Jump to content

SA Racing Circuit uitbreiding: Sa Streetracing City

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen, ik ben dus tegelijkertijd met het begin van de V1.1 versie van de SA Racing Circuit dus begonnen met een uitbreiding ervoor namelijk een kleine racing wijk met een paar leuke huisjes, parken en het belangrijkste: de straten die natuurlijk uitermate geschikt zullen zijn om in te streetracen!

een paar voorlopige pics van de huisjes die ik al heb:

2huizenstraatbh2.jpg

Geplaatst:
ziet er wel leuk uit word het je eerste mod?

succes verder :tu:

grz

uitbreiding voor mijn andere mod SA Racing Circuit

Nutteloze vraag :duh:

Ziet er best leuk uit, gebruik maar je fantasie en mooie textures :Y

Houd wel eerst alle vlakken wit!!

Geplaatst:

man! natuurlijk!!! de andere mod zal waarschijnlijk nooit downloadbaar worden in de staat die hij nu is: te veel vervelende vlakken om alles perfect te krijgen juist omwille van al die dubbele faces! als je dat model zoals het nu is monochrome zou bekijken, zouden je ogen pijn doen van al dat wit!!! alles van de faces is goed hoor. en als je een oplossing hebt voor dat probleem met de dubbele faces: schrijf tot dit forum een error geeft van een te lang bericht!

Geplaatst:

Wat bedoel je met dubbele faces :? Als ze dubbel zijn dan haal je er toch eentje weg, of heb ik 't nu fout.. By the way, waarom maak je een uitbreiding voor een mod waarvan de basis nog niet eens af is, laat staan af komt...

Het model ziet er erg simpel uit, vooral de daken kunnen wel wat 3d-gebeure gebruiken. De textures kun je beter zelf maken, gebruik in ieder geval geen textures van SketchUp zelf gezien deze er erg lelijk uit zien, ingame.

Verder raad ik je aan eerst te oefenen in SketchUp totdat je flink wat kan modelen, en dán kun je proberen iets ingame te zetten. Michael Schumacher begon ook met karts, en reed niet de eerste de beste keer in een F1-wagen...

Geplaatst:

@timske

srry hoor maar ik denk dat ik een bril nodig heb :bonk:

lezen is moeilijk ik had de titel over het hoofd gezien in de tekst stond het niet zo duidelijk over een uitbreiding

ontopic

ik ben geen ervaren sketchup modeller

en ik vind de straat onwijs mooi gemaakt misschien iets meer details op de huisjes(ben je waarschijnlijk al mee bezig) en dan is hij helemaal perfect

ga zo door!

grz

Geplaatst: (bewerkt)
...

en ik vind de straat onwijs mooi gemaakt misschien iets meer details op de huisjes(ben je waarschijnlijk al mee bezig) en dan is hij helemaal perfect

ga zo door!

grz

THX

straat: niet moeilijk in google sketchup 7 gratis versie is trouwens met basic textures en echt niet moeilijk.

?

details op de huisjes

- wat bedoel je daarmee?: Dakgoten, ben ik mee bezig; rioleringsdingetjes, ben ik mee bezig; tuintjes mooier maken, ben ik mee bezig; ramen, ben ik mee bezig. enzovoort, enzovoort, enzovoort

Ik heb nu ook wat mider tijd om alles te doen wegens examens, vele huiswerken, nieuwe computer installeren en bestanden overzetten, noem maar op.

Mijn vorige mod was vlug klaar, maar die deed ik toen ik ziek was en verlengd weekend had, dus deze kan je af tegen de paasvakantie verwachten.

[EDIT] detailpic van half afgewerkt huisje:

13007905cq9.png

vergroten en antwoorden op de vraag: detail genoeg?

Bewerkt: door Mr. Psycho
iet er goed uit ik zag het niet zo goed vanaf een afstand

ook dank u

tevens ook een opmerking en vraag:

Een vriend van mij vraagt of ik die mods ook in gta VC en III kan laten werken. daar begint mijn vraag: is het alleen de txd die moet aangepast worden of is het ook het model.

ps: heeft iemand van jullie trouwens sketchup pro7?

zoja: kan je eens kijken in de map waarin het geinstalleerd is, in de map exporters staat er een .dll bestand waar er 3ds in de bestandsnaam zit. kan iemand dit doorzenden? zorgt ervoor dat ik direct een sketchup model kan opslaan als .3ds model

Geplaatst:
Wat bedoel je met dubbele faces :? Als ze dubbel zijn dan haal je er toch eentje weg, of heb ik 't nu fout.. By the way, waarom maak je een uitbreiding voor een mod waarvan de basis nog niet eens af is, laat staan af komt...

Het model ziet er erg simpel uit, vooral de daken kunnen wel wat 3d-gebeure gebruiken. De textures kun je beter zelf maken, gebruik in ieder geval geen textures van SketchUp zelf gezien deze er erg lelijk uit zien, ingame.

Verder raad ik je aan eerst te oefenen in SketchUp totdat je flink wat kan modelen, en dán kun je proberen iets ingame te zetten. Michael Schumacher begon ook met karts, en reed niet de eerste de beste keer in een F1-wagen...

hier moest ik nog over reageren:

dubbele faces: blauwe en beige faces

eigen textures: euh, eerst nog een tut daarover lezen aangezien ik de gratis versie heb van sketchup en dat daarin niet zo gemakkelijk gaat.

Geplaatst:
:7 Dat is één face. Een face heeft twee kanten, een beige en een blauwpaarse kant, afhankelijk van de stijl die je in SketchUp gebruikt. De beige kant zie je wél ingame, de blauwpaarse niet. Verder raad ik je mijn tutorial over renders maken in SketchUp aan, gezien je de screens met printscreen maakt..
Geplaatst:
ps: heeft iemand van jullie trouwens sketchup pro7?

zoja: kan je eens kijken in de map waarin het geinstalleerd is, in de map exporters staat er een .dll bestand waar er 3ds in de bestandsnaam zit. kan iemand dit doorzenden? zorgt ervoor dat ik direct een sketchup model kan opslaan als .3ds model

DLL bestand? Alle DFF staan gewoon in GTA3.IMG... Kan ik wel ontleden voor je. Moet je wel even per PB laten weten wat je allemaal wilt.

En over die dubbele faces, wit en blauw hoort. Tenzij je ze allebei op een kant ziet?

ik bedoel niet van in gta, maar van in de installatiemap van sketchup pro, bij de map exporters

dll bestand: een bestand die we beter niet aanpassen in gta: kan volledige pc naar de knoppen helpen (spreek uit ervaring). Word gebruikt in ieder programma. de inhoud ervan is hetgene dat ervoor zorgt dat we een bepaald menu of knopje in een menu kunnen zien en aanklikken.

Geplaatst:
ik bedoel niet van in gta, maar van in de installatiemap van sketchup pro, bij de map exporters

dll bestand: een bestand die we beter niet aanpassen in gta: kan volledige pc naar de knoppen helpen (spreek uit ervaring). Word gebruikt in ieder programma. de inhoud ervan is hetgene dat ervoor zorgt dat we een bepaald menu of knopje in een menu kunnen zien en aanklikken.

Dan ben je vrij dom als je dat hebt kunnen verknallen. Wat heb je aan een SA dll veranderd dat je computer naar de maan ging? Of in de windows map... Daar moet je idd niet aan zitten nee.

Geplaatst:

Dan ben je vrij dom als je dat hebt kunnen verknallen. Wat heb je aan een SA dll veranderd dat je computer naar de maan ging? Of in de windows map... Daar moet je idd niet aan zitten nee.

nee, niet bij mij, maar bij de gta III van een vriend, hij had geprobeert een dll te veranderen om te zorgen dat hij niet meer dood kan. hij vond er naar geen trainer voor. hij had had die dll dus veranderd en gta iii proberen op te starten: resultaat: computer gecrasht, ik heb de harde schijf ervan mogen uithalen en windows + gta volledig terug moeten installeren: resultaat hij had weer eens iets bijgeleerd en ik heb weer een computertje mogen verbouwen.

dus kan iemand mij die sketchup .3ds-exporter dll kan bezorgen? ik zal je heel dankbaar zijn!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...