Beagle Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Mag ik mee doen met de mod ik kan gebouwen modden ik heb de garage in san fierro gemod. heb plaatjes toegevoegt als jij txd wilt zeg dan ga ik dat uploaden. Als je de begin post hebt gelezen, klopt dit gebouw absoluut niet met het verhaal. Het verhaal gaat over dat SA is geinfecteerd door Tiberium. Het is niet zo dat het een nieuwe Trent in San Fierro is Dus, wat de bedoeling is dat alles lijkt alsof het geinfecteerd is door Tiberium. Dus idd Groenig etc. Owja, en Paint zuigt als de ballen Owja2, In Paint zit een Lettertool Owja3, Stoep textures, en die ped zien er gelikt uit Owja4, @Thomas1010: No offense
Hackman Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Ik denk dat we dat Graphics werk inderdaad beter aan mij kunnen overlaten. Absoluut niet negatief of arrogant bedoelt alleen ik vind jou textuur wat je daar hebt laten zien niet echt top, hoewel het voor Paint best goed is naar mijn mening en je hebt best goed gebruik gemaakt van de spuitbus. Als ik jou was zou ik de laatste versie van Gimp downloaden (100% gratis), het lijkt met sommige dingen best erg op Photoshop maar het is in ieder geval beter dan Paint en ik denk dat je daarmee wat andere dingen kunt maken die in ieder geval is beter ogen. Nu we het toch er over hebben. Wat kan ik nog even doen qua Graphics? Bewerkt: 27 november 2008 door Hackman
thomas1010 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Oke ik wil alleen een paar diges zeggen die gebouw was gewoon als voorbeeld. Ik gebruik geen apint maar wel Photofilter En ik zit nu die gimp aan het downloaden. ------------------------------------------------------------------ Onder moet ik iets nog maken zeg dan dan ga ik dat doen en die sig is gemaakt door Zamg01 ofzoiets Bewerkt: 27 november 2008 door thomas1010
Beagle Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Oke ik wil alleen een paar diges zeggen die gebouw was gewoon als voorbeeld.Ik gebruik geen apint maar wel Photofilter En ik zit nu die gimp aan het downloaden. Oke, het is alleen als voorbeeld. Maar we zijn er nog niet helemaal van overtuigd. En, heb je die sig toevallig door Zamg0d1 laten maken ? EDIT: @Hackman: Revo-blahblah wil erg graag dat de Tiberium "plant" af komt, maar er is een probleempje. Mijn Tiberium Textures zuigen Ik heb echt een texture nodig van Tiberium. Groenig dus, maar niet met veel duidelijke strepen en gedoe. Een beetje doffig Groen, etc. Dus...? Bewerkt: 27 november 2008 door Beagle
Revolution-Designer Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Inderdaad Beagle, Revo-Blahblah wil erg graag dat de plant af komt. Beagle, kun jij Hackman verder vertellen wat de bedoeling van de plant is.
Wazuup Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik vind het best mooi Dat moet een grapje zijn.
Beagle Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik vind het best mooi Dat moet een grapje zijn. Wat ben ik blij dat Wazuup nog leeft. Dit soort opmerkingen zouden gehighlight moeten worden. De bedoeling van de plant is dat ie af komt/mooi is/ingame komt? Als Hackman textures geeft van Tiberium...
Revolution-Designer Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik vind het best mooi Dat moet een grapje zijn. Wat ben ik blij dat Wazuup nog leeft. Dit soort opmerkingen zouden gehighlight moeten worden. De bedoeling van de plant is dat ie af komt/mooi is/ingame komt? Als Hackman textures geeft van Tiberium... 1 dingetje snap ik niet, op de eerste pagina van het topic had je een tiberium plant met mooi textures. Of wil je nieuwe hebben voor V2?
Hackman Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Sorry maar nu vat ik het ook niet helemaal meer. Het is blijkbaar de bedoeling dat ik textures ga maken voor die plant, dat is verder niet zo'n erg probleem op zich. Maar waarom zouden mijn textures niet van die rare strepen hebben want ik zou niet weten hoe we dat zouden moeten voorkomen ik weet namelijk niet eens welke strepen jullie bedoelen.. Ik heb een klein beetje het idee dat jullie de strepen bedoelen tussen 2 textures die veroorzaakt worden omdat er kleurverschil in zit en dan krijg je dat dus te zien naar mijn weten. De enige oplossing wat ik daarvoor weet is dat ik de textuur gewoon zo groot maak dat herhalen niet nodig is of ik maak een textuur die aan de uiteinden een kleur hebben zodat je de textures niet meer kunt onderscheiden. Zeg zelf maar wat jullie nu precies bedoelen..
Beagle Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Sorry maar nu vat ik het ook niet helemaal meer. Het is blijkbaar de bedoeling dat ik textures ga maken voor die plant, dat is verder niet zo'n erg probleem op zich. Maar waarom zouden mijn textures niet van die rare strepen hebben want ik zou niet weten hoe we dat zouden moeten voorkomen ik weet namelijk niet eens welke strepen jullie bedoelen..Ik heb een klein beetje het idee dat jullie de strepen bedoelen tussen 2 textures die veroorzaakt worden omdat er kleurverschil in zit en dan krijg je dat dus te zien naar mijn weten. De enige oplossing wat ik daarvoor weet is dat ik de textuur gewoon zo groot maak dat herhalen niet nodig is of ik maak een textuur die aan de uiteinden een kleur hebben zodat je de textures niet meer kunt onderscheiden. Zeg zelf maar wat jullie nu precies bedoelen.. Laat maar, ik probeer zelf wel wat. De eerste screens waren geen textures, dat waren 3D Materialen, die een beetje reflecteerden. Het is dus geen texture. Ik heb de "textures" die daar op zaten gebaked (Dat 3DS Max er een texture van maakt met alles erop, dus licht en schaduw etc) maar dat word niet zo mooi. Ik bedoelde, dat je iets groenigs maakt, maar zonder veel opvallende kleuren en gedoe. Maar ik maak zelf wel wat.
Beagle Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 mayby this? Thnx MFCL Tiberium ding verstuurt
Remcconen Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 In de begin post staat dat ik Textures doe.. Maar ik ben een SKP moddeler Begin vandaag aan het wapen..
Hackman Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Het lijkt nu net alsof ik niet meer nodig ben in het team.. Ik hoor al het graphics werk te doen alleen wanneer er iet is proberen jullie gewoon zelf iets in elkaar te flansen wat niet de bedoeling is lijkt me, dat hoor ik namelijk te doen. Als jullie denken dat jullie me niet meer nodig hebben in het team moeten jullie het liefst nu zeggen zodat ik niet voor niets zit te wachten want daar heb ik momenteel geen zin in. Ik snap trouwens ook niet waarom MFCL zijn textuur niet zo'n rare rand zou kunnen hebben, hij ziet er namelijk niet anders uit dan andere textures die ik heb gezien en gemaakt.. @Hieronder: Oké, maar vanaf nu sta ik erop dat ik ze maak! Bewerkt: 29 november 2008 door Hackman
Beagle Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Het lijkt nu net alsof ik niet meer nodig ben in het team.. Ik hoor al het graphics werk te doen alleen wanneer er iet is proberen jullie gewoon zelf iets in elkaar te flansen wat niet de bedoeling is lijkt me, dat hoor ik namelijk te doen. Als jullie denken dat jullie me niet meer nodig hebben in het team moeten jullie het liefst nu zeggen zodat ik niet voor niets zit te wachten want daar heb ik momenteel geen zin in.Ik snap trouwens ook niet waarom MFCL zijn textuur niet zo'n rare rand zou kunnen hebben, hij ziet er namelijk niet anders uit dan andere textures die ik heb gezien en gemaakt.. Ik had gervaagd of je een texture wilde maken. Toen MFCL die textuur gaf dacht ik ook maar "Whatever, ik gebruik die wel". Ik denk dat er in een niet zo'n grote mod niet zo veel textures nodig zijn, aangezien er maar een paar modellers zijn.
Recommended Posts