Jump to content

Kan mijn PC nieuwe spellen aan?


Venzio

Recommended Posts

Ik heb hem voor $538-, gehaald.

Dus hier is hij:

https://www.dynabyte.nl/artikel/24690/

Of de specs:

Soort: desktop PC Netwerkkaart: ja

Processor: Intel® Core™ 2 Quad Processor Q6600 2.4 GHz DVD-Rewriter: DVD-RW Double Layer

Geheugen: 4096 MB (2x 2048 MB) FireWire: ja

Harddisk: 640 GB S-ATA Kaartlezer: ja

Geluidskaart: onboard Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium (NL/EN)

Videokaart: 256 MB nVidia GeForce 8600GT Garantie: 12 Maanden garantie, haal en breng service aan huis

Als je niet op link wilt klikken. ;)

Ik kan vanavond Flitskikkers tool gebruiken als die nog nodig is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich geen slecht systeem. Een Quad core en 4 GB is erg goed voor de toekomst. Maar het belangrijkste component voor het spelen van games is niet echt wat je noemt geweldig. Wil je goed GTA IV kunnen spelen, heb je minimaal de 512MB versie van de 8600GT nodig. En ook voor Age of conan is een betere kaart geen overbodige luxe. En ook kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat je met games als Crysis niet ver zult komen met die kaart, en ik had de 512 MB versie.

Voorlopig kun je nog wel even vooruit met die kaart, maar het nieuwste van het nieuwste is niet haalbaar. Het beste kun je gewoon nog even door sparen voor een betere PC met/of betere Grafische kaart. Haal er dan meteen eentje van de nVidia 9, of ATI 4xxx serie.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

ik sluit me bij sprunk aan, je CPU en geheugen zijn prima en kan je nog wel even vooruit, alleen die videokaart, je kan hiermee gerust wel IV spelen, danwel niet op high maar he moet zeker wel mogelijk zijn.

Je zou inderdaad op ten duur eens kunnen kijken naar een nieuwe goede videokaart, dan zit je wel goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...