verbannen uit de mod. (Vanwege leugens vertellen over Dutchgod en niet ophouden met kinderachtig gedrag!!) Ps. Iedereen nu weer ontopic! Bewerkt: 25 november 2008 door Revolution-Designes
CjThaBest Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 rev ik heb CnC:renegade dus ik kan als je wilt screens maken. iedereen kan screens maken , gewoon met printscreen
Remcconen Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Is het toevallig dit wapen? De Raptor: Kijk, nog een palatje Denk dat het die laatste is die ik moet maken. Bewerkt: 26 november 2008 door Remcconen
Revolution-Designer Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) rev ik heb CnC:renegade dus ik kan als je wilt screens maken. iedereen kan screens maken , gewoon met printscreen Ja, maar niet iedereen heeft C&C Renegade Is het toevallig dit wapen? De Raptor:*Plaatjes* Denk dat het die laatste is die ik moet maken. De laatste is het. Bewerkt: 26 november 2008 door Revolution-Designes
dutchgod Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 ik ben nog steeds bezig met textures van wegen, en gebouwen in en rond de grove te veranderren Ik heb gisteravond en vanmiddag aan textures voor de stoep gewerkt. Daar is dit uit gekomen:
Remcconen Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Mijn wapen zou niet zo heel vlug gaan. Veel huiswerk. Klasgenoot moet zorgen voor moeder+2 zusjes..(ziek) enz.. Dus eind van weekend kun je 1e screens verwachten
Revolution-Designer Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 ik ben nog steeds bezig met textures van wegen, en gebouwen in en rond de grove te veranderrenIk heb gisteravond en vanmiddag aan textures voor de stoep gewerkt. Daar is dit uit gekomen: *Plaatje* Mooi gemaakt, ik kan niet wachten op het filmpje! Mijn wapen zou niet zo heel vlug gaan. Veel huiswerk. Klasgenoot moet zorgen voor moeder+2 zusjes..(ziek) enz.. Dus eind van weekend kun je 1e screens verwachten Oke, is goed!
Hackman Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Sorry dat ik de hele tijd zo afwezig was, had namelijk veel dingen aan mijn hoofd zoals school, huiswerk, GTA: IV binnen 30 uur uitspelen en nog meer van dat full-time gedonder maar ik denk dat ik nu weer klaar ben om weer iets te maken. Heeft iemand een suggestie van wat ik nu moet maken, misschien dat er nog wat komen moet wat alleen ik kan doen? Ik zie trouwens dat er wel ontzettend veel is gebeurd toen ik weg was, een hoop gerommel in ieder geval wat ik jammer vind aangezien het topic eerst nog heel netjes en overzichtelijk was maar dat heeft waarschijnlijk zijn redenen..
thomas1010 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Mag ik mee doen met de mod ik kan gebouwen modden ik heb de garage in san fierro gemod. heb plaatjes toegevoegt als jij txd wilt zeg dan ga ik dat uploaden.
dutchgod Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Mag ik mee doen met de mod ik kan gebouwen modden ik heb de garage in san fierro gemod. heb plaatjes toegevoegt als jij txd wilt zeg dan ga ik dat uploaden. Laat dit alsjeblieft een grapje zijn, hoe heb je dit in zo'n korte tijd voor elkaar gekregen. echt waar, ongeloofelijk! die letters alleen al, waar heb je dat lettertype vandaan? jij moet maar geen textures meer gaan maken, als ik jou was zou ik gewoon huizen ontwerpen. ik denk dat je wel ben aangenomen in deze mod, al is het alleen maar voor deze garage. Bewerkt: 26 november 2008 door dutchgod
Jochem285 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 paint en nog slecht ook... komop zeg..
Timske Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 paint en nog slecht ook... komop zeg.. Je moet toch ergens beginnen..
Revolution-Designer Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Mag ik mee doen met de mod ik kan gebouwen modden ik heb de garage in san fierro gemod. heb plaatjes toegevoegt als jij txd wilt zeg dan ga ik dat uploaden. Leuk idee, alleen ik vind het niet mooi. Misschien is Google Sketchup iets voor jou.
Recommended Posts