Jump to content

DirectX 10 Download.


Nstyle08Z

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb op google gezocht naar iets als 'download DirectX 10' of zoiets en ik heb resultaat:

http://www.***.com/

Het is een download waardoor je DirectX 10 krijgt. Ik heb nog wel vragen:

-Is de download veilig?

-Kan ik DirectX 10 gebruiken voor GTA San Andreas om het dus mooier te maken en andere games?

-Hoe kan ik zien welke versie ik van DirectX heb? Bijvoorbeeld DirectX 9 of zoiets.

-Als het me niet bevalt, hoe verwijder ik het en neem mijn andere versie uit het stof?

Help me!

O ja, moderators of admins, als ik het in het verkeerde subfora heb geplaatst, zet er alstublieft geen slotje op maar verplaats het naar de subfora waar het thuis hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

- Of de download veilig is weet ik niet. Ik zelf zou het niet downloaden en wel om de volgende redenen: DX10 is voor Vista. Deze gecrackte versie van DX 10, zodat hij op XP kan draaien, is nooit door Microsoft uitgegeven. Het is gepatched bij gewone normale mensen met als hobby programmeren. Het blijft dus riskant om zulke patches te downloaden. Er is namelijk geen 100% garantie dat het werkt.

- Nee, GTA:SA word niet mooier op DX 10. GTA:SA is en blijft een game gebouwd voor DX 9.0c, het spel word dus niet mooier met DX 10. Dat geldt overigens voor elke DX 9.0c game. Alleen games voor DX10 zijn op DX10 mooier dan op DX 9. Denk dan aan games als Flight Simulator X en Crysis.

- Je kunt via dxdiag zien welke versie van DX je hebt. Maar vaak kun je het al aflezen van je Windows Versie. XP heeft DX9, en Vista heeft DX10.

Let wel, je hebt voor DX 10 wel een DX 10 ondersteunende videokaart nodig. Volgens mij word DX 10 ondersteund door alle grafische kaarten in de GeForce 8, serie en hoger. Voor ATI kaarten weet ik het niet.

* DX = DirectX

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mijn weten is DirectX 10 enkel en alleen bedoeld voor Vista en niet voor XP. Deze crack is misschien erg handig, maar dus nog steeds illegaal en valt nog steeds onder warez. :slotje:

P.S. Het gekozen forum was juist. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...