Kloep Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) Ik heb dit gemaakt als voorkant van een project van school, het gaat uiteraard over de MC Donalds. Onderaan heb ik de namen van de leden van het project, maar die heb ik maar voor de gelegenheid even weggehaald Over het design, ik weet het niet, raten jullie maar en graag wat tips hoe ik dit echt spectaculair kan maken Bewerkt: 25 november 2008 door Kloep Reageren
Kloep Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Iemand? Ik heb de tips echt nodig Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik ben niet echt super met tekst, dus daar kan ik je niet echt tips voor geven. Allereerst een leuk idee, alleen vind ik meteen je achtergrond al veelste druk en een beetje chaotisch overkomen. De letter M daar in tegen vind ik wel weer leuk gedaan. Misschien zou je de achtergrond wat neutraler kunnen maken, bijvoorbeeld iets met de ''Gradient Map'' zodat je een soort spiegelbeeld van die letter M maakt wat dan in de achtergrond een beetje terug komt. Reageren
Kloep Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik ben niet echt super met tekst, dus daar kan ik je niet echt tips voor geven. Allereerst een leuk idee, alleen vind ik meteen je achtergrond al veelste druk en een beetje chaotisch overkomen. De letter M daar in tegen vind ik wel weer leuk gedaan. Misschien zou je de achtergrond wat neutraler kunnen maken, bijvoorbeeld iets met de ''Gradient Map'' zodat je een soort spiegelbeeld van die letter M maakt wat dan in de achtergrond een beetje terug komt. Lijkt me een leuk idee, alleen ik weet niet hoe dat moet Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Lijkt me een leuk idee, alleen ik weet niet hoe dat moet Ik ook niet, ik hou het meer bij signatures en daarbij heb ik eigenlijk nooit echt wat met spiegelbeeld reflexen gedaan of met gradient map. Ik weet wel een tutorial waarin staat hoe je een spiegelbeeld reflex onder je naam/letter kunt maken: Tutorial>PS Reflect Effect. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Lijkt me een leuk idee, alleen ik weet niet hoe dat moet Ik ook niet, ik hou het meer bij signatures en daarbij heb ik eigenlijk nooit echt wat met spiegelbeeld reflexen gedaan of met gradient map. Ik weet wel een tutorial waarin staat hoe je een spiegelbeeld reflex onder je naam/letter kunt maken: Tutorial>PS Reflect Effect. Die manier kende ik al wel, maar bij deze grootte komt dat niet mooi uit, aangezien je dan een redelijk groot gedeelte van de M weg moet halen, en dan wordt hij een beetje onduidelijk Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Persoonlijk zou ik de teksten "McDonalds" en "MVO" wat minder transparant maken, zodat ze wat meer en duidelijker uitspringen. Eventueel nog wat schaduw meegeven, zoals je bij de grote M hebt gedaan. Misschien dat je inderdaad nog wat aan de achtergrond kan doen. Het is leuk bedacht, maar net iets te druk. Reageren
Kloep Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Persoonlijk zou ik de teksten "McDonalds" en "MVO" wat minder transparant maken, zodat ze wat meer en duidelijker uitspringen. Eventueel nog wat schaduw meegeven, zoals je bij de grote M hebt gedaan. Misschien dat je inderdaad nog wat aan de achtergrond kan doen. Het is leuk bedacht, maar net iets te druk. Ok bedankt ^^ De grote M is een render en de teksten zijn niet transparant gemaakt, maar heb ik op "overlay" gezet met een lichte schaduw erachter Aan de BG zit ik te werken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik zou ge grote M ook veranderen. Voor de rest wel leuk gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.